בשיתוף:

"למדתי שהמזל פוגש את אלה שמתמידים"

יונתן חצור / צילום: דיויד גארב יונתן חצור / צילום: דיויד גארב

יונתן חצור

מייסד משותף ומנכ"ל Parametrix

בן 30, נשוי וגר בתל אביב. תחביבים: גיימינג

הדרך שלי

התגייסתי לצנחנים, ומלוחם מן המניין התקדמתי והפכתי למפקד ואחר כך לקצין. הובלתי מאות חיילים בפעילות מבצעית ואימונים ולמדתי על איך לרתום אנשים שאינם מגיעים מרקע דומה לשלי ולעבוד איתם.

מהלך מנצח

האתגר הגדול של סטארט-אפ בתחום מוצרי הביטוח הוא להביא את ביטוחי המשנה, והצלחנו בכך מוקדם מהצפוי. כשהיינו רק חמישה עובדים טסנו ללונדון להצגת המוצר העתידי שלנו לחברות הביטוח הגדולות בעולם, והצלחנו לשכנע שחקן אחד שהאמין במוצר.

עצה טובה שקיבלתי

תמיר כרמל, שותפי ואחד מהיזמים המבריקים שפגשתי, לימד אותי שתמיד צריך לשים את האצבע על הנקודות שלא עובדות בחברה, לנסות להבין למה הן לא עובדות ולהפוך אותן לנקודות החזקות ביותר בחברה.

אתגר מהשנה החולפת

במדינות כמו יפן התנהלה הקורונה בצורה אחרת לגמרי. המצב ביפן נוהל בצורה סדורה ובמהלך השנה האחרונה חלה שם צמיחה אדירה בכל שירותי האונליין. שותפה אסטרטגית שלנו שהבינה את המצב היא ענקית הביטוח 'סומפו'. החברה לקחה החלטה לא שגרתית לחברת ביטוח והביאה את המוצר החדשני שלנו לשוק היפני.

טיפ למנהלים

הקיפו את עצמכם באנשים מעולים שיכולים להשלים אתכם עם החוזקות שלהם, הקשיבו כל הזמן לשוק וללקוחות והתייחסו ברצינות לתגובות שעולות.

השראה

גדלתי בבית שבו ההורים, עצמאיים ויזמים כל אחד בתחומו, עובדים קשה מאוד, וכשדברים לא מצליחים - עובדים עוד יותר קשה. שם ספגתי את ההשראה של לא להיכנע, ולמדתי שהמזל פוגש את אלה שמתמידים.

בעתיד

לבנות את חברת האינשורטק הגדולה בעולם.