IAB

ארגון לשכות הפרסום האינטראקטיבי באירופה

כתבות אחרונות

 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

ארה"ב: הפרסום בדיגיטל זינק ב-19% ל-27.5 מיליארד דולר

זאת במחצית 2015 לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ מגזרי הקמעונאות, השירותים הפיננסיים והרכב ממשיכים להוביל בהוצאות הפרסום

אדוורטייזינג אייג' 22.10.2015

הפרסום באינטרנט לא עומד במקום: עלייה של 15% בארה"ב

PwC: הוצאות הפרסום באינטרנט בארה"ב עמדו ב-2012 על 36.6 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 11.06.2013

היקף הפרסום אונליין בארה"ב: 530 מיליארד דולר ב-2011

סכום זה מהווה 3.7% מהתמ"ג של ארה"ב ב-2011 - לעומת 2.1% ב-2007

רועי גולדנברג 02.10.2012

ארה"ב: הפרסום באינטרנט צמח ב-2011 ב-22% ל-31 מיליארד דולר

IAB: ברבעון הראשון של 2012 צמח השוק ב-15% לעומת הרבעון המקביל

רועי גולדנברג 12.06.2012

גוגל וארגון לשכות הפרסום באירופה השיקו ברומטר מסחר צרכני

הכלי החדש הוא כלי אינטרנטי חינמי, שמטרתו לספק תובנות צרכניות למפרסמים ב-27 מדינות, בהן ישראל, ובכ-36 קטגוריות מוצרים

נועה פרג 06.06.2010

רגולציה באינטרנט? האיגוד לפרסום אינטראקטיבי ניסח כללים לפרסום התנהגותי

הפרסום ההתנהגותי מבוסס על הרגלי הגלישה של הצרכן, ובאיגוד רוצים לוודא כי פרטיות הגולשים לא תיפגע

נועה פרג 04.03.2009

בלגן באינטרנט: באתרים ישראליים יש 300 גדלים שונים של באנרים

מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז: "ריבוי הגדלים יוצר הרבה עבודת סטודיו מיותרת, על חשבון כסף שיכול להיות מוזרם למדיה"

נועה פרג 26.11.2008