בשיתוף:

במקום לשאול איך לא, לחפש איך כן

אלון אולמן / צילום: אביגיל עוזי אלון אולמן / צילום: אביגיל עוזי

אלון אולמן

מייסד קבוצת קוד המנצח

בן 56, נשוי + 3 וגר בכפר שמריהו

הדרך שלי

צמחתי בעולמות הפיקוד והמנהיגות עד לדרגת סא"ל במיל'. שני אירועים נדירים של קריסת ריאה התבררו בהמשך כגאולה הפרטית שלי. על קו הסיום של תחרות האיירון מן הראשונה שלי הבנתי שרוב הזמן אנחנו לא מגיעים לגבולות של עצמנו ושכל אחד יכול לחיות חיים ממומשים יותר. מאז אני מקדיש את חיי לחקור, למדל ולהנגיש לאחרים את הדנ"א של ההצלחה המעשית. פיתחתי את מודל 'קוד המנצח', שיטה מוכחת, יישומית ומתודולוגית להצלחה בחיים, בעסקים ובמערכות יחסים.

מהלך מנצח

בעקבות ההצלחה, ובמהלך שלקח כמה שנים, המרנו את שיטת 'קוד המנצח' לילדים צעירים. התוכנית אושרה במשרד החינוך וכבר נלמדה בבתי ספר ב-20 ערים, עם יותר מ־99% שביעות רצון ומעל 98% שיפור בהישגים.

עצה טובה שקיבלתי

במפגש קצינים עם יצחק רבין ז"ל ב‏־1993, פנה אחד הקצינים לרבין בשאלה על תהליך השלום, רבין דפק על השולחן. "נראה לכם שאני מטומטם? נער הייתי וגם זקנתי, אתם מספרים לי מה זו מלחמה? ניסיתי את הדרך ההיא, את ה'איך לא'. אני כבר מבוגר, אני לא מחכה יותר. אני חושב 'איך כן'". מאז אני שואל את עצמי מדי יום 'איך כן', איך אפשר לקדם ולהתקדם בכל מצב.

אתגר מהשנה החולפת

כשבוע לתוך הגל הראשון של הקורונה בניתי עם הצוות ושורת יועצי דיגיטל תורת הפעלה חדשה. העברנו את ההרצאות לעולם הדיגיטלי והקמנו אולפן מיוחד לשידורי לייב. הכנסים הדיגיטליים זכו להצלחה עם יותר מ־200 אלף משתתפים.

בעתיד

להמשיך לעשות טוב ולעזור לכמה שיותר.