בשיתוף:

"כבר ב-2017 זיהינו את המעבר לעבודה מרחוק – וקפצנו למים"

עמית ברקת ושגיא גידלי, מייסדי Perimeter 81 / צילום: דוויד גראב עמית ברקת ושגיא גידלי, מייסדי Perimeter 81 / צילום: דוויד גראב

עמית ברקת ושגיא גידלי

מייסדי היוניקורן Perimeter 81

עמית ברקת 35 +1, שגיא גידלי 36 +1, מייסדי היוניקורן Perimeter 81 . הכרנו באוניברסיטת תל אביב לפני כ-10 שנים, כשלמדנו יחד מדעי המחשב וכלכלה.

מה עושה החברה ומה אתם עושים בה בפועל?

החברה, שגייסה בחודש יוני האחרון 100 מיליון דולר לפי שווי של מיליארד דולר, מפתחת פתרונות ענן מתקדמים ואבטחת רשתות - לעידן שבו פתרונות האבטחה המסורתיים (כמו חומת אש) צריכים להתחדש ולהתאים את עצמם לארגונים שעובדים מכל מקום על גבי האינטרנט. עמית הוא מנכ״ל החברה, טכנולוג חזק בעולמות הפיתוח, ומנהל את האופרציה שלה בארה״ב ממשרדיה בניו-יורק; שגיא, סמנכ״ל הצמיחה (CGO), אחראי על צוותים העוסקים בדאטה, בשיווק המוצר, בעיצוב והפנייה לשוק.

כיצד פיצחת את הקוד?

החברה קודמת שלנו, SaferVP, הצליחה אך פנתה לעולם B2C. ב-2017 קיבלנו החלטה להיכנס לעולם ה-B2B, שאותו הכרנו בזמנו הרבה פחות. זיהינו כבר אז את המעבר שהחל לעבודה מרחוק, והצורך של ארגונים לאבטח את הגישה של עובדים לרשת מכל מקום - מהבית, מבית הקפה ואפילו מחוף הים. למרות הסיכון הגדול, החלטנו למכור את SaferVPN ולהקים את Perimeter 81. זה לא היה פשוט - אבל הצלחנו לפצח את האתגר הזה בזכות ההקשבה שלנו ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים, ובזכות העבודה הצמודה עם דאטה וקבלת החלטות מושכלת (בלי שליפות מהמותן).

אדם או מהלך עסקי/שיווקי שפיצח וכתב מחדש את הקוד

ערן זינמן ורועי מן, המייסדים של Monday.com. ערן היה המפקד של שגיא בצבא ורועי היה איתו בצוות (יחידה 9900). בזמן הקמת מאנדיי, הם ביצעו מספר מהלכים מבריקים בתחום השיווק והמיתוג - ובראשם יצירת הקהילה startup for startup, שבאמצעותה נולד אקו-סיסטם שלם (פודקאסט, קהילת פייסבוק, בלוג) שמעניק ערך משמעותי וייחודי בנוף לתעשיית ההייטק המקומית.

משפט/מוטו שהולך איתכם ? Keep it simple.

המוטו הזה מוביל את היום-יום שלנו בחיים, האישיים והמקצועיים כאחד. המוצר שלנו משנה את התפיסות הרווחות בעולם אבטחת הסייבר, ומאפשר לחברות לייצר רשת ארגונית מאובטחת בצורה קלה, אינטואיטיבית ומהירה.

עם מי אתם מתייעצים בנוגע להחלטות מקצועיות ועסקיות חשובות?

עם הדירקטורים והמשקיעים שלנו, דוגמת אביב רפואה מספרינג ונצ'רס - הם מנוסים, תומכים, מפרגנים, אבל גם לא מהססים להציב לנו מראה מול הפנים כשצריך.