בשיתוף:

"לנסות ולהשתפר לא רק בתקופות שרע אלא גם בתקופות הטובות"

זאב דהן / צילום: סולל פקיאל זאב דהן / צילום: סולל פקיאל

זאב דהן

מנכ"ל קלאב מד רוסיה ישראל ודרום אפריקה

בן 51, נשוי + 4 וגר בהרצליה. תחביבים: סקי, סוסים ורכיבה על אופני הרים

הדרך שלי

בשנות ה־90 הייתי עו"ד מיזוגים בישראל ובצרפת, ב־2002 עברתי ל'קלאב מד' צרפת לניהול נכסי החברה וב־2004 הפכתי למנכ"ל 'קלאב מד' ישראל. ב־2017 הפכתי למנהל האשכול של מדינות רוסיה, ישראל ודרום אפריקה.

מהלך מנצח

לפני כעשור, טיסה ליעדים אקזוטיים כמו מלדיביים, פונטה קאנה ומאוריציוס נראתה כמו חלום רחוק, בייחוד כשמדובר בחופשה משפחתית. ב־2009 הובלתי שינוי תפיסתי כשהתחלנו להציע ולשווק חופשות למשפחות גם ביעדים אקזוטיים. ההצלחה הייתה אדירה. כיום, כשהכניסה למדינות בעולם משתנה על פי ההנחיות, אנו רואים עד כמה חשוב להעניק ללקוחות שלנו מגוון אפשרויות בחירה.

עצה טובה שקיבלתי

ב־2011 ביקש ממני מנכ"ל קלאב מד אירופה לחשוב על ארגון מחדש של כל משרדי המכירות. כיוון שכבר עבדנו במודל שעבד מצוין שאלתי אותו לפשר הבקשה. הוא השיב שדווקא עכשיו, כשהכול מצליח ועובד כמו שצריך, אפשר להעז ולקחת סיכונים, לנסות ולהשתפר לא רק בתקופות שרע אלא גם בתקופות הטובות.

אתגר מהשנה החולפת

כדי להמשיך ולנהל מערכת יחסים טובה עם הלקוחות בימים של אי וודאות, שינינו את מערך השירות והמכירות והתאמנו אותו לרוח התקופה; במקום לקבל שיחות טלפוניות באופן 'פסיבי' עברנו לשירות לקוחות מהיר ודיגיטלי, שבו תחילה אנו מבינים את הצרכים של הלקוח ולאחר מכן מספקים לו את המענה הפרסונלי הדרוש. פתרון זה הוביל להתייעלות אדירה של שירות הלקוחות שלנו ולאחוזי סגירה למכירה טובים שעומדים על יותר מ־40% בממוצע.

השראה

מהאטמה גנדי, שהצליח לקחת את כל הידע שצבר ולמנף אותו כדי להשיג את מטרותיו למען עמו בדרכי שלום .