מדריכים פיננסיים

איך מחשבים מס שבח? האם ניתן לקבל פטור? ומהי הגנה ליניארית?

איך מחשבים מס שבח? האם ניתן לקבל פטור? ומהי הגנה ליניארית?

מס שבח היה "מס בספרים", לא ממש שילמו אותו ■ אלא שב-2014 נכנסה רפורמה במס שבח, וכבר לא כולם פטורים ■ אז מי חייב במס שבח? ואיך זה ישפיע עליכם? ■ עדכון: מס שבח משנת 2018
 
שער הדולר -  מה זה שער המרה? ואיך להוזיל את העמלות ברכישת דולרים?

מדריך מט"ח

הון, מדריכים פיננסים, 23/07/2017, 17:48
חוסכים צעירים לפנסיה? זהירות, הפנסיה שלכם מתכווצת!
גלובס
ליאור פרג', הון מדריכים פיננסיים

לחוסכים צעירים יש כל הסיבות סיבות לדאגה. מה יקרה ב-2024?

עד יולי, כל החוסכים בפנסיה נהנו באופן שווה מאגרות החוב המיועדות. מדובר באגרות חוב שהאוצר הנפיק בשביל קרנות הפנסיה ושביטאו תשואה מר...המשך
ליאור פרג', הון מדריכים פיננסיים, 11/07/2017, 11:02
מדריך לשוכרי דירות: איך בוחרים, ועל מה לא מתפשרים?

שוק הדירות השכורות בישראל הולך ומשתכלל - וגם הולך ומתייקר ■ שכר דירה זה אולי הנתון החשוב ביותר לשוכרים, אבל לא היחיד - צריך לדעת לחפש דירות, לבחור דירות ולדעת איזה חוזה מתאים

רונית מורגנשטרן, מערכת הון, 09/07/2017, 10:32
גילוי מרצון - איך מצהירים? והאם צריך מיופה-כוח?

כל מה שצריך לדעת על ההליך הגילוי מרצון של רשות המסים

אבישי עובדיה, הון מדריכים פיננסיים, 05/07/2017, 17:38
ביטוח סיעודי פרטי: 35% מהתביעות נדחות, עדיף דרך קופוה"ח וזה גם זול יותר!

חברות הביטוח משלמות רק 65% מהתביעות בביטוח הפרטי ■ אבל אם הלקוח מבוטח דרך קופת חולים, שיעור התשלום עולה לפתע ל-75%

הון, מדריכים פיננסיים, 05/07/2017, 17:30
כל מה שצריך לדעת על ביטוח אובדן כושר עבודה

מה זה ביטוח אובדן כושר עבודה? מה זה ביטוח אחיד? מהן ההרחבות?

עמית בר, הון מדריכים פיננסיים, 03/07/2017, 15:15
ימי חופש מהעבודה – כל מה שצריך לדעת

חושבים שאתם יודעים איך מחשבים את ימי החופשה המגיעים לכם? יודעים מה מגיע לכם אם חליתם באמצע החופשה? המדריך המלא

אתר הון, מדריכים פיננסים, 03/07/2017, 15:02
ביטוח רכב - כל מה שצריך לדעת

רונית מורגנשטרן, הון מדריכים פיננסים, 29/06/2017, 14:05
רכב היברידי – יתרונות וחסרונות

ליאור פרג', הון מדריכים פיננסיים, 29/06/2017, 12:52
היתר בנייה – כל מה שצריך לדעת

עמית בר, הון מדריכים פיננסיים, 26/06/2017, 14:19
השקעה במניות – כל מה שצריך לדעת

מה זאת מניה? מהי תשואה עודפת? כיצד לנהל השקעה מנייתית? מה זאת השקעה בבורסה? כיצד לבחור מניות להשקעה? רכישת ני"ע - השקעה או הימור? ■ לפניכם כלים להשקעה מושכלת במניות

אבישי עובדיה, הון מדריכים פיננסיים, 20/06/2017, 12:11
קרנות נאמנות – כל מה שצריך לדעת

עמית בר, הון מדריכים פיננסיים, 20/06/2017, 10:06
FANG - מה זה? ואיך זה קשור לבורסה?

הון, מדריכים פיננסים, 18/06/2017, 16:30
המדריך להוספת מרפסת לדירה: כדאי? איך? מתי? וכמה?

השמאי ועורך מחירון הדירות לוי יצחק מעריך כי ערך דירה עולה בעקבות בניית מרפסת בשיעור של 10%-15%, אם כי בשוק הדירות מדברים על אחוזים צנועים יותר – 5%-10% ■ כך או אחרת, על השדרוג באיכות החיים אין חילוקי דעות ■ מדריכים בתחום

רונית מורגנשטרן, 18/06/2017, 16:17
תכנון פיננסי: ככה תקבלו יותר כסף בפרישה שלכם

רובנו עובדים באופן שוטף במשך שנים רבות, מגיעים לגיל פנסיה, ופתאום מתברר שלא נשאר הרבה ■ אצל הצעירים שבינינו, המצב גרוע עוד יותר ■ מה עושים? מדריך ■ מדריך ומחשבון פנסיה