בשיתוף:

הבנתי שאני מביאה קול שונה וייחודי שהאחרים שמחים לשמוע

נגה הלפרין, CRO ב-Sciplay / צילום: דוויד גראב נגה הלפרין, CRO ב-Sciplay / צילום: דוויד גראב

נגה הלפרין

CRO בחברת Sciplay

נשואה + 2, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה ו-MBA עם התמחות בשיווק מהבינתחומי. אוהבת טרקים ולהכיר מקומות חדשים בארץ ובעולם בדגש על טבע פראי, קרוס פיט והרמת משקולות, פריקית של קפה מהגל השלישי.

מה עושה החברה ומה את/ה עושה בה בפועל?

Sciplay היא אחת מחברות משחקי המובייל המובילות בעולם, אנחנו מפתחים ומשווקים מגוון רחב של משחקים שפונים למגוון קהלים. ה חברה אמריקאית והונפקה בנסדאק לפני שלוש וחצי שנים, אך המשרד הכי גדול שלה דווקא יושב בארץ. במסגרת תפקידי אני מובילה את כל תחומי השיווק וערוצי הכנסות מרכזיים שכוללים: רכישה של שחקנים חדשים, אפיון ופיתוח של מקורות הכנסה חדשים, פיתוח טכנולוגיות Adtech ועוד. כיוון שאני חברת ההנהלה הבכירה היחידה מישראל אני גם מובילה את הצמיחה של המשרד המקומי ומהווה גורם המקשר בין ישראל לשאר אתרי החברה בעולם.

כיצד פיצחת את הקוד?

כשהצטרפתי ל-Sciplay כחברת הנהלה לפני שבע שנים, הייתי האישה והישראלית היחידה בצוות. כך שבקלות יכולתי למצוא את עצמי מרגישה לא שייכת. תקופה לא ארוכה אחרי הצטרפותי, עברנו לערוך פגישות רבעוניות בצורה מקורית ושונה, שכרנו בית לכל הצוות למשך שבוע, שם דנו בהחלטות אסטרטגיות שצריכות להתקבל. מדובר בשבוע שבו בעצם חיים יחד כולל בישולים, ניקיונות ושיחות ארוכות עד אמצע הלילה. במהלך המפגשים האלה הבנתי שאני מביאה לצוות קול שונה וייחודי שהאחרים שמחים לשמוע ונותנים לו מקום. ההיכרות העמוקה עם הקולגות הפכה את כולנו להיות שותפים למסע ואנחנו נהנים מאוד לעבוד יחד.

אדם או מהלך עסקי/שיווקי שפיצח וכתב מחדש את הקוד

הקמפיין run like a girl של חברת always אומנם יצא לפני כשמונה שנים אך הוא שילב באופן מצויין בעיני פרסומת למוצר עם מסר פמיניסטי חזק וישיר. הקמפיין שם זרקור על שיח פסול שקיים בארה״ב וגם בארץ, בו משתמשים בביטוי ״כמו ילדה״ כעלבון או כדי לתאר משהו שלילי. זאת מבלי לתת את הדעת להשפעה שיש לאמירה כזו על ילדות ונערות וכן על היחס והתפיסה שהביטוי מייצר אצל בנים וגברים על המין השני. הקמפיין זכה למעל 13 מיליון צפיות ביוטיוב וברשתות חברתיות; וכן שודר במהלך משחק ה- super bowl (פעם ראשונה שמוצר להיגיינה נשית הופיע במעמד), זכה לחשיפה אדירה בקרב קהל מגוון והעלה את הנושא לכותרות.

משפט/מוטו שהולך איתי

"Hard work beats talent if talent doesn’t work hard"- Tim Notke

עם מי את מתייעצת בנוגע להחלטות מקצועיות ועסקיות חשובות?

עם המשפחה שלי כמובן, ובנוסף יצרתי לעצמי network חזק של אנשים בתעשייה. הרשת כוללת מנהלים מחברות משחקים, פלטפורמות שאנחנו עובדים איתן וגם את אנשי תעשיית השיווק הגלובלית דרך הפורום G-CMO. מתוך הקבוצות הללו אני בדרך כלל מוצאת את הכתובת המתאימה ביותר לסיטואציה כדי לקבל עצה חכמה.