שיתוף פרויקט
בשיתוף:
חזרה לעמוד הראשי

“הפרגון מהלקוחות מחמם את הלב“

שיתוף

אורן ביטון / צילום: באדיבות אורן ביטון

אורן ביטון

רשת בית המיזוג - קבוצת רפי את רפי בע"מ

(38)
אורן ביטון / צילום: באדיבות אורן ביטון

מי אני:

נולדתי ביפו וגדלתי בחולון ובראשון לציון, שם אני גר עד היום. אני נשוי ואב לשלושה בנים ובת זקונים, שהיא הנסיכה של הבית. ‘רשת בית המיזוג’ הוא עסק משפחתי שאב המשפחה, רפי ביטון, הקים לפני יותר מ-45 שנה יחד עם שותף. העסק התחיל כמסגרייה בכלל, הוא היה הראשון שבנה תושבות למזגנים והיו מגיעים אליו מכל רחבי הארץ. אבא שלי זיהה את הפוטנציאל והתחיל להכניס עוד אביזרי מיזוג שונים ביחד עם התושבות, המגוון גדל וכך גם העסק והוא החליט לשווק ולמכור גם מזגנים. הרשת התרחבה, נפתחו עוד סניפים, וכיום הרשת מונה עשרה סניפים. בחודש הקרוב ייפתח סניף נוסף בחולון. העסק שלנו הוא עסק משפחתי, וחוץ מאבא שלי המשמש כמנכ"ל, אנחנו ארבעה אחים העובדים בעסק ואנו רואים בעובדי החברה משפחה מורחבת שלנו. רובם הם עובדים ותיקים, ויחד איתם עברנו תחנות בחיים, נישואים, לידות וחתונות של הילדים, לכן מערכת היחסים היא הרבה מעבר ליחסי עבודה. בזמני הפנוי אני אוהב לקרוא ספרי היסטוריה, בעיקר היסטוריה של מדינת ישראל, אני בשלן חובב ובסופי שבוע מטיס טיסנים יחד עם בני הבכור.

הניסיון לימד אותי ש:

כשאתה מקבל פרגון מלקוחות על שירות טוב שקיבלו, זה ממלא ומכניס רוח במפרשים. כל מייל, הודעה או תגובה חיובית בגוגל ובמדיות החברתיות על טיפול יוצא דופן ואכפתי של אחד מהעובדים או המנהלים - מחממים את הלב. אני דואג לפרגן על כך לעובדים, כי מגיע להם לדעת שיש פרי לעמלם. מצד שני, גם ביקורת שאינה חיובית היא לא פחות חשובה, אני מאמין שלקוח שמתלונן הוא לקוח שאכפת לו. אנחנו לא מתמקדים בלחפש אשמים, אלא להסיק מסקנות כיצד אפשר לשפר להבא, איפה היה הכשל ואיך דואגים שלא יחזור. בסופו של דבר, למרות הסטיגמה שיצאה ללקוח הישראלי כלקוח שמתלונן, הלקוחות מעריכים שירות טוב, ואנו עושים הכול כדי לתת שירות טוב וחוויית לקוח טובה.

בעיסוק במזגנים, אי אפשר בלי:

יושרה ומקצועיות - ישנה חשיבות ליכולת להקשיב לצורכי הלקוח, להצליח לענות על דרישות הלקוח ולהיות אמין. זה מתבטא בכך שגם אם לקוח שואל אותי משהו או מבקש משהו שאינני יודע, אני לא אעגל פינות אלא אבדוק לעומק - זו לדעתי המקצועיות.

עצת הזהב שלי לפני שבוחרים מזגן:

חשוב להקפיד על תכנון מדויק ליכולת העבודה של המזגן כך שיעבוד בתפוקה המיטבית, כדי להפיק את המקסימום בביצועים של המזגן אל מול השימוש באנרגיה.

הבשורה של אלקטרה אינוורטר:

מינימום אנרגיה במקסימום תפוקה, פעולה שקטה וטכנולוגיה מתקדמת.