מדריכים פיננסיים

קרנות גמישות -  יתרונות וחסרונות!

קרנות גמישות - יתרונות וחסרונות!

מהי קרן גמישה? ■ מהן היתרונות והחסרונות בהשקעה בקרן גמישה? ■ שירות ניהול תיקים במעטה של קרן נאמנות
 
מה הריבית הממוצעת על הלוואות בבנקים, ואיך להוריד אותה?

האם אתם משלמים ריבית גבוה מהממוצע?

רננה מור, מערכת הון, 12/09/2017, 16:51
קרן השתלמות לעצמאיים - למה הן הפכו לאטרקטיביות

מה זאת קרן השתלמות? ■  קרן השתלמות לעצמאיים – האם כדאי? ■  הרווח המידי שלכם בהפקדה לקרן השתלמות לעצמאיים ■ שו"ת

ליאור פרג', מערכת הון, 12/09/2017, 15:49
מע"מ – מה זה? כמה משלמים ועל מה?

כיצד נרשמים במשרדי מע"מ? מה ההבדל בין עוסק מורשה לפטור? כיצד רושמים עסק? טיפים להתנהלות תקינה

ליאור פרג', מערכת הון, 07/09/2017, 09:43
ייעוץ משכנתאות – האם כדאי?

למה כדאי לקחת יועץ משכנתא? כיצד בוחרים יועץ ומה צריך לבדוק? מהי עלות הייעוץ?

רונית מורגנשטרן, הון מדריכים פיננסים, 06/09/2017, 12:57
יועץ פנסיוני - האם צריך? כמה זה עולה? ומה ההבדל בין יועץ לסוכן?

מה ההבדל בין יועץ פנסיוני לבין סוכן ביטוח? כמה עולה ייעוץ פנסיוני? איך לבחור יועץ פנסיוני פרטי?

רונית מורגנשטרן, אתר הון, 05/09/2017, 15:39
המס המגוחך על השכרת דירה - איך זה עובד?

מהם מסלולי המס של משכירי הדירות? מה הפטור על הכנסות משכר דירה? ואיך לבחור נכון בין המסלולים?

הון, מדריכים פיננסיים, 04/09/2017, 15:07
מה זה מדד הביג מק?

כיצד בודקים האם מטבע חזק? ■ קוריוז שהפך לאינדיקטור כלכלי

רעות לוי, מערכת הון, 03/09/2017, 16:35
קופת גמל אישית (IRA) – בעיקר יתרונות

מהי קופת גמל וקרן השתלמות בניהול אישי? מדוע מהווה מכשיר השקעה טוב? למי מתאים?

הון, מדריכים פיננסים, 03/09/2017, 16:11
ביטוח משכנתא – האם כדאי להחליף? נראה שכן

מדוע לבטח משכנתא? מהו ערך כינון? מדוע צריך ביטוח חיים למשכנתא וכיצד להקטין העלות

הון, מדריכים פיננסים, 03/09/2017, 16:24
איך לחסוך בדמי הניהול של קרנות הפנסיה ? לאחד קרנות ולבדוק – קרנות פנסיה ברירת מחדל

עמית בר, אתר הון, 10/08/2017, 10:09
איך לחסוך בטיול בחו"ל?

רעות לוי, אתר הון, 10/08/2017, 09:56
הלוואה מהקבלן – האם כדאי?

אבישי עובדיה, הון מדריכים פיננסיים, 30/07/2017, 16:37
רכב צמוד מהעבודה – האם כדאי?

אבישי עובדיה, הון מדריכים פיננסיים, 27/07/2017, 12:13
תביעה מול חברת הביטוח - כל מה שצריך לדעת!

אבישי עובדיה, הון מדריכים פיננסיים, 27/07/2017, 11:44
איך מחשבים מס שבח? האם ניתן לקבל פטור? ומהי הגנה ליניארית?

מס שבח היה "מס בספרים", לא ממש שילמו אותו ■ אלא שב-2014 נכנסה רפורמה במס שבח, וכבר לא כולם פטורים ■ אז מי חייב במס שבח? ואיך זה ישפיע עליכם? ■ עדכון: מס שבח משנת 2018

הון, מדריכים פיננסים, 24/07/2017, 16:44
פוליסות חיסכון, קופות גמל להשקעה או קרנות נאמנות - מה עדיף?

פוליסות החיסכון/השקעה אמנם נהנות מיתרונות משמעותיים מול קרנות הנאמנות - אך גם סובלות מחסרונות גדולים בהשוואה לקופות גמל להשקעה

הון, מדריכים פיננסים, 24/07/2017, 16:55
איפה כדאי לקנות דולרים?

הון, מדריכים פיננסים, 23/07/2017, 17:47
הצג כתבות נוספות