בשיתוף:

"מכשולים מפחידים כשמורידים את העיניים מהמטרה"

גיא עמוסי / צילום: קנאור יח"צ גיא עמוסי / צילום: קנאור יח"צ

גיא עמוסי

מנכ"ל משותף ב־Avison Young Israel

בן 55 נשוי + 3 וגר בקריית הסביונים, יהוד. תחביבים: ריצה ושחיה

הדרך שלי

אני רו"ח בהשכלתי ואל"מ במיל' במערך ההגנה האווירית של חיל האוויר. התמחיתי במשרד רו"ח בבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל בישראל, ומשם המשכתי לתפקיד מנהל הכספים של מועדון הכדורגל 'מכבי תל אביב' ולתפקיד מנכ"ל מועדון הכדורגל הפועל תל אביב. שימשתי מנהל הכספים של קסמבה והובלתי אותה להנפקה, שברגע האחרון הפכה לרכישה. כן שימשתי כמנהל הכספים של קבוצת פנטין ומנכ"ל חברת נט־פוס.

מהלך מנצח

בקיץ דאשתקד צירפנו את פרופרטק נכסים, חברת שירותי נדל"ן עסקי ישראלית, לקבוצת אביסון יאנג העולמית, והפכנו לנציגיה בישראל. לפריסה בינ־לאומית תפקיד מפתח בהשלמת מעטפת שירותי הנדל"ן שאנו מספקים ללקוחותינו.

עצה טובה שקיבלתי

הנרי פורד אמר: "מכשולים, הם הדברים המפחידים שאתה רואה כשאתה מוריד את העיניים מהמטרה שלך". לאורך חיי התמזל מזלי לעבוד לצד מנהלים שהישירו מבט לאתגר, ראו את המכשול, למדו אותו, חשבו כיצד לשפר, לייעל ולבסוף לגבור על המהמורה. זו מהותה של אומת הסטארט-אפ, המצאת דרכים להתגבר על אתגרים בדרך למטרה.

אתגר מהשנה החולפת

כחברה שעוסקת בייעוץ ושיווק נדל"ן מסחרי, משרדים וריטייל, היה עלינו להתמודד עם משרדים וקניונים שנסגרו ברגע. הבנו שבעולם העסקי אין ואקום, כשתחום מסוים נחלש אחר מתחזק. אם כולם עובדים 'און ליין' יש חברות שהצרכים שלהן יגדלו. היינו מהראשונים בעולם לאתר עבור לקוחות מיקומים לוגיסטיים חדשים ולסייע בבניית שרשרת אספקה חלופית.

טיפ למנהלים

כללי המשחק של החיים אינם דורשים מאיתנו לנצח בכל מחיר, אבל הם תובעים מאיתנו לא לוותר על המאבק לעולם.