בשיתוף:

"אם הצלחתי בצפת הקשוחה אצליח בכל מקום"

חנה רדו / צילום: מרב רביץ מושל חנה רדו / צילום: מרב רביץ מושל

חנה רדו

יו"ר קבוצת תשעשרה ונשיאת סופרסונס

בת 62, נשואה + 3, סבתא ל־2 וגרה בתל אביב. תחביבים: קריאת ספרים טובים ברצף

הדרך שלי 

CFO, COO וסגנית יו"ר מקאן תל אביב. מייסדת מקאן ואלי וספרינג ואלי ומייסדת ויושבת ראש קבוצת 'תשעשרה'. אני מייסדת ונשיאת סופרסונס, בית ספר למנכ"ליות העתיד ותוכנית 'המאיצות' וממקימות 'בית הראשונות'.

מהלך מנצח

ב־2017 הגעתי ליום מקצועי בצפת, לא הכרתי בה איש וגם לא נמשכתי אליה, אך אישה שפגשתי שם וסיפרה לי שהיא מקבלת אוכל בגמ"ח גרמה לי להבין ששם עליי להישאר ולהשפיע. ב־2018 הקמתי בצפת את 'לב תשעשרה', החברה השנייה של הקבוצה, שמעניקה שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר במיקור חוץ לחברות וארגונים מהמרכז. בסוף 2018 עמד מספר הלקוחות על חמש וכיום ישנם 140 לקוחות. אם הצלחתי בצפת הקשוחה אצליח בכל מקום.

עצה טובה שקיבלתי

"לעשות פעמיים את אותו הדבר ולצפות לתוצאה שונה זו הגדרה של שגעון", אמר איינשטיין, ואני מיישמת זאת כמעט כל יום. לצד זה - כנראה שאני גם קצת משוגעת, אחרת לא הייתי עושה את מה שאני עושה ומאמינה בזה כל כך.

אתגר מהשנה החולפת

בין סגר א' ל־ב' הקמנו את 'נגב תשעשרה' באופקים, בתמיכת המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ואשכול נגב מערבי. במקביל, בעזרת פעילים בקהילה, הוקמה גם סוכנות הדיגיטל 'לינק תשעשרה'. כנגד כל הסיכויים וכשנקודת הפתיחה שלנו הייתה מינוס ולא אפס, עם סגרים ואפילו מלחמה, הצלחנו באמצעות המנכ"לית ציפי המר והסמנכ"לית שי מיינרט, להקים חברה המעסיקה 26 עובדות ועובדים מהנגב המערבי, ומעניקה שירותים לכמאה לקוחות מהמרכז.

חזון

בקבוצת תשעשרה לקרב את המרכב לפריפריה ביצירת מקומות תעסוקה איכותיים בפריפריה; בסופרסונס להיות ארגון חברתי, א־פוליטי, חוצה מגזרים, מוביל ומתווה דרך, שיפעל ליצירת נוכחות נשית שוויונית ומאוזנת בצמתי השפעה והחלטה בישראל ובעולם.