בשיתוף:

"לסמן את היעד ולעדכן את התוכנית תוך כדי תנועה"

חמי כץ / צילום: רמי זרנגר חמי כץ / צילום: רמי זרנגר

חמי כץ

מנכ״ל ומייסד Namogoo

בן 47, גרוש + 1. תחביבים: ספורט, ויסקי טוב והטסת מטוסים קלים

הדרך שלי

יש לי יותר מ־25 שנות ניסיון במסחר אלקטרוני, אבטחה, קניות מקוונות ופרסום. ב־2013 ייסדתי את הסטארט-אפ Seapai שהיה פעיל בתחום הקניות המקוונות ונמכר לחברה צרפתית, וכן הייתי מהעובדים הראשונים של חברת DoubleVerify. את 'נמוגו' ייסדתי בעקבות כשל שוק משמעותי שגיליתי, שאותו חווים לקוחות בעולם הסחר האלקטרוני: 'חטיפת לקוחות' המתבצעת באמצעות באנרים המופיעים בצד הלקוח ומעבירים אותו לאתרים אחרים לביצוע רכישה.

מהלך מנצח

עם פתיחת החברה רציתי לעשות אימפקט מהיר ולמכור תחילה דווקא לחברות הגדולות באירופה וארצות הברית. המהלך הצליח מאוד והיום אנחנו משרתים יותר מ־250 מותגים מהגדולים בעולם בעולמות הקומרס.

אתגר מהשנה החולפת

עם פרוץ הקורונה, עמדנו איתנים ושידרנו זאת גם לעובדים: לא שינינו דבר בתנאי ההעסקה, אפשרנו גמישות מלאה בעבודה מהבית ולא פיטרנו על חשבון גדילת כוח אדם עתידית. כדי לתמוך בגדילה גם במוצרים ובערך ללקוחות שלנו, רכשנו חברה של מוצר בכיוון שרצינו להתפתח אליו (והכול דרך הזום) ובצענו בכמה חודשים אינטגרציה מלאה של החברה לתוך נמוגו.

חזון

לעזור לבעלי אתרי הקניות ליצור חוויה מהנה וטובה ללקוחותיהם; שבעלי האתרים באמת יבינו מי האנשים שמגיעים אליהם ולמה כדי להעניק להם את החוויה האולטימטיבית.

השראה

ריצ'רד ברנסון, מייסד קבוצת וירג'ין. החזון שלו בבניית החברה, למידה מכישלונות, הקשבה לאנשים שמסביבך ובניית תרבות ארגונית נכונה שעוזרת להגשים את החזון.

בעתיד

להפוך את נמוגו לענקית בתחום של אתרי קניות, חברה שאנשים גאים לעבוד בה ולהיות חלק מהשינוי שהיא מביאה לעולם הקניות באינטרנט.