צילום: באדיבות הרץ אוטוסנטר
צילום: באדיבות הרץ אוטוסנטר

מתן רכבים למשפחות העוטף, הסעות ושינוע ציוד לגדודים - הרץ אוטוסנטר תורמת

בתאגיד הרכב הבינלאומי גייסו חלק מצי המכוניות למגוון מטרות וכן מעודדים את העובדים להתנדב על חשבון שעות עבודה ● "המלחמה הזו ללא ספק הביאה למצב חירום בעורף וראינו חובה להצטרף ולסייע ככל שאפשר"

06.12.2023 |

זו לא הפעם הראשונה שהרץ אוטוסנטר, תאגיד הרכב הבינלאומי, אשר פועל בארץ כבר 38 שנים מוצא את עצמו בסיטואציה של הירתמות סביב משברים לאומיים. תאגיד הרכב נמצא בקשר מלא עם נציגי 'ישראל מתגייסת' אשר אחראים לעקוב אחר צרכים הנוגעים לשירותי רכב במרכז הלאומי לסיוע לאזרח (מרס"ל) של פיקוד העורף. ככל שעולים צרכים הנוגעים לשירותי רכב - הם פונים להרץ אוטוסנטר וביחד מנסים למצוא פתרונות.

בנוסף לצי המכוניות שגויס, למעלה ממאה מעובדי הרץ אוטוסנטר עלו על מדים כבר בימים הראשונים ללחימה. כל אחד מהם הפך לנציג של הגדוד אליו הוא שייך - ובהרץ אוטוסנטר דאגו לשנע ולספק לאותם גדודים שורה ארוכה של צרכים - מגנרטורים ועד תחתונים. צוות החברה בעורף ארז את הציוד, הנהגים הסיעו והמגויסים דאגו לכל הגדוד שסביבם.

במקביל הפעילה הרץ אוטוסנטר פיילוט להסעת מתנדבים בשיתוף משטרת ישראל שסייעו להגעת מתנדבים לים המלח לליווי משפחות וקהילות המפונים מעוטף עזה.

צילום: באדיבות הרץ אוטוסנטר
 צילום: באדיבות הרץ אוטוסנטר


זאת ועוד, למעלה מ-100 רכבים נמסרו ללא עלות למשפחות החטופים, המפונים והפצועים, כולל כרטיסי דלק במטרה להקל עליהם את הצורך להתנייד ברחבי הארץ. לכל רכבי הרץ אוטוסנטר חולקו מדבקות עם הסלוגנים של מטה המאבק ועובדי החברה ממשיכים עד היום לקחת חלק במאבק להשארת הנושא בתודעה הציבורית.

לצד הפעילות הזו נרתמו עובדות ועובדי הרץ אוטוסנטר גם לסייע למפונים ולחקלאי ישראל על חשבון שעות העבודה. בין 50-150 עובדים מתנדבים מדי יום בשינועים עבור חמ״ל ההייטק, בהכנת אוכל לחיילים ולמפונים וכמובן בעזרה לחקלאים.

יעל ברק, סמנכ"ל משאבי אנוש בהרץ אוטוסנטר: "ב-7.10 כולנו קיבלנו צו 8, יש את הגיבורים שלבשו מדי צה"ל ויש את מי שנשאר לטפל בעורף. המלחמה הזו ללא ספק הביאה למצב חירום בעורף ואנחנו כהנהלה ראינו חובה להצטרף ולסייע ככל שאפשר. ללא ספק הרוח היא הדבק שבזכותו נצא מהחושך. אנחנו גאים להיות חלק מהעשייה ומתרגשים על הזכות".


כתבות נוספות:
צילום: עוז שכטר

צילום: עוז שכטר

המגזר העסקי מסייר בדרום ומתגייס למען תושבים

ניידת שירות ותיקונים של פלאפון / צילום: יח''צ פלאפון ו-yes

ניידת שירות ותיקונים של פלאפון / צילום: יח''צ פלאפון ו-yes

טאבלטים למפונים וניידות שירות לחיילים - המאמץ המלחמתי של yes ופלאפון



© כל הזכויות שמורות לגלובס