בשיתוף מקבוצת
צילום: עינת דקל

צילום: עינת דקל

משרד עורכי דין מעוצב בין קלאסי למודרני

בחלל נמצאה קורה גדולה שלא ניתן לוותר עליה - בחרנו להבליט אותה ולהשתמש בה לחלוקת השטח. על מנת לייצר חלל רשמי שמשדר גם חמימות, השתמשנו בעץ וברזל בטקסטורות שונות
24.11.2021
צילום: יונתן שדהצילום: יונתן שדה
עדי זילברברג - עיצוב פנים
סטודיו לעיצוב פנים המתמחה בסקטור הפרטי והמסחרי, בעיצוב משרדים ופרויקטים ייחודים.

הפרויקט הנבחר שלי: מה היה הצורך של הלקוח, באילו אתגרים נתקלת במהלך העבודה וכיצד התגברת עליהם ?

קיבלנו לידינו לעצב משרד עורכי דין המתמחה בדיני משפחה. החלל הגיע כמעטפת עם עמודים וגם עם קורה אחת גדולה ועבה, שנמצאה כאן כדי להישאר. בחרנו להבליט אותה ולא להסתירה - ולהגדיר באמצעותה את חלוקת החלל. כך יצרנו חללים מדויקים בדיוק לפי הצרכים.

משרד עורכי הדין מתמחה, כאמור, בדיני משפחה ולכן היה חשוב ליצור חלל רשמי אך מנגד מאוד מחבק, כך שיצרנו סגנון שמחבר בין הקלאסיות למודרניות. בחרנו לעבוד עם שני חומרים עיקריים - עץ וברזל, אך בטקסטורות שונות. כל הרהיטים תוכננו ועוצבו בהתאמה אישית - ומשלבים פורניר אגוז אמריקאי, שטרייף וברזל. מצד אחד, הם משדרים חמימות ומצד שני קשיחות. בנוסף, הקירות חופו בפורמייקה דמוית שיש, קיר הלוגו והמחיצה בין המשרדים בפורמייקה בהירה ועל מנת לייחד את הקורה ולהבליט אותה, חיפינו בפורמייקה דמויית שיש כהה.

אחד היתרונות של שימוש בלוחות פורמייקה הוא השינוע והיישום בשטח, בעיקר לאור העובדה שנתקלנו בקירות לא ישרים. כמו כן , הקורה אילצה אותנו להתקין שני מזגנים בחלל, מאחר ולא הייתה אפשרות להעביר צנרת דרכה. בחרנו מיזוג VRF על מנת לחסוך ריבוי יחידות חיצוניות וכדי לאפשר שליטה עצמאית לכל משרד בנפרד.

צילום: עינת דקל
 צילום: עינת דקל

מתוך הערכים של פוג'יטסו, איזה מהם בא לי ידי ביטוי בסגנון העיצובי וכיצד?

SO STRONG המשרד מתמחה ברובו בדיני משפחה ואין דבר חשוב יותר מלשדר ללקוחות בטחון ועוצמה - עיצוב יציב ומדויק מסייע בכך.

מה הייחודיות שלך כמעצבת, מהו הסגנון שאת מזוהה איתו וכיצד הם באים לידי ביטוי בפרויקט?

נקי, אישי ויצירתי - אלו שלושת העקרונות שמובילים אותי בכל פרויקט ופרויקט, בין אם אני מעצבת בתים או משרדים. אני דוגלת בעיצוב ללא מניירות על מנת לאפשר זרימה וכניסה של אנרגיות - אם ע"י תאורה נכונה ובחירת מדויקת של חומרים ואם ע"י הקשבה לצרכי הלקוח ורצונותיו - אני תמיד מנסה ליצור סגנון חדיש וייחודי עבורו.

צילום: עינת דקל
 צילום: עינת דקל

משתתפים נוספים

רוצים לקחת חלק ב-BLUEPRINT?

ספרו לנו על פרויקט שעיצבתן או עיצבתם, והפרויקטים הנבחרים יתפרסמו במתחם.

לקוחות של פוג'יטסו?

בשליחת טופס ההצטרפות אני מאשר/ת את תקנון פרויקט BLUEPRINT במסגרתו יוכלו גלובס ושותפי הפרויקט ליצור עימי קשר. כמו כן, אני מאשר/ת העברת הפרטים שבטופס לפורום המנהל של הפרויקט. בנוסף, אני מאשר/ת קבלת מידע וחומר שיווקי ופרסומי מגלובס.