בשיתוף:

"למציאת המשרה הנכונה השפעה דרמטית על חיי האדם"

מיכל דן הראל / צילום: איתן טל מיכל דן הראל / צילום: איתן טל

מיכל דן הראל

מיכל דן הראל, מנכ"לית Manpower ישראל

בת 49, נשואה + 2 וגרה ברמת השרון. תחביבים: הליכה בים וספרים

הדרך שלי

החלתי את דרכי ב'מנפאואר' לפני 20 שנה, במהלכן כיהנתי במספר תפקידי ניהול בכירים בחברה, עד שמוניתי לפני שש שנים למנכ"לית החברה, תפקיד שבו, בין השאר, אני אחראית על מציאת עבודה למאות אלפי ישראלים מדי שנה.

מהלך מנצח

בשנה האחרונה החלטתי להעביר את כלל עובדי החברה לשיטת עבודה חדשה: 'צוותונים' של שני אנשים, כשהמטרה היא רתימת העובדים ליעדים ולמטרות העסקיות של הארגון. מהלך החלוקה לצוותונים אפשר לנו לייצר עבור כל צמד יחידה עסקית משלהם שלה יעדים תפעוליים ועסקיים וכך להעניק תחושת עצמאות ואחריות. התוצאה: הצלחה. כבר לאחר רבעון אחד ניכר היה שהמודעות לתמונת המצב העסקית בקרב העובדים התחדדה מאוד, המחויבות של העובדים התעצמה והתפוקה עלתה פלאים.

אתגר מהשנה החולפת

כחברת השמה וכוח אדם, גיוס עובדים בזמן החל"ת היה עבורנו אתגר משמעותי, שכן רבים מהעובדים שייצאו לחל"ת היו חסרי מוטיבציה לחזור. החלטנו להתייעץ עם פסיכולוגיים ארגוניים והטמענו טכניקות שונות שבעזרתן יכולנו להגיע אל המועמדים באופן שבו יבינו יותר לעומק את הערך שבעבודה מעבר לפן הכלכלי.

השראה

ללא ספק אמא שלי. לא הייתי איפה שאני היום בלי אמא שמאמינה בי, דוחפת אותי למצוינות ולא מוותרת עד שאמצה את כל הפוטנציאל שבי.

בעתיד

פרנסה זה דבר חשוב מאוד לאדם ומעבר לכך למציאת המשרה הנכונה לאדם הנכון יכולה להיות השפעה דרמטית על חייו. זו הדרך שבה אני תורמת בדרכי לחברה ואני מקווה שאוכל לכמה שיותר אנשים למצוא עבודה שלא רק תפרנס אותם אלא גם תספק אותם.