הוט בחדשות

סוכן חדשות
 
רון אילון yes / צלם: איל יצהר
מתחמם המאבק של yes בנושא הפריסה האוניברסלית של הוט
yes דורשת ממשרד התקשורת שיאפשר לה למכור במחירים יותר זולים, באזורים שבהם הוט נמנעה מלפרוס תשתיות עצמאיות ופועלת על גבי האינטרנט
  
 
מתוך "O'boy" / צילום מסך
סוף לסאגת "Oboy": הסדרה תשודר במקביל ב-yes ובהוט
בתיווך מועצת הכבלים והלוויין נמצא פתרון לסדרת הנוער הפופולרית, ששידורה הופסק 4 פרקים לפני תום העונה בשל הסכסוך בין yes ל-RGE ■ הוט ו-yes יחלו בשידור מחדש של כל פרקי העונה הראשונה ■ בהוט תשודר הסדרה בערוץ הילדים, וב-yes בערוץ yes דרמה
  
 
טל גרנות גולדשטיין שלמה פילבר / צילום: רמי זרנגר לע"מ
משרד התקשורת לבג"ץ: הוט מנסה להרוויח זמן ולעכב תחרות
לדברי המשרד בתגובתו לעתירת הוט לקיים לה שימוע משני נוסף לפני שיפורסמו מחירי השימוש בתשתיותיה, עתירתה נועדה רק להרוויח זמן ולעכב את התחרות, היות והיא קיבלה מספיק הזדמנויות כדי לטעון את טענותיה
  
 
לוגו פרטנר
תלונות הציבור: נגד פרטנר התלוננו הכי פחות בתחום הסלולר
8,856 פניות ציבור התקבלו בשנת 2016 - ירידה של כ-15% ■ הוט שיפרה את מדדיה עם ירידה משמעותית בהיקף התלונות, וכמוה גם פלאפון ■ נגד סלקום, לעומת זאת, מספר התלונות עלה
  
 
הסדרה "מטומטמת" (צילום: יח"צ)
15 זכיות להוט בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה
הזוכות הבולטות של הוט היו סדרת הדרמה "אורי ואלה", הדרמה היומית "מטומטמת" וסדרת התעודה "צל של אמת" ■ yes זכתה ב-7 פרסים, ובלטה במיוחד הקומדיה "האחיות המוצלחות שלי"
  
 
קמפיין קרולינה למקה / צילום מסך
פעמיים ראובני-פרידן: הוט - הפרסומת הכי אהובה; מזרחי - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של דיסקונט הוא המושקע ביותר השבוע - 2.3 מיליון דולר - אך הוא הגיע למקומות בינוניים בדירוג
  
 
הוט שכונה בהפתעה/ צילום: יוטיוב
מדד יוטיוב - "גלובס": הפער בין צפייה בפרסומת לתגובה אליה
ההבדלים בין שני הקמפיינים הממוקמים בראש - יותר צפיות להוט, יותר שיתופים ותגובות למילקי - ממחישים את החשיבות של שימוש ביוצרי רשת ותכנים מותאמים בדיגיטל
  
 
קמפיין סלקום / צילום מסך
דאבל לראובני פרידן: מזרחי טפחות הפרסומת הזכורה, הוט האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הוט דחקה שוב את הפרסומת ל-9 מיליון עם שני כהן, והייתה אהודה בעיקר על שתי קבוצות גיל: 18-34 ו-35-54
  
 
טל גרנות / צילום: רמי זרנגר
צמצום בהוצאות המס הקפיץ את רווחי הוט ב-2016; ההפסד תפעולי בסלולר גדל ב-7%
הכנסות חברת התקשורת עלו ב-2016 ב-2% והסתכמו ב-4.05 מיליארד שקל ■ בתחום הכבלים הכנסותיה נשחקו ב-1.5% אך הרווח התפעולי עלה בכ-6%
  
 
סטלה הנדלר/ צילום:  יחצ ינאי יחיאל
בזק מאבדת 76 מיליון שקל בשנה מפרטנר והוט מובייל

בזק לא הסכימה להפחית את המחיר על שירותי תמסורת, ובתגובה החברות העבירו כמעט לחלוטין את כל האתרים הסלולריים לחיבור באמצעות הוט

 

  
 
לוגו i24NEWS
אושר לקריאה ראשונה: yes והוט יוכלו לשדר את ערוץ i24news
הערוץ שבבעלות פטריק דרהי, שהוא גם בעל השליטה בהוט, משדר מישראל חדשות באנגלית, בערבית ובצרפתית ■ כיום אוסר החוק על yes ועל הוט לשדר ערוץ חדשות בינלאומי שבסיסו בישראל
  
 
קמפיין הוט / צילום מסך
חזית חמה: הפרסומת של הוט - האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: מדובר בהיסטוריה קטנה, שכן הפרסומת של הוט עברה השבוע את הפרסומת של 9 מיליון - ובפער משמעותי
  
 
קמפיין מזרחי טפחות / צילום מסך
סקר הפרסומות: 9 מיליון - שוב הכי אהובה; מזרחי-טפחות - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של שלום מיכאלשווילי נושפת בעורפה של שני כהן, בפער של פחות מ-1%
  
 
שלמה פילבר טל גרנות / צילום: תמר מצפי רמי זרנגר
פילבר הורה להוט להתכונן לפתיחת הרשת שלה לתחרות
משרד התקשורת הורה לחברה להתחיל בניסויי התממשקות עם המפעילים לקראת יישום שוק סיטונאי על הרשת שלה - מה שיאפשר לסלקום ולפרטנר למכור ללקוחות אינטרנט וטלפוניה גם על גבי הרשת של הוט, ולא רק על גבי הרשת של בזק
  
 
רון אילון מ–yes, שר התקשורת צחי הנגבי וטל גרנות–גולדשטיין מהוט / צילומים: איל יצהר, תמר מצפי
yes ממשיכה לשלם את מחיר הדיל של משרד התקשורת עם הוט
ההחלטה לאפשר להוט להימנע מהקמת תשתיות מעניקה לה עמדה משופרת בתחרות מול yes, ועל האחרונה נאסר בכלל להתחרות נגד הוט ביישובים מרוחקים
  
 
יונדאי ברוכים הבאים לעתיד / גליקמן שמיר סמסונוב
מדד הפרסומות של יו-טיוב בינואר: מותג הרכב יונדאי בראש
לרוב הפרסומות במדד יו-טיוב החודש יש ארטילריה של פרסום רחב בטלוויזיה וקמפיינים משלימים וסגמנטליים בעלי מסרים מותאמים בדיגיטל
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 1740 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 109