בשיתוף:

משקיעים בחינוך כוח האדם העתידי

דני מרגלית / צילום: נתי חדד דני מרגלית / צילום: נתי חדד

דני מרגלית

יו"ר BDO Israel

בן 65, נשוי +2 וגר בראשון לציון. תחביבים: ריצה, סרטים וגלישת סאפ

הדרך שלי

לאחר סיום תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות באוניברסיטת תל אביב התחלתי סטאז' במשרד 'האפט' ובסיומו הצטרפתי למשרד 'זיו' כשנה לאחר הקמתו. בינתיים התחברה הפירמה לרשת הבין־לאומית BDO ובד בבד ב־1990 הקמתי את אשכול הטכנולוגיה במשרד. ב־2006 מוניתי לשותף מנהל וב־2011 מוניתי ליו"ר, לצד ארז סופר ושחר זיו כשותפים מנהלים.

מהלך מנצח

כחלק מיצירת שיתופי פעולה עם משרדי BDO בעולם כדי לייצר את האטרקטיביות ללקוחות הישראלים, חיפשנו מוצר שובר שוויון שיאפשר לנו להיות שונים מהאחרים. זיהינו צורך גלובלי בשירותי הגנת הסייבר, וכך לפני שש שנים מיזגנו אלינו את אחת מחברות ייעוץ הסייבר הגדולות בשוק, שמהווה כיום את מרכז הגנת הסייבר של BDO, מרכז הגנה גלובלי ללקוחות הרשת ב־160 מדינות. זאת ועוד, כדי להוביל גיוס כוח אדם איכותי, שינינו את מודל התגמול, ולצד תגמול כספי שילבנו תוכניות הכשרה. ההכשרות הפיננסיות שלנו הן חלק מובנה מהפעילות שלנו ב-BDO אקדמי, ואנו פועלים עם אוניברסיטת תל אביב והבינתחומי כדי ליצור את כוח האדם האיכותי של המחר.

אתגר מהשנה החולפת

הקשר הגלובלי אפשר לנו לזהות במהרה את הצרכים המשתנים של השוק הישראלי, החל מליווי חברות ליעילות תפעולית במעבר לעבודה מהבית, דרך שיפור הגנות הסייבר בעבודה מרחוק ועד ליעוץ בבנייה וחיזוק חווית הלקוח של מערכות סחר דיגיטליות.

חזון

כחלק מאסטרטגית הפירמה, כיום השנייה בגודלה בישראל, אנו שואפים להפוך למובילה בישראל באמצעות צמיחה אורגנית, רכישות ומיזוגים.

טיפ למנהלים

הימנעו מהסתגרות בקומת הניהול. המעורבות בשטח היא הבסיס ליכולת יצירת הקשר המובילה להצלחה.