שיתוף פרויקט
בשיתוף:
חזרה לעמוד הראשי

"הכי כיף כשלקוחות חוזרים לסיבוב שני"

שיתוף

צורי לגזיאל / צילום: באדיבות צורי לגזיאל

צורי לגזיאל

בית המתקינים

(47)
צורי לגזיאל / צילום: באדיבות צורי לגזיאל

מי אני:

נולדתי ברעננה ורוב חיי אני מתגורר בראשון לציון, נשוי 20 שנה לקרן ואב לשלושה ילדים מדהימים: הראל, זוהר ואביב. למקצוע מיזוג האוויר הגעתי דרך חמי מוותיקי הענף. כשהכרתי את אשתי עסקתי בתחום המסעדנות ובשלב מסוים נמאס לי מהעבודות בלילות ובסופי שבוע. פניתי לחמי ושאלתי אם אוכל לעבוד אצלו, הוא צחק ואמר שלא אחזיק מעמד יותר מיומיים ושלא אצליח להחזיק ארגז כלים... מאז אני בתחום מיזוג האוויר. במהלך העבודה אצלו הכרתי את אלי, הבן של השותף שלו, ולאחר כמה שנים יצאנו לדרך משותפת והקמנו את החברה יחד עם שותף נוסף, שהייתה לו חנות קטנה לאביזרי מיזוג אוויר. לימים העסק התפתח וגדל וכבר 15 שנה אנו עושים את מה שאנחנו אוהבים וצומחים יחד. התחביב העיקרי שלי והאהבה הגדולה זה לצאת לים לדוג. יש לי סירה ביחד
עם חברים ואנו משתדלים כל יום חמישי לצאת לים וליהנות מהיופי והשקט שהים מציע. זה מנקה את הנפש ובונה כוחות מחודשים.

הניסיון לימד אותי ש:

התובנה העיקרית שלי מהלקוחות, שהם הבסיס הבונה של העסק, היא שהם אלו שמקדמים אותו ומביאים אותו לגבהים חדשים כל פעם מחדש. תפקידי להיות הגון ומקצועי ולהבין שכל לקוח שבונה בית, משרד חדש או בית עסק, בעצם בונה את החלום שלו. הוא משקיע את כספו וזמנו ובסוף התהליך המטרה שלי היא שהוא יהפוך לשגריר הטוב ביותר של העסק. הרבה מהלקוחות נשארים חברים והכיף הכי גדול הוא שהם חוזרים אלינו לסיבוב שני. הלקוח הישראלי כל הזמן מתקדם ולומד, שואל ומנסה להבין את סוגי המערכות, הטכנולוגיות וההתאמה לציפיות ולצרכים שלו. הלקוחות למדו לאזן בין הצרכים שלהם לסדרי העדיפויות וכמובן לגבולות הגזרה של התקציב.

בעיסוק במזגנים, אי אפשר בלי:

עם השנים למדתי שהלקוחות מחפשים ‘שקט תעשייתי' שידעו שהם בידיים טובות ושדואגים לאינטרסים שלהם. חשובה ביותר הזמינות והמקצועיות, שתמיד יהיו כתובת ומענה בשעת תקלה.

עצת הזהב שלי לפני שבוחרים מזגן:

הדרך הכי טובה לבחירת בעל המקצוע היא תמיד דרך מקורות ללא אינטרס, ועדיף דרך אדם שעבר חוויה טובה עם אותו בעל מקצוע.

הבשורה של אלקטרה אינוורטר:

באלקטרה ידעו להקדים ולהביא לשוק סל מוצרים רחב ואיכותי בטכנולוגיית האינוורטר, שנותן פתרונות טכנולוגיים מהשורה הראשונה, קבוצת מחיר מגוונת והתאמה לכלל השוק.