בשיתוף:

"בנו סביבכם צוות ומנצח וטפחו דנ"א בארגון"

עמי גל / צילום: אופיר הראל עמי גל / צילום: אופיר הראל

עמי גל

מנכ"ל ושותף מייסד ב־SQream

בן 50, נשוי + 3 וגר בכפר האורנים. תחביבים: ריצה, שחמט ויזמות

הדרך שלי

בחופשת השחרור מהשירות הצבאי התחלתי לעבוד כמתקין כבלים ברחובות, בבניינים ובדירות. בזמן הזה למדתי רבות על עבודה קשה, מרמת הצוות הבודד, שקע אחרי שקע, בית אחרי בית, ועד לקנה מידה של מאות צוותים ויותר. היה מאלף, מעלף, מלמד ובונה.

עצה טובה שקיבלתי

כדי לנצח בשחמט צריך לתקוף את המלך, זה נכון כמעט בכל תחום בחיים.

אתגר מהשנה החולפת

בתחילת המשבר, טרם הבנו את משמעויותיו, קיבלנו שלוש החלטות חשובות שסייעו לנו לצלוח את התקופה היטב: ראשית, לא להיפרד מאף עובד - ״כולנו באותה סירה״; שנית, הקמנו שני צוותי עובדים ממחלקות שונות בארגון - 'צוות אדום' למיפוי הסיכונים ו'צוות כחול' לזיהוי ההזדמנויות. כך העצמנו את תחושת השליטה של העובדים והרווחנו רעיונות מצוינים לניהול המשבר; ושלישית, שלחנו עובדים ללקוחות פוטנציאליים כדי להשיג ניצחון בשתי עסקאות אסטרטגיות שעמדו על הפרק.

חזון

לבנות חברה מובילה המאפשרת לארגונים הגדולים בעולם לחלץ תובנות עמוקות ומשמעותיות מכל הדאטה הנמצא ברשותן, אם בתחומים העסקיים, הרפואיים, המחקריים או הביטחוניים.

טיפ למנהלים

בנו סביבכם צוות מנצח, דרשו דיבור ענייני וישיר וטפחו נשמה פועמת ודנ"א החיוניים לכל ארגון.

השראה

סבא שלי וכל הדור שלו, שורדי השואה, שקמו מן האפר, הקימו חיים חדשים, משפחות, ובנו פה מדינה למופת.

בעתיד

לעשות הרבה יותר למען קבלה ושילוב מלא של נכים ובעלי מוגבלויות בחברה הישראלית ובכלל. לשלב אוכלוסיות מוחלשות אחרות בהייטק הישראלי ולספק להן הכשרות והזדמנויות להצטרף לקטר הטכנולוגי־כלכלי של מדינת ישראל - לרווחתם ולרווחת כולנו.