במבה בחדשות

סוכן חדשות
 
אילנית חיות, כתבת גלובס לענייני קמעונאות
מחטף החטיפים
היעדר סימון שלילי על חטיפים מלוחים, כשהצרכן יודע שהוא קיים - רק מזיק
  
 
דן פרופר / צילום: יוסי זליגר
פרופר: "עמישראל צמח על במבה - והוא חי, בריא ונושם"
יו"ר אסם: "המלח לא יירד לגמרי מהשולחן, אבל אנחנו מנסים להרגיל את הציבור לצרוך פחות ממנו. אין לנו שום רצון ושום יכולת ללחוץ על משרד הבריאות"
  
 
טיפים לנהיגה בחורף / מדד הפרסום החודשי של יוטיוב וגלובס
מדד הפרסומות ביו-טיוב לינואר: מריאנו ו-AIG בראש
במדד הצפייה לחודש ינואר בולט השימוש בסלבס, בתוכן גולשים ובסרטונים קצרצרים המיועדים לרשת בלבד
  
 
אסם במבה
שופרסל נגד אסם: הורידה מהמדפים את הבמבה הגדולה
אסם החליטה להפסיק את ייצור אריזת במבה 100 גרם, מוצר ייעודי לרשת שופרסל, ובתגובה שופרסל לא הכניסה למדף את אריזת הבמבה 80 גרם - שהיא אריזת הבמבה הנמכרת ביותר בשוק
  
 
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: אילן בשור
מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע; הוט מובייל - האהובה
למרות השקעה לא מבוטלת של 1.8 מיליון דולר, הפרסומת של yes הגיעה רק למקום השמיני בפרסומות הזכורות
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
מקאן ת"א זכה במכרז על תקציב הפרסום של במבה
יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
תקציב במבה לא הוכרע: מקאן וגיתם יציגו פרזנטציות נוספות
היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
אסם: תקציב הפרסום של במבה, ביסלי ושטוחים יוצא למכרז
על התקציב, שטופל עד כה בפובליסיס ישראל, יתמודדו מקאן וגיתם ■ פובליסיס תתנחם בתקציב הקפה של נסטלה
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
שוק החטיפים ב-2014: במבה הכי נמכר, דובונים הכי יקר
סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן
  
 
אוכלים חטיפים? שימו לב מה באמת אתם מכניסים לגוף
בניגוד מוחלט לטרנד המזון הבריא, ענף החטיפים פורח ומשגשג ■ בדיקת "גלובס" מגלה שבתפוצ'יפס ובכיפלי כמות השומן היא הגבוהה ביותר, בפרינגלס יש כמות עצומה של קלוריות, ובבייגלה יש הרבה יותר מדי מלח
  
 
2013: מכירות החטיפים זינקו לשיא של 958 מיליון שקל
עליות המחיר לצרכן שחלו ב-2013 הקפיצו את מכירות החטיפים ■ 3 החטיפים הנמכרים ביותר - במבה, תפוצ'יפס וביסלי - אחראים יחד ל-54% מכלל המכירות
  
 
מכירות במבה, תפוצ'יפס וביסלי: חצי מיליארד שקל ב-2012
שוק החטיפים בישראל גלגל בשנת 2012 כ-928 מיליון שקל ■ פרינגלס, דובונים ודוריטוס רשמו עלייה דו-ספרתית במכירות; כיפלי נחלש
  
 
"ישראל יקרה לנו": שביתת קונים נגד אסם החל מיום ראשון
על רקע העלאת המחירים, התנועה הכריזה כי בשלב הראשון היא קוראת להימנע מקניית חטיפים של אסם, ובראשם במבה וביסלי, וכן קטשופ אסם - למשך חודש
  
 
מנכ"ל אסם: "דחינו את העלאות המחירים במשך שנתיים"
מנכ"ל אסם, איציק צאיג: "המחיר של הקפה עלה יותר ואז ירד" ■ מגיב לטענות קמעונאים על כך שהם קונים במבה של מתחרים בחצי מחיר מבמבה אסם: "המוצר שלנו הוא עם רמת איכות וטעם שונה" ■ "אנחנו מבינים לליבו של הצרכן"
  
 
אביב לביא / אייר: גיל ג'יבלי
עבדים הננו, הננו עבדים
מחאה או לא, רוב הישראלים משועבדים לגורם נוסף: תרבות הצריכה
  
 
תרבות הבמבה
לסיפור הקמע היו הרבה זוויות, אבל משום מה דווקא הספורטאים משכו תשומת לב: רק מי שכה חסר ביטחון ביכולת שלו, יכול לחשוש מהשוואה לתינוק שעושה במכנסיים
  
 

   123    >

   נמצאו 44 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3