בשיתוף

מה זה ביטקוין?

@abby_avishag כל מה שאתם צריכים לדעת על ביטקוין! #למהזה_כמהזה #בריאות_פיננסית בשיתוף @הראל ביטוח ופיננסים | Harel ♬ original sound - אבּי אבישג ❤️

להורים

לדור ההורים הרעיון של מטבע וירטואלי דוגמת הביטקוין – כזה שקיים רק על רשת מחשבים הבלוקצ'יין ולא שייך לאף מדינה, אולי זר מעט. הילדים, לעומת זאת, יגלו את עולם הקריפטו במהירות והוא יהיה להם אינטואיטיבי בעיקר דרך עולם המשחקים, המציאות המדומה, ו-ה-NFT שנעשה פופולארי. ממש כשם שהביטקוין נסחר בעולם המקוון בלבד, כך גם הילדים שלנו סוחרים ומשתמשים מגיל צעיר בכסף וירטואלי בעל ערך בפלטפורמות גיימינג כמו פורטנייט. בעולם האמיתי לא ניתן עדיין להשתמש בו לקנייה ומכירה של מרבית המוצרים והשירותים שאנחנו צורכים. כל העסקאות בביטקוין מתנהלות באינטרנט בצורה אנונימית אך גלויות לכולם כך שכל אחד יכול לראות כמה ביטקוין קונה ומוכר כל משתמש מבלי לדעת מי עומד מאחוריו. אל תעצרו אותם מלהתפתח אך שימרו על כללי זהירות. אם הם מורידים תוספים שונים, דברו איתם על הצורך בארנק מאובטח, כזה שלא חשוף למתקפות סייבר.

הפעלה

לשכבת הגיל הבוגרת, במקביל ללמידה על עולם ההשקעות, בקשו מהילד לעקוב פעם ביום אחרי שער הביטקוין. נסו להבין למה הוא משתנה, מה יכול להשפיע עליו, מה הסכנות הגלומות בו, ואיזה הזדמנויות יש במעבר לכסף דיגיטלי.

צפו במושגים נוספים

כל הזכויות שמורות לגלובס

תקנון