בשיתוף:

"הפכנו את אפליקציית המשלוחים לארנק דיגיטלי"

דניאל רחמים / צילום: יח"צ NOW דניאל רחמים / צילום: יח"צ NOW

דניאל רחמים

מנכ"ל ומייסד קבוצת משלוחה

בן 44, נשוי + 1 וגר בתל אביב. תחביבים: טיולי שטח 44X ורכיבה על אופנועי ים

הדרך שלי

מאז השחרור מיחידה 8200 פעלתי בין שני עולמות, מסעדנות וטכנולוגיה. בגיל 24 הקמתי את החברה הראשונה שלי, אך משלא הייתה רווחית מספיק חזרתי לעולם המסעדנות. בגיל 26 כבר ניהלתי את מסעדת 'דיטה' בתל אביב. בסופו של דבר החלטתי לשלב בין שני הדברים שאני הכי אוהב והקמתי את קבוצת 'משלוחה'.

מהלך מנצח

הפיכת אפליקציית משלוחה לארנק דיגיטלי, המאפשר לגולשים לצבור ולממש כסף להזמנת משלוחים.

אתגר מהשנה החולפת

עם כניסת שחקנים בינלאומיים לתחום אפליקציות המשלוחים התחרות גברה ונדרשנו לייצר ערך אמיתי גם למסעדנים הנאנקים תחת התשלומים הגבוהים לאפליקציות המשלוחים וגם ללקוחות. החלטנו להוריד את מחיר התשלום של המסעדות בצורה חדה מ־27 אחוז באפליקציות אחרות ל־20 אחוז במשלוחה; במקביל ביקשנו מהמסעדות לאפשר צבירה ללקוחותיהם להזמנות הבאות. כך גם המסעדה וגם הלקוחות מרוויחים, מדובר בפתרון שטומן בחובו לא מעט סיכון, שכן נשענו על מרווחים נמוכים ביחס למתחרים והיה עלינו לפצות על כך בטראפיק גבוה, אך הערך הוא עצום ביחס לאפליקציות אחרות, כאפליקציית המשלוחים היחידה שנוקטת באסטרטגיה הזו.

חזון

בשנה האחרונה הקמנו את משלוחה NOW, שירות שילוח סופר מהיר של בין 15-60 דקות מרגע ההזמנה ב-Last Mile Delivery . החזון שלנו הוא שבשנים הקרובות הצורך המרכזי של הצרכנים יהיה סביב ה-NOW: אוכל ממסעדות, מרקט, קצביות, מעדניות, משקאות, פארם ומתנות, הכול ב-NOW.

טיפ למנהלים

לחשוב על השיווק במקביל לחשיבה על המוצר, אם אתם לא 'אפל', אין לכם את הפריבילגיה להסתפק במוצר טוב בתקווה שכולם ישמעו עליו, זה לרוב לא עובד ככה.