שיתוף פרויקט
בשיתוף:
חזרה לעמוד הראשי

"יחס אישי הוא המפתח להצלחה"

שיתוף

רועי בלפרמן / צילום: באדיבות רועי בלפרמן

רועי בלפרמן

בידוד פלוס בע"מ

(40)
רועי בלפרמן / צילום: באדיבות רועי בלפרמן

מי אני:

נולדתי וגדלתי באבן יהודה שבשרון והיום אני מתגורר יחד עם משפחתי ביישוב קדימה. אני נשוי באושר לעינת ויש לנו שלושה ילדים: שובל, שוהם ואביב. התחלתי לעבוד באלקטרה בגיל 27 כסוכן מכירות שטח לסיטונאי החברה, ומשם התקדמתי לתפקידי ניהול וכיום אני שותף בחברת בידוד פלוס בע"מ. במהלך הקורונה, אחרי שחליתי וחוויתי את איבוד חוש הריח והטעם, התחלתי לצפות בהרבה סרטוני בישול וכך פיתחתי תחביב חדש ומדי שישי אני מבשל, בעיקר תבשילים ודברים מיוחדים.

הניסיון לימד אותי ש:

במהלך עבודתי באלקטרה נחשפתי לסיטונאים שהינם סוחרים ממולחים ולמדתי מהם רבות על המסחר. אני חושב שזה מה שסלל לי את הדרך להפוך לעצמאי בעסק כמותם. אחת החוויות הזכורות לי הייתה פעם הראשונה שבה לקוח חדש שהגיע לעסק ביקש לדבר רק איתי. אז הבנתי כמה היחס האישי הוא המפתח להצלחה, וזה למעשה מה שאנחנו דוגלים בו בכל סניפי הרשת. כל עובדי הרשת דואגים לתת את מלוא תשומת הלב ללקוחות החברה.

בעיסוק במזגנים, אי אפשר בלי:

התכונה החשובה ביותר היא סבלנות והיכולת להכיל הכול בכל רגע. העבודה בתחום מלווה בלחץ תמידי וכל הזמן אנו נדרשים לזכור שלא משנה כמה הלחץ גדול - אנו צריכים להכיל את הלקוחות, לכבד אותם ולתת להם פתרונות בזמן אמת.

עצת הזהב שלי לפני שבוחרים מזגן:

היום, כשהכול יקר, מזגן אינוורטר הוא כלי מצוין למקסימום טכנולוגיה תפוקה וביצועים, ובמינימום עלות חשמל. חשוב שהמזגן יהיה שקט ושיהיה מחברה אמינה ומובילה בעלת מערך שירות מוביל.

הבשורה של אלקטרה אינוורטר:

מזגני אינוורטר מביאים איתם טכנולוגיה חדשה של פעולה רציפה השומרת על הטמפרטורה, וכך המזגן מייצר אווירה נעימה בבית.