בשיתוף:

"לא לפחד מהפחד - הוא חבר טוב"

גיא בלוך / צילום: ג'ואל שטראוס גיא בלוך / צילום: ג'ואל שטראוס

גיא בלוך

מנכ״ל BRINGG

בן 48, נשוי + 3 וכלבה וגר ברשפון

הדרך שלי

בגיל צעיר מצאתי את עצמי בלב עולם מערכות התוכנה לאנטרפרייז, כמנהל מכירות של 'מרקורי אינטראקטיב' הישראלית בניו יורק. היה לי ניסיון מועט והייתי מוקף בשחקנים מהחזקים בשוק, שמוכרים לחברות הגדולות בעולם וגדלים בקצב מסחרר. שם התחיל המסע שלי, כשראיתי איך אסטרטגיה ותרבות ארגונית משפיעים על המספרים, והבנתי את מהות הצמיחה בסקייל.

עצה טובה שקיבלתי

מנכ״ל שעבדתי איתו פעם אמר לי שהפחד הוא חבר טוב אם נותנים לו מקום, מקשיבים לו ובודקים אם יש סיבה לדאגה. פעמים רבות זה פחד שנובע מהרצון לנסות משהו חדש והדרך היחידה להתמודד אתו היא פשוט לעשות.

אתגר מהשנה החולפת

מינוף ההזדמנות הייחודית שנוצרה בעולמות הקנייה המקוונת והובלת אחד מגלי השינוי המרכזיים שיעצבו את הרגלי הקנייה שלנו בשנים הבאות. כדי לתפוס את הגל היה עלינו לגדול ולהתחזק ולהפוך את ברינגג מסטארט-אפ לחברת סקיילאפ בזמן קצר מאוד.

טיפ למנהלים

פלסו את הדרך והיו מוכנים לקחת סיכונים ולצעוד בשבילים לא סלולים. דעו לאן אתם רוצים להגיע, סמנו את החזון אך היו מוכנים להשתנות בהתאם למכשולים שבדרך.

השראה

סטיב קר, מאמן הגולדן סטייט ווריורס. בהנהגת הקבוצה קר מביא לידי ביטוי את פילוסופיית המשחק שלו, מטמיע אמון רב בקבוצה ומפעיל אינטליגנציה רגשית רבה כדי לעזור לכל שחקן לגלות ולמצות את הפוטנציאל שבו.

בעתיד

לתת. לתת ללקוחות, לשותפים, לעובדים, למשקיעים, לקהילה, וכמובן למשפחה, לחברים ולעצמי. לראות את ברינגג ממשיכה לגדול וכמובן להמשיך ליהנות כל יום מהדרך.