במבה בחדשות

סוכן חדשות
 
ביסלי/ צילום: יחצאילנית חיות, כתבת גלובס לענייני קמעונאות
אילנית חיות
מחטף החטיפים
היעדר סימון שלילי על חטיפים מלוחים, כשהצרכן יודע שהוא קיים - רק מזיק
במשרד הבריאות מגדירים את ההחלטה לסמן מוצרי מזון כפריצת דרך. הסימון השלילי אמור לספק לנו, הצרכנים, יכולת לבצע בחירה נבונה של מ...המשך
  
 
דן פרופר / צילום: יוסי זליגר
פרופר: "עמישראל צמח על במבה - והוא חי, בריא ונושם"
יו"ר אסם: "המלח לא יירד לגמרי מהשולחן, אבל אנחנו מנסים להרגיל את הציבור לצרוך פחות ממנו. אין לנו שום רצון ושום יכולת ללחוץ על משרד הבריאות"
  
 
טיפים לנהיגה בחורף / מדד הפרסום החודשי של יוטיוב וגלובס
מדד הפרסומות ביו-טיוב לינואר: מריאנו ו-AIG בראש
במדד הצפייה לחודש ינואר בולט השימוש בסלבס, בתוכן גולשים ובסרטונים קצרצרים המיועדים לרשת בלבד
  
 
אסם במבה
שופרסל נגד אסם: הורידה מהמדפים את הבמבה הגדולה
אסם החליטה להפסיק את ייצור אריזת במבה 100 גרם, מוצר ייעודי לרשת שופרסל, ובתגובה שופרסל לא הכניסה למדף את אריזת הבמבה 80 גרם - שהיא אריזת הבמבה הנמכרת ביותר בשוק
  
 
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: אילן בשור
מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע; הוט מובייל - האהובה
למרות השקעה לא מבוטלת של 1.8 מיליון דולר, הפרסומת של yes הגיעה רק למקום השמיני בפרסומות הזכורות
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
מקאן ת"א זכה במכרז על תקציב הפרסום של במבה
יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
תקציב במבה לא הוכרע: מקאן וגיתם יציגו פרזנטציות נוספות
היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
אסם: תקציב הפרסום של במבה, ביסלי ושטוחים יוצא למכרז
על התקציב, שטופל עד כה בפובליסיס ישראל, יתמודדו מקאן וגיתם ■ פובליסיס תתנחם בתקציב הקפה של נסטלה
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
שוק החטיפים ב-2014: במבה הכי נמכר, דובונים הכי יקר
סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן
  
 
אוכלים חטיפים? שימו לב מה באמת אתם מכניסים לגוף
בניגוד מוחלט לטרנד המזון הבריא, ענף החטיפים פורח ומשגשג ■ בדיקת "גלובס" מגלה שבתפוצ'יפס ובכיפלי כמות השומן היא הגבוהה ביותר, בפרינגלס יש כמות עצומה של קלוריות, ובבייגלה יש הרבה יותר מדי מלח
  
 
2013: מכירות החטיפים זינקו לשיא של 958 מיליון שקל
עליות המחיר לצרכן שחלו ב-2013 הקפיצו את מכירות החטיפים ■ 3 החטיפים הנמכרים ביותר - במבה, תפוצ'יפס וביסלי - אחראים יחד ל-54% מכלל המכירות
  
 
מכירות במבה, תפוצ'יפס וביסלי: חצי מיליארד שקל ב-2012
שוק החטיפים בישראל גלגל בשנת 2012 כ-928 מיליון שקל ■ פרינגלס, דובונים ודוריטוס רשמו עלייה דו-ספרתית במכירות; כיפלי נחלש
  
 
"ישראל יקרה לנו": שביתת קונים נגד אסם החל מיום ראשון
על רקע העלאת המחירים, התנועה הכריזה כי בשלב הראשון היא קוראת להימנע מקניית חטיפים של אסם, ובראשם במבה וביסלי, וכן קטשופ אסם - למשך חודש
  
 
מנכ"ל אסם: "דחינו את העלאות המחירים במשך שנתיים"
מנכ"ל אסם, איציק צאיג: "המחיר של הקפה עלה יותר ואז ירד" ■ מגיב לטענות קמעונאים על כך שהם קונים במבה של מתחרים בחצי מחיר מבמבה אסם: "המוצר שלנו הוא עם רמת איכות וטעם שונה" ■ "אנחנו מבינים לליבו של הצרכן"
  
 
אביב לביא / אייר: גיל ג'יבלי
אביב לביא
עבדים הננו, הננו עבדים
מחאה או לא, רוב הישראלים משועבדים לגורם נוסף: תרבות הצריכה
פסח הוא חג שמשדר הקלה. אם להאמין לטקסט שאנחנו שרים בליל הסדר, הצרות שלנו הן נחלת העבר ("עבדים היינו"), ואילו כיום אנחנו בני חורין....המשך
  
 
תרבות הבמבה
לסיפור הקמע היו הרבה זוויות, אבל משום מה דווקא הספורטאים משכו תשומת לב: רק מי שכה חסר ביטחון ביכולת שלו, יכול לחשוש מהשוואה לתינוק שעושה במכנסיים
  
 

   123    >

   נמצאו 44 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3