שיתוף פרויקט
בשיתוף:
חזרה לעמוד הראשי

“להתאים את המזגן לדיירים וגם לדירה עצמה"

שיתוף

דני כהן / צילום: באדיבות דני כהן

דני כהן

ד.א. מגן מערכות מא בע"מ

(61)
דני כהן / צילום: באדיבות דני כהן

מי אני:

נולדתי במושב בית עוזיאל ליד כרמי יוסף. כיום אני מתגורר בראשון לציון, נשוי + שלוש בנות ושלושה נכדים. מיד אחרי הצבא חיפשתי עבודה והתחלתי לעבוד בחקלאות. לאחר שלוש שנים החלטתי לעשות הסבה ללימודי הנדסת מיזוג אוויר. לאחר סיום הלימודים בהצלחה, התחלתי לעבוד בתחום, כשכיר בין השאר ב’טרמו קינג’ וכן כמנהל השיווק ב’און שירותי אוויר'. זה 25 שנה אני קבלן מיזוג אוויר עצמאי. בשעות הפנאי אני אוהב לבשל, לשתות יין, לבלות וגם כדורסל.

הניסיון לימד אותי ש:

שצריך להיות מסודר מבחינת התחייבות ללקוח - לעמוד בזמנים, לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר ולהיות מחובר לחברה שיכולה לעמוד בסטנדרטים שהצבתי לעצמי. הבחירה שלי היא אלקטרה, כי היא נושאת דגל בתחום ומובילה ברמת השירות והאיכות.

בעיסוק במזגנים, אי אפשר בלי:

להיות ישר והוגן, גם אם טעיתי - לקחת אחריות ולטפל.

עצת הזהב שלי לפני שבוחרים מזגן:

בקשו מהתקין להגיע לבית הלקוח על מנת לוודא את המרקם האנושי בבית. האם יש אנשים מבוגרים או ילדים וכיוצא בזה. כך למשל, זוג מבוגרים בבית לא זקוקים למזגן מפוצל. צריך להתאים מזגן לאופי הדיירים בדירה, וכמובן להתאים את המערכת לדירה עצמה, לא למכור משהו שלא מתאים ללקוח.

הבשורה של אלקטרה אינוורטר:

זה פשוט - חיסכון באנרגיה ובחשמל - ככה העולם יהיה ירוק יותר. דבר נוסף: עם אינוורטר הטמפרטורה אחידה - לא תהיה לך תחושה של פעם חום, פעם קור, האינוורטר גם לא מייבש בחורף וכמובן זה מזגן שקט.