Gigya

חברה המתמחה בניהול מותגי צרכנות ברשת

כתבות אחרונות

 
בניין SAP החדש. סלון בכל קומה  / צילום: עוזי פורת

SAP רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי גיגיה ב-350 מיליון דולר

הסטארט-אפ מתל אביב גייס 106 מיליון דולר ומנתח התנהגות גולשים ■ מנכ"ל SAP בראיון בלעדי ל"גלובס" ביוני: "השוק כאן, יחסית לגודל האוכלוסייה, הוא קרוב לוודאי השוק הטכנולוגי הכי מרגש בעולם"

עידן רבי 23.09.2017

כאן משתפים בכיף

אמריקאי, אפריקאי ואסיאתי לא עושים אותו דבר בפייסבוק

דביר בר 18.12.2013

האיום על מנועי החיפוש: הניווט באינטרנט עובר לרשתות החברתיות

על מי כדאי לסמוך יותר: על תוצאות של מנוע חיפוש ממוחשב - או על המלצות מחברים? כ-20% מהמשתמשים באתרים חברתיים מסתמכים על רשתות כמו פייסבוק וטוויטר ככלי הניווט העיקרי שלהם באינטרנט

נועה פרג 16.02.2010

"אם יזם צריך להתאמץ לשכנע מדוע המוצר שלו טוב - סימן שהמוצר לא מוצלח"

אייל מגן, ממייסדי גיגיה - ממיזמי האינטרנט הישראלים המוצלחים בשנים האחרונות: "אם אנשים לא הביעו עניין במוצר, זה לא יסייע לשנות את צבע הכפתורים; קשה לי להאמין ש-MySpace הייתה יכולה לקום מישראל"

נועה פרג 28.02.2009