קמפיין בחדשות

סוכן חדשות
 
סג"מ הדר גולדין / צילום פרטי
קמפיין באנרים להשבת גופותיהם של הדר גולדין ושאול אורון
הקמפיין, שכולל באנרים בכל האפליקציות ואתרי החדשות והכלכלה המובילים בישראל, עולה תחת הכותרת "יזכור עם ישראל להחזיר את הדר גולדין ואורון שאול" ויימשך כשבועיים
  
 
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק
המערכת החדשה של פורטוויז'ן רוצה לייעל את הפרסום המקוון
חברת הפרסום המקוון השיקה פלטפורמה שמאפשרת לכל מפרסם ויצרן תוכן לשלוט על כל הקו של ייצור המסר והפצתו
  
 
קמפיין חברתי של טיב טעם / צילום: יחצ  אסף לוי
טיב טעם תנסה לשמור על החנויות פתוחות בשבת בקמפיין חדש
הקמפיין, תחת הסלוגן "טיב טעם – החופש לבחור", יעלה הערב בהשקעה של 2 מיליון שקל ויכלול טלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות, דיוור לחברי המועדון, תקשור בסניפים ועוד
  
 
מחנה ההשמדה אושוויץ שבפולין / צילום: שאטרסטוק
קמפיין דיגיטל גלובלי: "פולין הייתה קורבן של הרייך השלישי"
חוק השואה שעבר לאחרונה בפולין קובע עונש של עד 3 שנות מאסר למי שיאשים את המדינה או את אזרחיה באחריות לפשעי הנאצים במלחמת העולם השנייה ■ כעת, משרד ראש הממשלה הפולני מעלה קמפיין במטרה להשפיע על דעת הקהל העולמית בנחיצות החוק
  
 
מתוך קמפיין השירותים  / צילום מסך
ענף הפרסום חייב להפנים את הגבול שבין המצחיק לשוביניסטי
צ'יפס שמיועד לנשים? פרסומת שבה בנות משקרות כדי שלא יבינו מה הן עושות בשירותים? הלו, אנחנו ב-2018 ■ פרשנות
  
 
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר
ענף הפרסום יוצא למאבק על כ"א איכותי בקמפיין חדש
איגוד חברות הפרסום נלחם בתדמית הנשחקת של הענף ובתחרות על כוח-האדם מצד חברות הטכנולוגיה והדיגיטל
  
 
בנק הפועלים. תשואת יתר על מדד הבנקים ועל ת"א 25 / צילום: תמר מצפי
הפועלים חוזר למסר של בנקאות קלאסית; ישקיע כ-8-10 מ' ש'
לאחר שהמירוץ של הבנקים לחדשנות דיגיטלית הסתיים בכך שהמוצרים הפכו למוצר בסיס בבנקים הגדולים, בנק הפועלים מנסה למתג את עצמו כיועץ בעל ידע בצומתי החלטה
  
 
העתיד של המציאות הווירטואלית. נשק שובר שיווין / צילום: יח"צ
קמפיין חדש מזהיר מרובוטים שיחסלו אנשים: "לא מדע בדיוני"
מדובר בקמפיין נגד נשק אוטונומי תחת הכותרת "בלימת רובוטים מחסלים" ■ מתנגדי הנשק האוטונומי טוענים כי לאפשר למכונה לחרוץ את גורלם של אנשים לחיים או למוות, מהווה חציית קו אדום מהבחינה המוסרית
  
 
עדיקה/ צילום: ערן סלם
"לעזור עם הבטן הנפוחה": הקמפיין שהרגיז את מנכ"ל עדיקה
סופהרב העלו קמפיין שצולם בחנות של עדיקה והציגו אותו כשיתוף-פעולה עם המותג - זאת ללא שסוכם על שיתוף-פעולה כלשהו ומבלי שסופרהב ביקשו אישור להציגו ככזה ■ הקמפיין עורר תגובות זועמות ברשת ועורר גם את זעמו של מנכ"ל עדיקה דדי שוורצברג, שמאיים בתביעה
  
 
לוגו משרד הפרסום לעומק התודעה / צלם: יחצ
לעומק התודעה ופרסום אלנבי זכו בפרסים בתחרות אפ"י אירופה
משרד הפרסום לעומק התודעה זכה במדליית כסף עבור מהלך למותג הסלולר הסיני וואווי, ובית הקונספטים אלנבי זכה במדליית ארד עבור מהלך לסודה סטרים
  
 
מנכ"לית שדולת הנשים / צילום: רן מלמד
שדולת הנשים: "לא נדבר יותר על המותג, רק על מי שמאחוריו"
פרסומת סקסיסטית לרשת יין עוררה את זעמה של השדולה, והיא החליטה לשבור את ריטואל המחאה סביב פרסומות כאלה - ובמקום לדון במותג, פרסמו את שמו ואת תמונתו של הפרסומאי אסי שביט והזמנה לכתוב לו למייל תגובות לקמפיין
  
 
סניף יינות ביתן / צילום: תמר מצפי
עקב איומים בחרם: יינות ביתן מבטלת השת"פ עם קמפיין ערוץ 9
על רקע איום בחרם צרכנים וביקורת קשה ברשתות החברתיות, רשת יינות ביתן מגיבה מהר - ולאחר פחות מ-24 שעות באוויר מבקשת מערוץ 9 להפסיק את שיתוף-הפעולה עימה בקמפיין "אני רוסי ישראלי"
  
 
קמפיין צ'ק פוינט / יחצ
קמפיין פרסום ראשון לצ'ק פוינט: תפרסם מוצר נגד תוכנות כופר
מתקפות הכופר האחרונות שכנעו את צ'ק פוינט לפרסם את קו מוצרי האבטחה שלה למשתמשים פרטיים, ובראשם מוצר הנלחם בתוכנת כופר בשם "ZoneAlarm Anti-Ransomware" ■ הקמפיין, באמצעות פרסום אלנבי, יכלול סרטוני רשת ויעלה בכל העולם
  
 
בורגראנץ  / צילום: יחצ
בורגראנץ' בקמפיין ב-2.5 מיליון שקל לארוחת הקומבינה
הקמפיין יעלה למשך 3 שבועות ויכלול פרסום בטלוויזיה, באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות
  
 
אינה שניידרמן, אלחנן מאירוביץ וליאור מויאל / צילום: איל יצהר
הסוף להטיה בתפיסת המותג? משחק חזותי במקום קסדות EEG
הסטארט-אפ הישראלי Neuro Applied מגשים חלום ליצרנים ולפרסומאים: הוא מגלה מה באמת הצרכנים חושבים על מותג מסוים, על ערכיו, על מתחריו - ואם הקמפיין יצר שינוי ■ הדרך לקבל את הנתונים פשוטה: משחק שבו צריך הגולש להגיד אם דמות מסוימת מייצגת את המותג
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 785 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 50