בשיתוף:

"אם את רוצה לרוץ מהר, רוצי לבד. אם את רוצה לרוץ רחוק, רוצי ביחד"

סוניה נסטסה / צילום: Adi Stoicoviciu סוניה נסטסה / צילום: Adi Stoicoviciu

סוניה נסטסה

מנכ"לית נספרסו ישראל

בת 49, גרושה + 1 וגרה בהרצליה. תחביבים: קריאה של ספרי פילוסופיה וניהול

הדרך שלי

ב־1996 הייתי מארגנת אירועים במרכז הסחר העולמי בבוקרשט. משם קיבלתי הזדמנות שהיוותה עבורי אבן יסוד להמשך דרכי המקצועית, להיכנס לצוות ההקמה של מלון אתנה פאלאס הילטון. בהמשך כיהנתי בתפקידים שונים בקבוצת Wyndham וב‏־2009 התמניתי למנכ"לית הווארד ג'ונסון גרנד פלאזה בוקרשט. זה היה בעיצומו של המשבר הכלכלי העולמי, אז הבנתי שמנהיגות נבחנת בזמנים הקשים. לפני חמש שנים הקמתי את פעילות חברת נספרסו בשוק הרומני כמנכ"לית נספרסו רומניה ומשם הגעתי לתפקיד מנכ"לית נספרסו ישראל.

אתגר מהשנה החולפת

נדרשנו להמשיך לספק קפה ללקוחות שלנו בזמן שהבוטיקים סגורים עם עלייה משמעותית בהזמנות האון ליין. בזמן קצר הפכנו את כל הבוטיקים שלנו למחסני סחורה. עבודת הצוות הייתה מדהימה ואפשרה לדבר הזה לקרות בזמן אפס. במקביל מצאנו חברת שליחויות על אופניים שהצליחה לתת לנו מענה מהיר יותר לזמן הגעה וגם להבטיח משלוח ירוק יותר ללקוחות, ועד היום אנחנו ממשיכים את המשלוחים באותו אופן.

חזון

אני מאמינה שתפקידי כמנהלת להוביל צמיחה, לא רק של הרווח הכספי, אלא בעיקר של הצוות שצועד איתי. לכן אני תמיד מוודאת שבבסיס היחסים המקצועיים טמונים ערכים חיוביים שיצמיחו משהו טוב בעתיד.

טיפ למנהלים

אני מאוד אוהבת את המשפט: "אם את רוצה לרוץ מהר, רוצי לבד. אם את רוצה לרוץ רחוק, רוצי ביחד". כדי שמנהל יצליח מעל למצופה חשוב מאוד שישכיל לפתח צוות שיודע לרוץ ביחד למרחקים.

השראה 

מי שנותנים לי השראה יום־יומית הם מומחי הקפה שלנו בבוטיק, שפעמים רבות מגיעים עם רעיונות מבריקים והמון רצון ותשוקה לפתח את חווית הלקוח.