מוצרי ד''ר פישר / צילום: באדיבות ד''ר פישר
מוצרי ד''ר פישר / צילום: באדיבות ד''ר פישר

תרומות לזק"א, לרופאים ולמפונים - בד"ר פישר נרתמים למאמץ המלחמתי

בתשלובת מפעלי ד"ר פישר הקימו חמ"ל על מנת לרכז את כל הפניות אליהם ולנווט את כל התרומות ליעדן ● "פנו אלינו רופאי עיניים ועור רבים, איתם אנחנו עובדים באופן שוטף, אשר יצאו לטפל בחיילים בשטח ובמפוני העוטף. ציידנו אותם במגוון תרופות ומוצרים רלוונטיים על מנת שהטיפול יהיה מלא ומיידי"
28.11.2023 |

תשלובת ד"ר פישר מתמחה בפיתוח וייצור תרופות למחלות עיניים ועור ושלל תכשירים ותרופות לבריאות כל המשפחה מכף רגל ועד ראש. עם תחילת הלחימה נרתמה החברה ונענתה לפניות הרבות והבקשות לסיוע. אחת הפניות הראשונות שהגיעו אל החברה הייתה של ארגון זק"א אשר מתנדביו עסקו לילות כימים בזירות האסון ביישובי הדרום. הארגון היה זקוק לכמויות גדולות של מגבונים ומוצרים נוספים כחלק ממלאכת הקודש של פינוי גופות והבאתן לקבורה.

בנוסף לכך, בד"ר פישר נענו מיידית לפניות הרבות לתרומת תרופות עיניים. כמו כן, העבירה החברה עשרות אלפי יחידות ממוצריה לאנשי כוחות הביטחון, מד"א, מרפאות ומפונים במקומות שונים בארץ.

אילה אילני, מנהלת צוות נציגים רפואיים בד"ר פישר, מספרת כי בעקבות המלחמה הקימה הנהלת החברה חמ"ל תרומות על מנת לרכז את כל הפניות ולנווט אותן בצורה אפקטיבית. "בין היתר פנו אלינו רופאי עיניים ועור רבים, איתם אנחנו עובדים באופן שוטף, אשר יצאו באופן עצמאי או דרך עמותות ובתי חולים, לטפל בחיילים בשטח ובמפוני העוטף. ציידנו אותם במגוון תרופות ומוצרים רלוונטיים של ד"ר פישר על מנת שהטיפול יהיה מלא ומיידי. החיילים והתושבים המפונים מתמודדים עם מספיק קשיים בימים אלה, לכן רצינו להקל עליהם כמה שאפשר ושלא יצטרכו לחפש בתי מרקחת אלא יטופלו במקום בצורה מיטבית".

סיגל בר און, יו''ר משותף תשלובת ד''ר פישר / צילום: דפנה גזית
 סיגל בר און, יו''ר משותף תשלובת ד''ר פישר / צילום: דפנה גזית


סיגל בר און, יו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר: "מדיניות ד"ר פישר מאז הקמתה היא לסייע לארגונים ועמותות שונות הזקוקים לכך - הן בשגרה והן בעתות חירום. מיד עם פרוץ המלחמה, הפנינו משאבים ותקציבים רבים על מנת לתת כתף ולסייע למאמץ הלאומי. העברנו עד כה עשרות אלפי מוצרים דרך עמותות שונות, חמ"לים אזרחיים, הצבא, מד"א ועוד על מנת לסייע בשעות הקשות הללו וכך נמשיך לעשות. מחמם את הלב לראות כיצד החברה הישראלית על כל גווניה וגם התעשייה הישראלית מתגייסים ביחד למאמץ המשותף וביחד ננצח!".


כתבות נוספות:
צילום: עוז שכטר

צילום: עוז שכטר

המגזר העסקי מסייר בדרום ומתגייס למען תושבים

ניידת שירות ותיקונים של פלאפון / צילום: יח''צ פלאפון ו-yes

ניידת שירות ותיקונים של פלאפון / צילום: יח''צ פלאפון ו-yes

טאבלטים למפונים וניידות שירות לחיילים - המאמץ המלחמתי של yes ופלאפון



© כל הזכויות שמורות לגלובס