בשיתוף:

"השקעה באנשים היא השקעה בעצמך"

איתן יוחננוף / צילום: גבע טלמור איתן יוחננוף / צילום: גבע טלמור

איתן יוחננוף

מנכ"ל ובעלים של רשת יוחננוף

בן 54, נשוי + 4 וגר בסביון. תחביבים: רכיבת מוטוקרוס, ראלי, מוזיקה ושיט

הדרך שלי

ינקתי מהוריי את המקצוע, את הגישה לעבודה ואת החריצות. התחלתי לעבוד מגיל צעיר בחופשים וכך נחשפתי לידע ולניסיון של ההורים. בגיל 16 התחלתי להתנסות כסוכן ומכרתי סחורה ללקוחות. ההתקדמות שלי בעולם הזה הייתה דרך כל התפקידים - מסחר דרך תפעול ועד לתפקיד המנכ"ל.

מהלך מנצח

לפני פחות משנתיים לקחתי את החברה להנפקה. הקשר עם שוק ההון ועם אנשים מבחוץ היה הצד החזק שלי, ולכן החלטנו במשפחה שאני אנהל את המהלך. מאז השווי שלנו בבורסה מטפס, וגם השנה, אחרי שנת הקורונה, אנחנו מצליחים לשמור על העלייה ולעניין משקיעים מכל הקשתות, מהלך שהקפיץ את החברה לשלב הבא.

אתגר מהשנה החולפת

נדרשנו לתת מענה לצורך מיידי של מכירה באינטרנט כשעוד לא היינו בשלב לכך. בתושייה רבה לקחנו את אפליקציית מועדון הלקוחות שלנו והפכנו אותה לאפליקציה מכירתית. כשהרעיון עלה היו הרבה נעלמים, אבל דרך נחישות והבנת הצורך הצלחנו לעשות זאת בצורה איכותית ובזמן קצר, ואנו מתכננים להמשיך לקדם את המוצר הדיגיטלי שלנו בעתיד.

טיפ למנהלים

החיבור לאדם ולהון האנושי של החברה הוא הדבר החשוב ביותר בעסק. השקעה באנשים היא בעצם השקעה בעצמך.

השראה

אבי, איש חרוץ, נחוש ואופטימי שאין כדוגמתו. לאורך חיי, גם בשנים הקשות ביותר, הוא תמיד היה אופטימי מאוד ופעל בשיא החריצות. אחד הדברים שהוא נוהג לומר, גם כשהשגנו הישג משמעותי, הוא "רק התחלנו", כשבעצם התכוון כי אומנם אנחנו עושים עבודה יפה ודברים גדולים, אבל זה כלום לעומת מה שאנחנו מתכננים.