קסטרו בחדשות

סוכן חדשות
 
סמארטפון LG v20 מובייל, טכנולוגיה, סלולר / צילום: וידאו
מדד הפרסומות המדוברות באוגוסט: קמפיין קסטרו סקול בראש
הפרסומות המדוברות בחודש האחרון פנו לצעירים ודיברו בשפתם ■ קסטרו, במקום הראשון, עשתה זאת עם הקולקציה לבית הספר, והמשטרה עשתה זאת בקמפיין גיוס מפתיע
  
 
קמפיין HOODIES  / צילום: יחצ
הודי'ס יורדת במכירות וצונחת ברווחים
מתחילת השנה רשמה הרשת ירידה במכירות, זאת בניגוד לצמיחה של הרשת המתחרה WEAR.S ■ הרווח התפעולי נחתך בכ-80%, והרווח הנקי נחתך בכ-73%
  
 
בר רפאלי  מדגמנת משקפיים של קרולינה למקה/ צילום: יחצ איל נבו
קרולינה למקה מוכרת ב-200 ש' משקפיים שעלו 56 ש'
בר רפאלי מוכרת רבע ממניותיה ■ שיעור הרווח התפעולי של קרולינה למקה עומד על 17.6%, הרווח הגולמי עומד על לא פחות מ-72.1%
  
 
רון רוטר / צילום: יוסי כהן
דירקטוריון קסטרו אישר את מינוי רון רוטר לסמנכ"ל הכספים
רון הוא בנם של אתי וגבי רוטר, בעלי השליטה בקסטרו והמנכ"לים משותפים, ונכדם של אהרון ולינה קסטרו, מייסדי החברה ■ ניסיונו: 4 שנים כאנליסט ב-P&G ובקסטרו ■ יקבל שכר חודשי ברוטו של 40 אלף שקל
  
 
יוסי גביזון (מימין) ואתי וגבי ריטר / צילום: שוקה כהן
קסטרו רוכשת עד 50% מקבוצת הודי'ס לפי 356.4 מ' ש'
העסקה כוללת את רשת אופנת הבייסיק הודי'ס, רשת האביזרים טופ טן, רשת משקפי השמש קרולינה למקה ורשת האביזרים אקססוריז
  
 
רון רוטר / צילום: יוסי כהן
אנטרופי: לאשר את מינוי בנם של בעלי קסטרו לסמנכ"ל הכספים
עם זאת, באנטרופי הדגישו כי "על קסטרו לפעול להגברת מנגנוני הבקרה, על-מנת שאלה יהוו בלם מאזן לסיכון הגלום במינויו של רון רוטר"
  
 
גבי רוטר / צילום: אביב חופי
מנכ"ל קסטרו: אין ודאות שרכישת 50% מהודיס תצא לפועל
מכירות קסטרו צמחו במחצית הראשונה של השנה ב-10.8% והסתכמו ב-481 מיליון שקל ■ הרווח הנקי זינק ב-30% ■ שיפור הרווח הגולמי מעיד על עליית מחירים של פריטי האופנה
  
 
הודיס / צילום: איל יצהר
קסטרו במו"מ לרכישת 50% מהודיס לפי 350-400 מ' ש'
בחודש יוני האחרון נחשף ב"גלובס" כי קבוצת הודיס מנהלת מגעים להכנסת שותף, וכי מו"מ התנהל גם עם קסטרו, וזאת כ-3 שנים אחרי שמו"מ קודם בין הצדדים התפוצץ
  
 
הודיס / צילום: איל יצהר
קבוצת הודיס מחפשת שותף: מו"מ למכירת 25% מהמניות
הכוונה: להכניס שותף לרשתות הודיס, טופ טן וקרולינה למקה, אך לא לאורבניקה ■ גביזון: "היה מו"מ למכור 25% לחברה פיננסית" ■ לפי מקורות, התנהל מו"מ גם עם קסטרו
  
 
חנות גולף. קבלת פנים למנכ"ל החדש / צילום: ראובן שניידר
חברות האופנה הפסידו ברבעון הראשון 41 מ' ש'
כל חברות האופנה דיווחו על הפסד, בין היתר מאחר שפסח חל השנה ברבעון השני ■ מנכ"ל קסטרו: "אנו נמצאים בשוק שיש בו גידול בתחרות, בשטחי מסחר וברכישות המקוונות - וחולשה כללית בביקושים"
  
 
אסף גרניט / מתוך יו טיוב
מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש אפריל: קמפיין פרטנר בראש
ואולם, הקמפיין של פרטנר עם השף אסף גרניט זכה לתגובות סותרות ■ קמפיין קסטרו רשם צפייה ארוכה יחסית, ומותגי הרכב השכילו לנצל את יתרונות הפלטפורמה
  
 
גבי רוטר, גל גדות, קולקציית אביב 2014 של קסטרו / צילום: סיון פרג'
מחיר התהילה ההוליוודית: גל גדות וקסטרו נפרדים אחרי 8 שנים
הסיבה: לוח הזמנים הצפוף של גדות בחו"ל ■ מקורות יודעי דבר: חוזה עם פרזנטורית חדשה נמצא ממש על סף חתימה
  
 
גבי רוטר / צילום: בן יוסטר
קסטרו מפרסמת תוצאות: עלייה בהכנסות וירידה ברווחים
מקור העלייה במכירות הוא פתיחת חנויות ■ העלייה בהוצאות המכירה והשיווק גרמה לירידה של 25% ברווח התפעולי ולירידה של 30% ברווח הנקי ל-40 מיליון שקל ■ הודיעה על חלוקת דיבידנד של 25 מיליון שקל
  
 
מילקי גולד מתוך יו טיוב
אות הקלון: הפרסומת הסקסיסטית ל-2015 - מילקי גולד
האות של ויצו ניתן על היות הקמפיין "מקבע ומחזק סטראוטיפים מגדריים הפוגעים בנשים" ■ אות הקלון המתמיד - לפרסומות של קסטרו ■ גילה אושרת, יו"ר ויצו ישראל: "קוראות לחברות המסחריות לאמץ עקרונות של פרסום מכבד והוגן כלפי נשים"
  
 
קסטרו / צילום: איל יצהר
המכה של האופנה: "ב-2015 אין כמעט מותג שלא ירד ברווחיות"
בשנה האחרונה ירדו רווחיהן של רוב רשתות האופנה, ככל הנראה בשל העלייה בשער הדולר ■ גולף אף עברה מרווח להפסד ■ סם נזרי, מנכ"ל ובעלי אלדו וספרינג: "יש עודף רציני של שטחים מסחריים, וזה מביא לנפילות"
  
 
יובל סמו בקמפיין ישראכרט / צילום: יחצ
מדד הפרסומות ביו-טיוב - סיכום 2015: ישראכרט ויובל סמו בראש
זו הייתה השנה שבה הקמפיינים התבססו סופית ברשת כיכבו: פרזנטורים חזקים, פרסומות דוקו ואינטראקציה עם הקהל הצעיר
  
 

   1234567891011    >

   נמצאו 170 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 11