בשיתוף:

קחו אחראיות על העתיד הפנסיוני שלכם

עומר דגני / צילום: עודד קרני עומר דגני / צילום: עודד קרני

עומר דגני

סמנכ"ל שיווק ומכירות בילין לפידות

בן 44, נשוי + 3, גר בהרצליה. תחביבים: רכיבה על אופניים, כדורסל וספורט מוטורי

הדרך שלי

עבדתי שנתיים בהיי טק, אבל מאז שאני זוכר את עצמי אני קשור לשוק ההון. תפקידי הראשון בשוק ההון היה בקפיטל מרקט, שם ייצגנו בנקים זרים בארץ. אני עובד 15 שנים ב'ילין לפידות', התחלתי בשיווק תיקי השקעות וכיום אני מנהל את תחום השיווק והמכירות.

מהלך מנצח

הקמתי את פעילות ההפצה החיצונית של החברה, מדובר במכירות באמצעות סוכני ביטוח ומתכננים פיננסיים. היקף הפעילות תרם להרחבת ההיכרות עם המותג, בנייה של ממשק עבודה מול מעסיקים, לקוחות וסוכנים. היקף הכספים המנוהל כיום על ידי הפעילות עולה על ־30 מיליארד שקלים. המהלך הפך במהירות למנוע צמיחה מרכזי בחברה, עם השפעה עצומה על שורת הרווח ומעמד המותג.

עצה טובה שקיבלתי

יאיר לפידות, הבעלים של החברה, תמיד אומר שאת כל ההחלטות, כולל את אלה שצריך לקבל במהירות, צריך לבסס על נתונים ועובדות, ושאם חסרים לך נתונים חשובים אז אתה לא בשל לקבל החלטה. זו עצה חשובה, בעיקר בעולם דינמי ומהיר שבו נדרשים לפעול מהר לצד שמירה על סטנדרטים גבוהים בניהול הכסף של הלקוחות.

חזון

שיותר ויותר ישראלים ייקחו אחראיות על העתיד הפנסיוני שלהם ושיעשו זאת מתוך ידע והבנה של המוצרים השונים.

השראה

אבא שלי, רוני דגני, שתמיד נתן לנו את ההרגשה שאנחנו יכולים לעשות כל דבר, ושלימד אותנו לפעול מתוך מקצועיות, נחישות, ויושר.

בעתיד

אני יכול לומר בצניעות שללא כל קשר לתפקיד שאבצע, ארצה להגיע לעבודה גם בעוד 20 ואפילו 30 שנה עם אותו רעב ורצון לשבור את השיאים של עצמי בכל פעם מחדש.