בשיתוף:

כשאתה חלוץ אי אפשר ללכת במסלולים קיימים, אתה משלם מחיר של פורץ דרך

רועי אליהו, מנכ''ל Salt Security / צילום: ניר סלקמן רועי אליהו, מנכ''ל Salt Security / צילום: ניר סלקמן

רועי אליהו

מנכ"ל Salt Security

רווק. תחביבים: צלילות ושנרקול

מה עושה החברה ומה את/ה עושה בה בפועל?

סולט סקיוריטי היא חברת סייבר חלוצה בתחום ה-API security, המתמקד באבטחת ממשקי API דרכם עוברת רוב תעבורת האינטרנט העולמית וכן מתבצע חיבור בין אפליקציות ושירותים דיגיטליים. פיתחנו פלטפורמה לאבטחת API המסייעת לארגונים לזהות חולשות אבטחה בממשקים אלו.

היום, אחרי שגדלנו להיות יוניקורן ולחברת ה-API security הגדולה בעולם, התפקיד שלי הוא להמשיך להוביל את הצמיחה בשלב הבוגר שאנחנו נמצאים בו ולהתמודד עם האתגרים לבניית אחת מחברות אבטחת המידע מהגדולות בעולם.

כיצד פיצחת את הקוד?

בעת שהקמנו את החברה, השוק שאנחנו פועלים בו לא היה קיים. היה עליי להגדיר ולהוביל את קטגוריית ה-API security. כשאתה חלוץ בתחומך אי אפשר ללכת במסלולים קיימים ונוחים שסללו לפניך. אתה משלם מחיר של "פורץ דרך", מקצה משאבים ומטפל באתגרים של העלאת מודעות למרחב תקיפה חדש. זו עבודה רציפה של שנים מול אנליסטים וגופים חוקרים בתעשייה לשם יצירת הקטגוריה והפיכתה למה שהיא היום. ההתמדה וההשקעה לאורך הזמן והאמונה שיש לנו שוק - הביאה אותנו להיות החברה הגדולה ביותר בתחום היום.

אדם או מהלך עסקי/שיווקי שפיצח וכתב מחדש את הקוד

יש לי הרבה הערכה לג'ורג' קורץ - מנכ״ל חברת הסייבר סקיוריטי CrowdStrike, על היכולת ליצור ולהוביל קטגוריה תוך שמירה על קצב הצמיחה הגבוה של החברה לאורך השנים.

משפט/מוטו שהולך איתי

"You can't connect the dots looking forward; you can only connect them looking backwards. So you have to trust that the dots will somehow connect in your future" - Steve Jobs

עם מי אתה מתייעץ בנוגע להחלטות מקצועיות ועסקיות חשובות?

בהתאם לנושא ההחלטה, אני אוהב להתייעץ עם האנשים הכי טובים ורלוונטיים. יש לנו משקיעים כדוגמת קארל אשנבך שהובילו צמיחה של חברה כמו VMware מ-200 איש עד 20 אלף איש כ-COO. בנוסף, אני גם שמח להתייעץ עם מנכ"לים של חברות בסדר גודל משמעותי שכבר לקחו חברות סייבר להנפקה ומעבר.