בשיתוף:

האתגר המרכזי: בניית צוות לטווח ארוך לפי ערכי הליבה שלנו

סיון תהילה, מנכ''לית ומייסדת של Onyxia / צילום: Sari Goodfriend סיון תהילה, מנכ''לית ומייסדת של Onyxia / צילום: Sari Goodfriend

סיון תהילה

מנכ"לית ומייסדת של Onyxia

בת 34, אמא לילדה. חובבת גלישת סאפ בים, ובנהר ההדסון.

מה עושה החברה ומה את/ה עושה בה בפועל?
Onyxia היא פלטפורמת SAAS לאבטחת סייבר. היא מסייעת לממונים על האבטחה בארגון לייצר אסטרטגית סייבר באופן אוטומטי, לקבל תמונה מדויקת של יעילות טכנולוגיות האבטחה, ולאמוד ביצועים. הטכנולוגיה מאפשרת להבין טוב יותר ובאופן רציף ושוטף האם האבטחה בארגון היא אפקטיבית ולנטרל נקודות חולשה ופערי אבטחה.

כיצד פיצחת את הקוד?
האתגר המרכזי בהקמה של Onyxia כמו בכל חברת הזנק, היה בבנייה של צוות הנהלה ועובדים מעולה. אי אפשר לפתח מוצר טכנולוגי חדשני ויוצא דופן בתחומו, מבלי שיש צוות רלוונטי, הרמוני ויוצא דופן בשילוב שלו. אחד האתגרים היה למצוא את האנשים הרלוונטיים עם הניסיון הרלוונטי, אנשים שחולקים את אותם הערכים, שיכולים לעבוד יחד ולרוץ יחד לטווח ארוך כדי לבנות ולשמר מוצר שמשנה את הסטנדרטים בשוק שהוא דינמי. לכן כבר בעת כתיבת טיוטת התוכנית העסקית של החברה הגדרנו את ערכי הליבה, שיובילו אותה, את הצוות ואת התרבות הארגונית.
ערכים כמו יושרה, כנות, אמינות, עבודת צוות, הם אלה שמובילים והובילו אותי בבחירת מועמדים. במקום שבו יש יושרה וכנות, אז כולם יחד יכולים לייצר תקשורת נכונה, ללמוד ולהשתפר כל הזמן. כמו כן, חשיבה חדשנית, מסירות, מוכוונות ללקוחות, הם ערכים נוספים שאני רוצה לשים עליהם את הדגש בארגון שלנו. הרבה חברות מתייחסות לערכי ליבה כאל nice to have ולא must to have - עבורנו זה היה המפתח לבניית צוות מנצח ואין לי ספק שנרוץ יחד לאורך זמן.

אדם או מהלך עסקי/שיווקי שפיצח וכתב מחדש את הקוד
אלדי זלמנסון, מנכ"ל ומייסד שותף של Cherre, פלטפורמה טכנולוגית בעולם הנדל"ן. אני מעריכה את הדרך המקצועית שלו ולמדתי ממנו הרבה. אני מתייעצת איתו ועם השותף שלו מאז שהתחלתי בבניית צוות טכנולוגי. החברה שבראשה הוא עומד הצליחה לבנות מוצר מורכב, שמציע ניתוח של מידע רב - בכדי לייצר תובנות רלוונטיות. למדתי ממנו הרבה דברים ברמת הקמת החברה והמוצר (למרות שאנחנו עוסקים בעולמות תוכן שונים) ויישמתי הרבה מהתובנות שלו בחברה ובמוצר.

משפט/מוטו שהולך איתי
Vision without action is a daydream and Life begins at the end of your comfort zone

עם מי את מתייעצת בנוגע להחלטות מקצועיות ועסקיות חשובות?
מאז ומתמיד הקפתי את עצמי במנטורים מעולמות תוכן שונים. יש לי מנטורים שהולכים איתי לאורך שנים, כמו המפקדים שלי בצבא, למשל אלוף במיל' אלי בן מאיר, שהוא כיום סמנכ"ל סייבר ברפאל. אני מתייעצת גם עם המשקיעים שלי שאני מעריכה מאוד. אני ברת מזל, מאחר והמשקיעים בחברה עבדו איתי עוד לפני כן והם מלווים אותי בהרבה צמתים של קבלת החלטות.