לוגו גלובס  
 

153 תגובות

בהגיבי הנני מסכים לתוכן תנאי השימוש   רענן  רענן           שלח תגובה

156.
אם אדם כזה היה דיקן - המדינה בפשיטת רגל
10:51 28/10/2009
 מקס (לא רשום)

דירוג: 0  
155.
לזרוק את כל הערבים מהאוניברסיטות.
08:20 28/10/2009
 אהוד בן גרא
דבר גלוי הוא שהסטודנטים העריים שהם ראש החץ של המרד הפלסטיני בתוככי ישראל הפכו את האוניברסיטות לחממה של טרור אינטלקטואלי. מסיתים ומעבירים מסרים לאומניים על זכותם של ערביי ישראל על הארץ ועל כוונתם להלחם על הפיכת המדינה ממדינה יהודי כפי שקבע האו"ם למדינה דו לאומית בשב ראשון ושלב שני יותר מאוחר למדינה פלסטינית. הארבים לא הודו אף פעם במפלתפ והם טוענים שזסה מצב זמני שישתנה במשך השנים. בכל פעם שצה"ל יוצר למבצע אל מעבר לגבול הערבים באוניברסיטות עושים רעש גדול והפגנות אלימות וככה מחלישים את העורף שלנו כי יש להקצות אנשי בטחון לשמור עליהם שלא יצאו מפרופורציות. אז אני שואל בשביל מה אני צריך ערבים באוניברסיטה? מה זה יתן לי? אני מגדל בכספי שלי שונא שלי נחש בתוך הבית שיכיש אותי בהזדמנות הראשונה. ערבי רוצה ללמוד? רק אחרי שרות קרבי בצה"ל. אני רוצה רק ערבים שהרגו ערבים אחרים במסגרת השרות הצבאי. על ערבים כאלה אני סומך. מי שמכיר ערבי כזה שיקום!

דירוג: 0  
154.
תגובה ל152
07:29 28/10/2009
 מגש הכסף (לא רשום)
כל הכבוד לך 152 על האומץ והישירות שלך ! כולנו מפחדים ביותר מנושא ערביי ישראל!!!חורקים שיניים כל הדרך לקניונים ורואים את ערביי ישראל מדושני העונג חונים בג'יפים מפוארים, מחזיקים 6 ילדים ובידיהם שקיות כל טוב של כל המותגים!כך גם כל האוניברסיטאות מלאות בערביי ישראל, המכללות ובעיקר אוניברסיטה עברית לרפואה בירושלים!!'אפליה מתקנת'? כיתות מלאות נשים מכוסות ברעלות הלומדות רפואה!!!במקום ילדינו המכתתים את רגליהם בארצות ניכר! בושה למדינה דמוקראטית שעושה אפליות לאזרחים שמשלמים ארנונה, היטלים חונקים ומיסים ללא סוף!!! נראה את הרשויות אוכפות את החוקים על ערביי ישראל, כך גם להם יהיו רק 2 ילדים בממוצע למשפחה!!!גירושים והתמודדות עם מציאות קשה!בכל מסדרונות בתי החולים ההשם ד"ר מוחמד הוא הנפוץ ביותר!! לכו לעשות שיעורי בית, ממשלת ישראל! חבל על ההורים שלנו שעזבו את ארץ מכורתם סבלו , ובנו על חשבונם את המדינה! וכל זאת כדי להשאיר את כל ההישגים הנפלאים שלנו לאזרחים שלא נטעו יער,לא כתבו שיר או ספר, לא לקחו שום סיכון כלכלי על החיים בישראל ונהנים מכל העולמות!

דירוג: 0  
153.
מעורר חמלה...
23:09 27/10/2009
 רץ עם שועלים (לא רשום)
... בעצם, יותר מזה: אדם פתאטי.

דירוג: 0  
152.
אותי מטרידה בעית ערביי ישראל
17:56 27/10/2009
 סמיון טימושביץ
ערביי ישראל נמצאים על סף מרד בממשלה שלנו. זה עלול להתפרץ פצאום בדיוק כמו האינטיפדה הקראשונה ב דצמבר 1987 . השב"כ ישן והערבים הפלסטינים הכינו את המרד. אני חושש שגם היום השב"כ לא מבין את הראש הערבי ואת מה שהם מבשלים לנו לכן במקום לדון בבעיה איך לטפל בפוליטיקאים מושחתים צריך לחשוב איך לבלום את ערביי ישראל. אני טוען כבר הרבה זמן שבעצם אין לנו מדינה ומה שאנחנו חושבים שיש לנו ילקח מאיתנו אם לא נדע לשמור על זה.

דירוג: 1  
151.
מי בדיוק מימן את שכר הלימוד שלך, פרידמן ?
16:46 27/10/2009
 מזרחי מועלם

דירוג: 0  
150.
" כל בוגר שלי..." - האם זה לא נרקיסיזם טהור ?
16:42 27/10/2009
 אבוטבול פרידמן

דירוג: 0  
149.
גזענות - כנסו ותקראו
11:21 27/10/2009
 הייטקיסט  (לא רשום)
קראתי פה כמה תגובות .. אבל ממש ממש גזעניות .. אשכזים .. מזרחיים ..לא יאומן שנת 2009 וזה עדיין לא נפסק . כנראה לא הספיקה שואה אחת כדי שנשכיל מעט . רק בגלל ההכללות האלו המדינה שלנו ככה מדרדרת ..

דירוג: 1  
148.
אתה צריך לדאוג יותר מהטמטום שלך
10:47 27/10/2009
 ג'יהאדיסט (לא רשום)
אתה כבר מורעל (ולא בידי הערבים)

דירוג: 0  
147.
אני הייתי מציע לדותן לעבוד אצל מבקר המדינה
09:05 27/10/2009
 ואז לדון על 2 החלקות (לא רשום)

דירוג: 0  
146.
פשוט עצוב ועוד לחשוב שדותן מועמד ליועמ"ש,
09:05 27/10/2009
 דותן הישאר בפינתך (לא רשום)

דירוג: 1  
145.
סוד גלוי
06:03 27/10/2009
 עו"ד לשעבר, ירושלים (לא רשום)
מבלי להתייחס לקודמיי המגיבים, ולאלו שיגיבו אחריי, ברצוני להתייחס רק לעניין מימון לימודים אקדמיים באמצעות "השיטה האוסטרלית". בגני הילדים שכל הלימוד עומד על כ-$110 ליום, אך במקרה ששני ההורים עובדים, זוכים ההורים לכ-%50 החזר מהמדינה. בבתי הספר היסודיים עד לתיכון, נהוגה מערכת חינוך ממשלתית (public school) - בה הלימודים הינם בחינם, למעט סל תרבות ומדים. לצידה של מערכת החינוך הממשלתית, קיימת האופציה לבעלי הממון ו/או סדר עדיפויות שונה, מערכת החינוך הפרטית, בה שכה"ל נע בין כ-$10,000 בביה"ס היסודי ועד כ-$20,000 בשנת התיכון האחרונה. וכעת לעיקר- לימודים אקדמיים. הסטודנטים משלמים את שכה"ל הריאלי, לצורך העניין: תואר MBA עולה כ-$20,000. יחד עם זאת, כל הסטודנטים אזרחי המדינה רשאים לבקש מהמדינה לממן את הלימודים באמצעות הלוואה למימון כל התואר (הסכום מספיק בערך למימון שני תארים). ההלוואה מוחזרת באמצעות מערכת המס, רק במידה והחייב מרוויח מעל לשכר הממוצע במשק - נכון להיום, כ-$43K בשנה! וגם החזרים אלו, הינם במקום לשלם מסים! לעניות דעתי, בכך בא לציון גואל, מי שמשתכר יפה מההשכלה שקיבל, משלם!

דירוג: 0  
144.
אלוהים ישמור.....
00:43 27/10/2009
 גברת כהן מחדרה (לא רשום)
מר דותן , רק שתהיה בריא , אתה פשוט דפוק. אני רק מקווה שחוץ מהכתב לא היו עוד אוזניים ששמעו את הדברים האלה . למענך ולמען כולנו בארץ ישראל , חזור לפינתך ושנן את פניניך אל מול הראי לבד ובלבד.

דירוג: 0  
143.
תודה לאנשים כמו דותן שמקדמים אפליה וגזענות
18:57 26/10/2009
 לא מגיע לו להתאדשלו! (לא רשום)
וואו פרופ' למשפטים דיקן לשעבר ודוגל באפליה פששששש כנראה שדותן הנכבד דוגל ברעיון מיושן שהשכלה גבוה היא רק לבעלי אמצעים כספיים ואם הוא יכול לממן לילדיו השכלה ב350000 ש,ח כדי שיסיימו רפואה אז מגיע להם להיות רופאים בגלל אנשים כמוהו ככה הכל נראה חינוך שדוגל שסטודנט כיום יכול לסגור ממוצע של 90 אם יש לו כסף למורים פרטיים ואם לא אז חבל או שהסטודנט מגרד ובקושי שורד או שהוא בכלל מותר ועוזב כזה פרופ' חחחחחחחחחחחחחחח שבחיי מי יודע באמת כמה עלה לו התואר שככה הוא מדבר במושגים של כסף ורק כסף ובכלל לא מתיחס לשכל של סטודנט ומה אם סטודנט חכם אבל עני ?????? לא מגיע לו לקבל תואר עפ"י דותן????

דירוג: 0  
142.
שמתם לב כל הרוקחים בקופ"ח מכבי הם ערבים
18:57 26/10/2009
 אוונטי פופולו
יהודים הפסיקו ללמוד רוקחות כי זה לא כדאי. משכורות נמוכות כשכירים. את החלל ממלאים סטודנטים ערביים. בשבילם זה מספיק. מי יציל את הבית שלי? אני מפחד שיום אחד רוקח ערבי ירעיל אותי. פחד אלוהים.

דירוג: 1  
141.
בוא ניבא רופאים מהודו במשכורת של 1000$ לחודש
15:22 26/10/2009
 איצ'יקדאנה

דירוג: 1  
140.
אם כבר הפוך, הייתי שולח לכל תלמיד שלך 50K$
14:33 26/10/2009
 רציונאלי (לא רשום)
לא צריך עו"ד אתם מחרחרים מלחמה ועימותים משפטיים. איך אתה מעז לומר זאת על אוכלוסיית הרופאים. אילו השכר במ"י היה הגיוני לא היו צריכים לצאת אל מעבר לים. יש בהחלט סיבה שנממן את לימודי הרפואה בארץ ומהצד השני של המטבע אין שום סיבה שנממן עוד עו"ד, ולכן הייתי בהחלט שולח חשבון של 50 אלף שקל בשנה למי שרוצה לשבת במגדל השן ולהרוויח מיליונים במשרדי עו"ד.

דירוג: 0  
139.
הדיקן לשעבר..
14:09 26/10/2009
 דייב (לא רשום)
אוי לנו שהפרופסור הנכבד היה דיקן הפקולטה למשפטים?! לגביו ראש ממשלה שמבקש משלוש עמותות של ילדים במצוקה לשלם עבור נסיעותיו ולינתיו במלונות פרא, בנוסף לכיסוי ההוצאות מהמדינה הינו משו שולי.. פשוט הדעת אינה סובלת שהוא ת ועוד כמשפטןת משמש בתפקיד ציבורי.. אנשים כאלה צריך לזרוק לכל הרוחות וכמה שיותר מהר. הם מרעילים את נושאי התפקים הבאים ומעודדים שחיתות ושוד הקופה הציבורית ועוד באצטלא אקדמית..בוש והיכלם!

דירוג: 0  
138.
היית ונשארת אדם ענייני וחכם
14:09 26/10/2009
 d (לא רשום)

דירוג: 1  
137.
מה באמת העלות של לימודי רפואה ???
11:14 26/10/2009
 צבי גלברד (לא רשום)

דירוג: 0  
136.
המדינה נהנית מאקדמאיים שלמדו בחינם
11:05 26/10/2009
 מישקפופר (לא רשום)
אף אחד לא פצה פה על כך שכל הרופאים מרוסיה שבאו לפה עם תואר, למדו במוסדות סובייטים שמימנו את התואר. אף אחד לא פצה פה על כך שכל מורה שבאה מרוסיה גם למדה במימון מדינה. רק תראו את העלייה מרוסיה ותראו את המקומיים, רק בזכות עלייה מרוסיה שיעור האקדמאיים פה זינק. עכשיו המאגר של רופאים מרוסיה נגמר והמדינה בלחץ, הרי המוסדות בארץ דאגו להפוך את התואר רופא לאליטה (אבל בשכר בזיוני) ולכן עכשיו מנסים להביא רופאים מארצות הברית עם מתנות ופינוקים.

דירוג: 0  
135.
כנראה שעוד מישהו מתחיל לחשוב על התפקיד הבא...
09:21 26/10/2009
 גיל (לא רשום)
פופוליזים בהתגלמותו. לדרוש תשלום מלא מסטודנטים לרפואה? אדרבא יתכבד לשלם להם בסוף לימודיהם כמו בארה"ב ולנהל מערכת התמחות כמו בארה"ב ואז לא תהיה בעיה. ובקשר לחקירות-הגזמה במקרה רמון וכנראה בעוד כמה קרים היתה אבל רק ראה מה קורה בשלטון המקומי שם אין חקירות(אני מפנה אותך לכתבה בגלובס האחרון על מעללי שמחון). חבל שאדם כזה היה דיקן ועוד של משפטים.....

דירוג: 1  
134.
מה שלא ברור לגבי קושי תשלום הלימודים
05:49 26/10/2009
 סטודנט בפקולטה (לא רשום)
1. כל עושה צבא כשר במדינתנו- מקבל מענק- יש כאלו שמעדיפים "לחסוך" שישאר בבנק, אבל חלק מהצרכים שלשמם קיבלנו אותו- שכ"ל. אם לא היית ג'ובניק- המענק סביר, לוחמים מקבלים כמעט 3 שנות לימוד באוניברסיטה. 2. אם אין כסף הולכים לעבוד. מי שלא יכול לחסוך 10,000 שקל בשנה כשהוא רק עובד- זה בעיה... שיבדוק אם הבעיה לא אצלו. 3. לא ברור לי סטודנטים שמתלוננים על שכר הלימוד ובאים לאוניבריסטה ברכב שעולה במצב הטוב- פי 2 מתואר. מה גם שהיום ניתן למצוא בחניית הפקולטה לא מעט רכבים חדשים ששווים בחנות הרכב כ 150 אלף שח ומעלה. האמת היום ראיתי מרצדס שעולה קצת מעל 1.2 מליון שח (S500 למעוניינים) עם "תו חניה לסטודנט", ככה שגם אם הרכב של ההורים, שיקנו רכב ב 1.1 מליון שח ויעזרו קצת "לילד המסכן" שלהם ללמוד באוניברסיטה. נכון, יבוא הטוקטקיסט הבא ויאמר- זה בדיוק זה- מגיעים העשירים לאוניברסיטה... אז יש גם לא מעט פורד פיאסטה 83... אבל דלק זה כשנת לימוד. סעו באוטובוס 1200 שח בחופשי שנתי!! לסטודנט- שלמו עם המענק ותראו שמעט יותר קל לממן תואר. 4. מסכים מאוד עם חיוב מקצועות הכסף לעבוד במדינה X שנים! אבל תנו תמורה!! 27 שח לרופא

דירוג: 1  
133.
אבל קלינטון כמעט והודח בגלל שלא דיווח על סקס
20:49 25/10/2009
 יואב (לא רשום)
הדוגמה עם אובמה מעניינת (אם כי שווה בדיקה עובדתית). דווקא אחרי קלינטון נוהל מסע ציד ע"י תובע מיוחד רק בגלל שבתשובה לשאלה של ועדת קונגרס אם קיים יחסי מין עם מוניקה לוינסקי, השיב תשובה בלתי מדויקת. כך שנראה שגם בארה"ב קיימות אמות מידה מחמירות מאד כלפי פוליטיקאים.

דירוג: 0  
132.
סוף סוף מישהו כותב את האמת....
17:25 25/10/2009
 סוף סוף (לא רשום)

דירוג: 1  
131.
17, תגובה מצוינת.
16:48 25/10/2009
 kfir (לא רשום)
זה כאן וזה קיים !!!

דירוג: 0  
130.
ל-119 די עם הבכיינות הלימודים זולים
16:43 25/10/2009
 רמי (לא רשום)
אם היית משקיע קצת מחשבה היית מבין שהשיטה הנוכחית היא הפוגעת ביותר בחסרי האמצעים. האונברסיטאות פתוחות להרשמה של כולם לא רק לחסרי האמצעים, בעל אמצעים שלא התקבל ללימודים תמיד יכול לבחור בחלופות אחרות (מכללה, לימודים בחו"ל) חסר אמצעים שלא התקבל יכול רק לבכות. וכאמור השיטה הנוכחית מגבילה את כמות הסטודנטים. אז במקום לבכות תתחיל לחשוב!!!

דירוג: 0  
129.
הייתי מגיב אבל 6 עשה את זה כ"כ יפה!
14:32 25/10/2009
 קלקלן (לא רשום)

דירוג: 0  
128.
אתה 100% צודק. יש להם עוד הרבה ללמוד מעדתנו !
14:26 25/10/2009
 ד"ר אליהו לויזאדה (לא רשום)

דירוג: 0  
127.
רופאים עם 750 פסיכומטרי יורדים מהארץ
13:58 25/10/2009
 קרץ שלשולי
כולם יכולים להתבשם עם הפסיכומטרי הגבוה של רופאינו לעתיד. אבל זאת יש לדעת שכל התלמידים הטובים עושים בחינות בשגרירות האמריקאית לאחר סיום לימודיהם ויורדים לאחר מכן מהארץ כך שבארץ אולי נשארים 50 אחוז מהרופאים המסיימים וזה מקור המחסור ברופאים. המדינה הפכה להיות לבי"ס לרופאים אמריקאים וכל זה בכסף קטן של 2500$ לשנה בעוד ששם באמריקה שכ"ל בלימודי רפואה זה 50-60 אלף דולר לשנה. הבנת את זה ברוך? רוב המגיבים כאן הם אהבלים שלא יודעים את החומר ודוחפים את האף שלהם לכל מקום. תעשו שעורי בית לפני שאתם מגיבים. על זה נאמר טיפש קופץ בראש. גם אויל מחריש לחכם יחשב.

דירוג: 2  
126.
דותן..... האיש הנכון למקום הנכון ....!!!
12:04 25/10/2009
 מ.ב.א (לא רשום)
זה האיש שיכול ויהיה מסוגל להבטיח, לזירה המשפטית ולמערכת אכיפת החוק והצדק, יציבות וריכוז משאבים ומאמצים לטיפול בעיקר ולא בתפל....מה שקורה היום בככרות העיר זה לא רק פשע מאורגן אלא טרור אפל וקיצוני......לכן, וועדת האיתור תעשה נכון אם תצביע עבור המועמד הראוי הזה לעת הזאת......

דירוג: 1  
125.
רפואה צריכה להיות חינם, רק הציונים ידברו
10:44 25/10/2009
 היינה (לא רשום)

דירוג: 0  
124.
מסתבר שגם אתה מושחת, הדיקן ד"ר דותן
10:28 25/10/2009
 ג. (לא רשום)
לא יכולים להיות פוליטיקאים מושחתים ללא משפטנים מושחתים בכל הדרגים: תובעים, סנגורים וגם שופטים!!!

דירוג: 4  
123.
לפרופ' יואב דותן: אבוי לנו מפרופסרים כמוך
10:19 25/10/2009
 משפטנית (לא רשום)
אם כך מדבר פרופ' באוניברסיטה בישראל, מה הפלא שהשחיתות חוגגת. לידיעתך, נבחר ציבור צריך להוות דוגמה ומופת לכל היתר ואין לנהוג בו בסלחנות, הוא חייב להיות נקי מכל רבב ולעסוק בענייני הציבור ולא באיך לעשוק את הציבור ולעשות על חשבונו קומבינות. משהו בתפיסת העולם שלך מעוות לחלוטין. לגבי הסטודנטים שלך: לידיעתך, רבים מהסטודנטים שלך מובטלים ולא מוצאים כלל עבודה, רובם לא מתברגים במשרדים הגדולים, אלא רק 15% וגם אלה שכן עובדים מתשכרים בתחילת הקריירה שכר נמוך מאוד. התפישות שלך נראות תלושות מהמציאות לחלוטין, כניראה שעדיין לא יצאת ממגדל השן ואין לך מושג מה קורה במציאות. מקצוע המשפטים פשט את הרגל, המכללות גרמו להפצה ואף אחד לא מתחרה על הסטודנטים של ירושלים. צא מהסרט שלך!

דירוג: 7  
122.
אני איתך ב100%
10:18 25/10/2009
 יאיר (לא רשום)
צודק לגמרי. המדינה אינה צריכה לסבסד לימודים לסטודנטים שמאיימים לרדת מהארץ שישלמו על כך קנס כספי. אין לי ספק שרמת הלימודים רק תעלה וגם ישארו כאן יותר יותר רופאים ובעלי מקצוע שנחוצים לכלכלה בארץ.

דירוג: 0  
121.
תנאי הקבלה לרפואה:770 בפסיכומטרי ולא אבא עשיר
10:10 25/10/2009
 ד"ר האוס (לא רשום)
וטוב שכך ! לפני כשבועיים פורסמה כתבה על רופאים שעשו עליה מארה"ב ובריטניה למרות הירידה הניכרת בשכר. ותנחשו מה אמרו: כולם ציינו את האינטליגנציה הגבוה במיוחד של הרופאים הישראלים.

דירוג: 1  
120.
כלומר - זה בסדר לגנוב , כל עוד אתה לא נתפס ??
07:40 25/10/2009
 מחשבה מעוותת (לא רשום)

דירוג: 0  
119.
הוא רוצה להנציח את העניים בעוניים
07:40 25/10/2009
 נחרד (לא רשום)
כיצד ילד שגדל בדרום ת"א ייצא מהעוני כאשר שכה"ל לכל מקצוע מכניס אינו בהישג ידו. האם הילד יתחייב כבר בגיל 20+ למשכן את שארית ימיו. ומה יעשה אותו מסכן אם במהלך הלימודים יתגלה שאינו מתאים? יישאר עם חובות איומים שיחייבוהו להתאבד. אני מציע לשקול טוב ושוב ושוב ושוב את מועמדות האוויל הזה. אסור לבחרו לתפקיד.

דירוג: 3  
118.
64 - הפשיעה המוסלמית ערבית באירופה גואה
07:40 25/10/2009
 פרנסואה טריפו
אתה טוען שבאמריקה אתה לא יכול להסתובב לבד במקומות מסוימים בשעה שבאירופה הכל בטוח ואפילו בתולה ערומה יכולה ללכת שם לבד בלילה. איפה אתה חי? אם אתה יהודי לבוש כתלמיד ישיבה שים על עצמך דגל ישראל ותנסה ללכת ברובעים מוסלמיים ערביים בפאריס מרסיל לונדון גרמניה ותודיע לי במייל אם אתה חוזר חי משם. אתה חי לא תצא משם יצטרכו לפנות אותך חתיכות חתיכות בארון אלומיניום או בשק פלסטיק. ללכת היום בהייד פרק עם כיפה על הראש זאת סכנת נפשות כי מישו עלול לדקור אותך בגב עם סכין והוא אפילו לא ימלט כי שום שוטר לא יעצור אותו. אירופה שהצליחה בדי עמל להשתחרר מחיידק האנטישמיות נדבקה שנית במחלה מהאיסלם שפשה בה. פעם האנטישמיות היתה דתית נוצרית היום הוא איסלמית. היוטם אין כמעט הבדל בין ללכת ברחוב של שכם וג"נין ובין הרחובות של פאריס ולונדון. הכל מלא כפיות ואם אתה לא יודע ערבית לא תוכל להסתדר. בכל פינה יש ערבים שכורעים לכוון של מכה. הם עוד לא הבינו שהפסידו את המדינות שלהם.

דירוג: 1  
117.
אני מניח דיקן יקר שהחזרתה את הסיבסוד שלך עצמך
07:38 25/10/2009
 שפירא (לא רשום)

דירוג: 0  
116.
לא הצלחתי להבין למה לימודים תיכוניים בחינם זה
07:38 25/10/2009
 יוסי (לא רשום)
טוב ולימודים אקדמיים בחינם זה רע. אבל מעבר לכך, נשמע בחור טוב.

דירוג: 1  
115.
חסרים רופאים? שיפסיקו לקבל סטודנטים ערביים
07:38 25/10/2009
 אוונטי פופולו
סטודנטים ערביים שלא עשו צבא מתקבלים ללימודי רפואה על חשבון סטודנטים יהודיים שעשו צבא ולא יכלו להתכונן לבחינות הכניסה. אחר כך חסרים רופאים. יש לשנות את השיטה שערבי ילמד רפואה רק על בסיס מקום פנוי. כלומר קודם כל לקבל את היהודים ואם נשאר מקום לקבל ערבי בתנאי שיעשה קודם צבא. למה שאני אממן לימודי רפואה לשונא שלי. מצידי שילמד רפואה בירדן מצרים או סעודיה או אירופה וישאר שם.

דירוג: 3  
114.
תעלה את שכר הלימוד לרפואה, ולא יתוסף רופא אחד
07:38 25/10/2009
 סימפאטיקו (לא רשום)
לפקולטה לרפואה. ותוכל לסגור את שעריה. ואז תתחיל לשלם לרופאים מחו"ל וסטאז'רים מח"ול שיבואו לעבוד בשחר משולש ומרובע ממה שמשתכרים הישראלים כיום.

דירוג: 0  
113.
הוא צודק
23:58 24/10/2009
 ג'וני דה קיד (לא רשום)
מקריאת הכותרת התרעמתי, אבל מקריאת הפיסקה הרלוונטית הוא צודק לגמרי, אם רופא רוצה ללמוד בחינם (ולצורך העניין 8000 שקל לשנה זה חינם) שיתחייב לעבוד בארץ 15 שנים מסיום הלימודים. אם רוצה לעבור לארה"ב ולהרוויח 200K$ לשנה, שישלם.

דירוג: 3  
112.
חובה להעלות את שכר הלימוד
23:58 24/10/2009
 רמי (לא רשום)
מה שכל המתחסדים שמתנגדים להעלאת שכר הלימוד לא מבינים זה שכיום השיטה מונעת מרבים להגיע ללימודים אקדמאים. המדינה היא זו שמחליטה כמה סטודנטים ילמדו כי היא מממנת את שכר הלימוד שלהם. רק השבוע ראיתי את מנהל מכללת ספיר שאמר שאם היה לו תקציב לעוד סטודנטים היה מקבל עוד 1000 על ה 4500 שיש לו. ז"א 1000 שמתאימים לא התקבלו לא כי אין להם כסף אלא כי המדינה החליטה לממן למכללת ספיר 4500 מקומות שכר הלימוד צריך לעלות כאשר על מדינה להקים מערכות סיוע מימוני לסטודנטים בהלוואות נוחות ואת הכסף להשקיע במחקר ולא לסיבסוד שכר הלימוד.

דירוג: 1  
111.
שופכים את התינוק עם המים
22:42 24/10/2009
 הצפוני (לא רשום)
ישר כח לפרופסור על אומץ הלב,למשטרה נח לתפוס איש ציבור קורבן תורן לעשות כותרות עח המלחמה בפשיעה הקשה, אני יודע על מועמדים רציניים שפוחדים להיכנס לחיים הציבוריים כתוצאה מכך.

דירוג: 1  
110.
אוסף של דעות שמתאים אולי לקורס בפילוסופיה
22:32 24/10/2009
 אורי (לא רשום)
אבל ברור שאין קשר בין העולם האמיתי לבין הטענות שמעלה פה האקס-דיקן. שרופאים ישלמו שכ"ל ריאלי?? ועוד בשיראל שיש פה מחסור עצום ברופאים.

דירוג: 1  
109.
"חשיבה עצמאית" - חנופה לפוליטיקאים
22:32 24/10/2009
 Frank B

דירוג: 1  
108.
לרדת מהעץ
22:30 24/10/2009
 אשכנזי ? (לא רשום)
רק לצרכי ידע כללי - אשכנזי הוא זה אשר נולד בחבל אשכנז שבגרמניה. יש אולי 200 כאלו בארץ. זה כמו לקרוא לכל ה"מזרחים" מרוקאים אז אולי תרגעו עם השינאת חינם שבוע טוב לכולם

דירוג: 2  
107.
יש פיל בסלון שאתם לא רואים
22:30 24/10/2009
 אלדד (לא רשום)
אתרים אמת אחרת וקונספיל

דירוג: 0  
106.
בבון פופוליסטי
22:30 24/10/2009
 איוון דרק (לא רשום)

דירוג: 0  
105.
האיש חי בסרט
21:37 24/10/2009
 אורן (לא רשום)
האיש מנותק מהמציאות. עורכי דין מתחילים לא מרוויחים הון,ממש לא, גם אם הם יעבדו בפירמות גדולות. גם הטענה של כל בוגרי האוניברסיטה העברית נכנסים למשרדים גדולים ומרווחים הון היא טענה מגוחכת.

דירוג: 6  
104.
מגוחכות טענותיך
20:55 24/10/2009
 טמיר (לא רשום)
שכר לימוד של 370 אלף שקל ללימודי רפואה בארץ? אתה יודע כמה רופא מתחיל מרוויח במדינה שלנו? אתה מתפלא שכמות גדולה של רופאים שלמדו בארץ עוסקים ברפואה בחו"ל? אם הם בנוסף גם יצטרכו להחזיר הלוואות בכאלו סכומים אף אחד לא ישאר פה, כי פה הם לא יצליחו להחזיר את הלוואות. הסיבה העיקרית שהם בחו"ל כי בארץ המקצוע לא מתגמל! רק אולי אחרי 20 שנה ועם מרפאה פרטית.

דירוג: 4  
103.
94 אנחנו לא סקנדינביה איך אתה משווה?
20:55 24/10/2009
 כלכלן (לא רשום)
עשרות אלפי אנשים, משאבים ובזבוז אדיר שיש ב "צבא הגנה לישראל" יש לך בשבדיה? משפחות מרובות ילדים שחיות על קצבאות יש לך בשבדיה.? אם לא יעלו את שכר הלימוד ולא יזרימו כסף מהמדינה < שתמיד מעדיפים לתת אותו ל "צרכים ביטחוניים" > האונבירסטאות שלנו ידמו יותר לעולם שלישי לא לשבדיה אז אין מנוס מלעלות שכר לימוד ושמשלמי המיסים ממעמד הביניים <האקדמי ברובו> ימשיך להיות הפראייר של המדינה

דירוג: 3  
102.
יש להעמיד לדין כל מקרה של ניצול מעמד
20:29 24/10/2009
 רונית
ובתנאי, שהעדות מוצקה ,ולא מצב שהעד עצמו מזועזע מהעונש, כאן יש מקום לומר שיש חוסר מדתיות משוועת ,המחוזי למד את העדות היטב!!!. העליון שילש את העונש בהינף יד .לא קרה דבר כזה מעולם ,!!!

דירוג: 0  
101.
דיקן מעולה. תודה ובהצלחה לחדש
20:27 24/10/2009
 סטודנט שנה ד; (לא רשום)

דירוג: 0  
100.
מי זה היצור הזה שמעודד ששחיתות?
20:25 24/10/2009
 שמשון (לא רשום)
לאולמרט יש דפוס ברור ,הייתי שולח אותו לבדיקה 'חשד לקלפטומניה'

דירוג: 2  
99.
משחית המדינה, מבזה את האקדמיה
20:25 24/10/2009
 מגש הכסף (לא רשום)
למר דותן! חוסר רגישות ויידע משווע! היה מכובד יותר לו שמרת את דעותיך המשחיתות הנגועות והאויליות לעצמך! גם כך ובין כך, אתה הראשון לקבל מינוי פוליטי, לאחר שנים של מימוש האגו טריפ בתפקידך! אין תימה שכך ההתנהלות המשפטית והערכית במדינה שלנו!אני תקווה שתחווה את הסבל הייסורים, הצער ופירוק הריגשי שאלפי משפחות חוות במדינה שלנו,הואיל ואין מקומות לימוד בבית הספר לרפואה!!!יש לנו נוער וצעירים מבריקים, בגלל חדלי אישים כמוך, אין מקומות באוניבסיטאות והם נאלצים ללמוד בניכר!יש חוסרים נוראיים ברופאים בארץ! איפה אתם ???כל הכסף והמשאבים שהיו יכולים לשרת את המדינה ולא את אירופה! תקוותי שתחזור בך ותשתמש במעמדך כשליח אוהב ציבור ולא עוכר הציבור!

דירוג: 7  
98.
אני איתך
20:25 24/10/2009
 רואה הכל (לא רשום)
צודק ב100 % ויותר

דירוג: 0  
97.
89
20:25 24/10/2009
 דניאל (לא רשום)
אתה יצור זול,שמפריעה לו מה אחרים חושבים ומאמינים,אם יצורים כמוך לא צריך מחבלים בארץ!!! אני אמיתי בהחלטטט!!!אבל אתה בטח יצור זבל זולללללל,שחושב ומאמין שרק מה שאתה אומר זה בסדר,חפש את החברים שלך מתוסכל

דירוג: 0  
96.
מזל טוב - נבחרת!!!
20:24 24/10/2009
 ביבי (לא רשום)

דירוג: 1  
95.
שתי טעויות מובנות במאמר
20:23 24/10/2009
 שיג (לא רשום)
ובהבנה של המרואיין. 1. לאובמה לא היו עושים כלום בארץ, הוא אפילו לא היה נדרש להחזיר את הכסף וכנראה שאף אחד לא היה שומע עליו. כפוליטיקאי בארץ, אובמה היה מאותרג וכלן אף אחד לא היה יורק לכיוון שלו. כהוכחה ראו מקרה ברק עם הגילויים האחרונים ועם העמותות שלא באמת נחקרו אף פעם. הוכחה נוספת היא בוז'י הרצוג שהיה אחד הפושעים הגדולים בנושא העמותות של ברק וכמשפטן ידע בדיוק מה הוא עושה אך גם בו אף אחד לא נגע. ויש גם את שמעון פרס ויצחק רבין שקבלו מתנות (וגם כספים) באופן משמעותי יותר גבוהה מנתניהו ואיתם אף אחד לא התעסק (ונא לא להזכיר את התכשיט שמכרה לאה רבין, זה היה כ"כ חריג שאי אפשר היה לשתוק אפילו ברמה של התשקורת שלנו). 2. "הציבור" זה גוף לא ברור ולא ממש ברור מה "הציבור" חושב. יש אינדיקציות מסוימות שהרבה מהציבור אינו רואה עין בעין את הדברים כמו שהתשקורת רואה ולא מסכים עם רדיפת התשקורת את הפוליטיקאים, מצד שני מרכת המשפט רודפת את הפוליטיקאים כדי להכריח אותם ללכת בכיוון (פוליטי) מסויים והתשקורת משתפת פעולה, מה שמסביר את מה שכתבתי בסעיף הראשון.

דירוג: 1  
94.
בסקנדינביה הלימודים חינם כולל אוניברסיטה
20:23 24/10/2009
 תקשיב טוב פרופסור (לא רשום)
רמת החינוך שם היא מהגבוהות בעולם אם לא הגבוהה ביניהם, הבנת ? תעודה של רופא שוודי היא תעודת הרופא הטובה ביותר בעולם ומקנה לך עבודה ואזרחות בכל מדינה שהיא על הגלובוס ! אז איפה הם טועים? תספר לי אני מקשיב...

דירוג: 1  
93.
העיקר הכותרת, לא חשוב התוכן, עתונות בגרוש.
20:20 24/10/2009
 נפרון
מכל הראיון הארוך הזה, הוזכרה הרפואה בפיסקה אחת, ממנה נלקחה הכותרת המפציצה?!?! אדוני הנכבד, 370 אלף שקל לשנה שכ"ל בפקולטה לרפואה? 25-33 שקל לשעת עבודה של רופא בשירות הציבורי, זהו השכר שאני מקבל כבר 14 שנה. אז על מה אתה מבקש 2.22 מיליון שקל שכ"ל ברפואה (370 אלף * 6 שנים), תשלם שכר בהתאם ואז תדרוש שכ"ל כזה. במשך 14 שנות עבודתי בקושי הגעתי לשכ"ל של שנה בחיסכון.... ככה זה שנותנים לכל תרנגול במה.

דירוג: 9  
92.
המשך לפעמיים
20:20 24/10/2009
 אזרח (לא רשום)
בדרך המוזרה והמעווטת הוא די צודק .

דירוג: 0  
91.
תקראו פעמיים עד שתבינו
20:20 24/10/2009
 אזרח (לא רשום)
רוב המגיבים אפילו לא הבינו למה הוא מתכוון . התגובות הן מתוך שנאה עדתית או שנאת סתם . סה"כ הוא מסביר דבר לוגי ופשוט מי שמרוויח יותר ישלם יותר שכר לימוד כדי שאלו שמרוויחים מעט לא יצטרכו לממן את אותם האנשים שמרוויחים הרבה ועל ידי זה ליצור איזון . תקראו לפני שאתם תוקפים !!!

דירוג: 2  
90.
תודה למערכת שהשליכה את מגיב 85 לפח הזבל
18:45 24/10/2009
 ארז
שם הוא מקומו הטבעי.

דירוג: 3  
89.
ל-85 דניאל תגיד אתה אמיתי או יצור מהסרטים
18:20 24/10/2009
 ארז
איך האתר נותן לתגובה שלך להופיע . פשוט בזיון.

דירוג: 2  
88.
מקור השחיתות - סמכויות מוגזמות
18:20 24/10/2009
 שמעון דיסקין (לא רשום)
אם ליטול את הסמכויות של הפוליטיקאים בתחום הכלכלי, לא תהיה שום שחיתות!

דירוג: 0  
87.
למה אני משלם והוא לא ?
18:20 24/10/2009
 דני (לא רשום)
למה מישהו מהמרכז צריך ללכת להילחם בעופרת יצוקה או בלבנון השניה כששתי המלחמות היו בצפון ובדרום ? לדעתי רק תושבי אותו אזור שממנו מתרחשת המלחמה צריכים להילחם , זה בעצם מה שכתוב בכתבה . כול אותם שנים שאני למדתי עד גיל 18 אבא שלי שילם מיסים ושירת במילואים וכול זה כדי שאני מתישהו אלמד במחיר מסובסד . למה שהכסף יילך לאיזה ערס שלא שירת את המדינה ?

דירוג: 2  
86.
גלובס יש לכם
17:37 24/10/2009
 דניאל (לא רשום)
גלובס יש לכם כתבות של אנשים יותר נורמלים ושפיים,פשוטטט דפוק היצור הזה ידידי אישפוז דחוף ב.......דחוףףףףףףףףף בהצלחהההה

דירוג: 0  
84.
ל-63 אז אני אגיד שנשארת אותו " מזרחי דפוק"
17:33 24/10/2009
 דחליל
אבל אולי הבן שלך לפחות יצא נורמלי .....

דירוג: 4  
83.
עוד אחד מנותק
17:33 24/10/2009
 חבל שהוא למד (לא רשום)
מחזיקי משרות גבוהות ושיש להם כח על אחרים מפתחים עם השנים מגלומניה. עוד כתבת פי אר לאחד שעוזב תפקיד בכיר וככה מודיע לכל העולם שהוא פנוי להשכרה

דירוג: 4  
82.
למד גרמנית ולמד רפואה בחינם וברמה גבוהה יותר
17:33 24/10/2009
 לטעמי הנל עוכר ישראל (לא רשום)
גם בונה תשתית אידאולוגית לשחיתות בסגנוןשל""מה כבר קרה,ניסה לרמות..." ווגם רוצה להבריח מכאן את הנוער האיכותי שבעל יכולות ללמוד רפואה. יותר קל ללמוד גרמנית במכון גתה בתל אביב ובקורסי קיץ מרוכזים של האונברסיטאות בגרמניה וללמוד רפואה או כל מקצוע בגרמניה ללא שכר לימוד ואף עם מילגות ובטוח שברמה גבוהה יותר והשכר המובטח לאחר הלימודים גם גבוה יותר וסבירות גבחהה לקבל אזרחות זרה לאחר מכן בכל ארץ שיחפוץ. לטעמי לתת במה לדעות בעלות כוונה למסד את השחיתות בישראל הוא לחתור תחת אושיות הצינות וזכות הקיום של ישות מדינית יהודית. בהולנד ראש עיר התפטר מתפקידו כי שלח מכתב פרטי עם בול של העירייה...הבנת פרופסור נכבד מהו נקיון כפיים הנדרש משליחי ציבור. הסיפור על אובמה מופרך לחלוטין וראוי לשגרירות ארהב להכחישו לאלתר.אפילו הטענות שהועלו נגדו בגין קניית ביתו נמצאו מופרכות לחלוטין.

דירוג: 6  
81.
מעניין
16:59 24/10/2009
 יוסי (לא רשום)
מעניין מי מימן לך את הלימודים שלך

דירוג: 0  
80.
האיש משוגע
16:50 24/10/2009
 מושחת קומפלט (לא רשום)
אם הוא היה לומד בשיטה שהוא מציע הוא בעצמו לא היה לומד... אם הוא פוגע באחרים לא יכפת לו. האיש כנראה שייך לקליקות הממשלתיות המושחתות-אולי מקורב לאולמרט אולי לבובו לך תדע- האיש חייב לעזוב אוניברסיטת ירושלים כי זה בושה להחזיק אחד כזה.

דירוג: 3  
79.
לא כל המשפטנים הם אלפיון עליון.
16:47 24/10/2009
 אאא (לא רשום)
האם לכל הבוגרים יש אפשרות להתמחות בעשרת המשרדים הגדולים ? מי אם כך עובד בכל יתר אלפי המשרדים? לדעתי, רוב הציבור שזקוק לסיוע משפטי, הם דווקא מעמד בינוני ונמוך ולא אלפיון עליון. כך גם חלק מאד מאד קטן מבוגרי המשפטים מגיעים לתת שרות לאלפיון העליון ולהשתכר בהתאם.

דירוג: 2  
78.
תגידו, נפלתם על הראש?
16:40 24/10/2009
 PB1
לפי תגובות שלכם ערבים צריכים לעזוב אותנו ואז אנחנו נתחיל לבדוק מי יותר טוב ספרדים או אשכנזים עד חיסול מלא של מדינה. דרך אגב, מגיב 68,"רוסים" הם גם אשכנזים.

דירוג: 2  
77.
אנשי הציבור יכולים וצריכים להיות נקיים מרבב
16:36 24/10/2009
 פשוט מאוד (לא רשום)
כך זה עובד בארה"ב. מי ששמץ של רבב דבק בו פשוט לא נבחר. אנשי הציבור לא חייבים להיות מושחתים, הם צריכים לעבוד מתוך תחושה של שליחות וציונות. בעניין הרופאים, אם המדינה היתה נותנת להם שכר ראוי ומאפשרת להם לעבוד בתנאים יותר אנושיים לא היה מחסור ברופאים ולא היינו מסבסדים את תושבי ניו ג'רזי. מדאיג מאוד שאיש כזה היה דיקן ועוד יותר מדאיג שהוא יכול להיות היועץ המשפטי לממשלה.

דירוג: 4  
76.
כן להעמיד לדין
16:27 24/10/2009
 דומו
נבחרי העם לא צריכים להיות גנבים ואם הם גונבים הם צריכים להישפט ולהענש יותר בחומרה. לגבי סטודנטים עדיף שהממשלה תסבסד את הלימודים ולא תבזבז את הכספים על מלונות פאר וכיבודים. רופא מצליח או עורך דין מצליח ישלם גם כך הרבה מיסים כך שאוטומ הוא יחזיר את הכסף.

דירוג: 4  
75.
לגבי עורכי דין הוא צודק
16:17 24/10/2009
 אני (לא רשום)
ולעורכי דין המתלוננים - הסיבה שאתם מרוויחים מעט יחסית היא בדיוק בגלל שכר הלימוד הנמוך, ואין שום סיבה לסבסד עוד עורכי דין לשוק שהוא כבר במילא מוצף. לגבי רופאים - זה כבר יותר בעייתי, מערכת הבריאות בישראל ציבורית, השכר לא ממש נקבע לפי היצע וביקוש, אבל בטח צריך להבטיח שרופאים שמקבלים סיבסוד ללימודים לא יעברו לחו"ל.

דירוג: 1  
73.
מה הפלא עם...
16:15 24/10/2009
 ידעיהו@ (לא רשום)
מה הפלא שיש חשדנות כל-כך גדולה כלפי הפוליטיקאים שלנו??? אחד חשוד בהטרדות מיניות, אחד יושב על גניבה, אחד מתאכסן על חשבוננו בסויטה יקרה, אחת החליפה את המלון בסויטה יקרה והמנכ"ל שלה אכל ארוחת בוקר במאה יורו אחד חשוד במשלוח חשבונות כפולים ואולי משולשים לגופים ציבוריים על אותה טיסה, אחד חייב אותנו לשלם בבר ובמכבסה במלון בלונדון אלפי שקלים, אחד יושב על שוחד, אחד העתיק עבודה סמינריונית כדי לקבל תואר אקדמי .. וכו' וכו' וכו' שנמשיך???????????

דירוג: 1  
72.
שטויות
16:12 24/10/2009
 א-ב (לא רשום)
גם יצחק רבין ז"ל עשה טעות אם חשבון דולרים בחו"ל בתקופת כהונתו הראשונה וזה לא סיים את הקרירה הפוליטית שלו

דירוג: 0  
71.
מטורפים רדו מהע ! זכות הפר. לומר את דברו..!
16:12 24/10/2009
 גורג (לא רשום)
האמת שדעתו היא כדעת מירב האזרחים. גם אשכנזים וגם ספרדים. המדינה זקוקה לאנשי אקדמיה מבריקים. ולא לאוסף גדול של אקדמאים סוג ז' שמשכורתם מכלה את תקציבי האוניבסיטאות.

דירוג: 1  
69.
המזרחים והרוסים הלוואי שתשארו פה ותאכלו אחד
15:50 24/10/2009
 אשכנזי פרידמן (לא רשום)
את השני, גם רוסים וגם מזרחים דוחים אותי

דירוג: 3  
68.
שכר לימוד של סטודנט לרפואה.
15:50 24/10/2009
 sorisch (לא רשום)
רעיון דבילי, אין אפשרות להחזיר סכומים כמו שהפרופסור מציע. השכר אינו מתקרב בכלל למשהו שיאפשר זאת לא תוך 10 ולא תוך 20 שנים. ניתן לחייב לעבוד בארץ לתקופה מסויימת אבל זה כבר משהו אחר.

דירוג: 0  
67.
הפרופסור מגן על אולמרט קצב והירשזון
15:40 24/10/2009
 אוונטי פופולו
מה שייך אובמה לכאן. אובמה ביצע בתמימות טעות אז למה לקשר אותו ללוקח השוחד הסידרתי אולמרט?

דירוג: 1  
66.
יש בראיון ההזוי הזה, כדי להמחיש
15:37 24/10/2009
 יליד אירן, חניך הארץ (לא רשום)
עד לאן התדרדרנו כחברה. הקפיטליזם החזירי בצירוף קורלציה בין מעמד חברתי ומוצא עדתי, הרסו והורסים כל חלקה טובה. לצערי האסון מתקרב בצעדי ענק (מרד חיילי צה"ל - ראו כתבה נפרדת) וההזרמים התת קרקעיים בחברה רק מתעצמים. הפרופסור הנכבד פשוט מנותק, אחרת אין הסבר לדבריו ההזויים. יועץ משפטי לממשלה? הכל אפשרי כיום.!!!

דירוג: 4  
65.
אשכנזים כמו לבייב , תשובה,סבן,
15:31 24/10/2009
 למספר 58 הגזען (לא רשום)
וגם תגיד שבצבא מקפחים אתכם, הלא כן? תתבגר!

דירוג: 2  
64.
המודל האמריקאי לעומת המודל האירופי
15:16 24/10/2009
 אירופה (לא רשום)
בארצות הברית אם אין לך עבודה ואין לך ביטוח בריאות אתה כלום. לכן בארצות הברית ישדדו, יאנסו או ירצחו אותך באזורים מסויימים. אם אתה עני, גם הילדים שלך יהיו עניים. עכשיו תשווה את זה עם אירופה. גם בצרפת וגרמניה יש פשע, אבל בד"כ לא תרגיש לא נוח להסתובב בגרמניה ברחוב חשוך. לא ניתן להשוות את רמת האלימות האירופאית לאמריקאית. אז איזה מודל עדיף? הכלכלי, היעיל, והחסכוני שמייצר אלימות, פשע ומעגל אינסופי של עליבות שאי אפשר לצאת ממנה, או המודל האירופאי שבו גם בן מהגרים מנקה רחובות יש סיכוי אמיתי להפוך לעורך דין, איש רוח או מדען? לי עדיף לחיות במדינה שבה לכולם יש סיכוי ומרבית האנשים לא מיואשים מספיק כדי לרצוח אותי בשביל 100 שקל. אין לי שום רצון לחיות בשכונה סגורה עם שומר בשער וילדים שאסור להם ללכת ברגל לבד לחברים. קפיטליזם חזירי יוצר מציאות שלא נעים לחיות בה. נעים לי לחיות ליד שכנים שרכשו תואר בפילוסופיה ובהיסטוריה. כן, אפילו שאני סבסדתי להם את התואר. גם לגברת כהן בחדרה יהיה נעים יותר לחיות עם שכנים כאלה, שטוב להם בחיים. מי יודע, אולי הבן של גברת כהן יהיה רופא או עו"ד?

דירוג: 14  
63.
דחליל
15:15 24/10/2009
 1יהו
ואם אגיד לך שהסטודנט האשכנזי לומד אצל בנו המזרחי(יהו) באונברסיטה איך תגיב?. אני מרשה לך לבדוק במערכת של גלובס.

דירוג: 0  
62.
להגגן ילדותי - שומר נפשו ירחק...
15:04 24/10/2009
 אילן (לא רשום)
מצידי האדון הפרופסור המכובד יכול להמשיך לחרטט כאוות נפשו - רק נקווה שחלילה לא יפול בחיקו תפקיד בעל השפעה מעשית על שלטון החוק.ונשמרנו לנפשותינו...

דירוג: 2  
61.
מה זה סיבסוד?
14:50 24/10/2009
 מושיקו
זה שהאוניברסיטאות ממשיכות לשלם למרצים בפנסיה בני שמונים ואף תשעים הנוסעים לבתי הבראה באירופה במסווה של גמול השתלמות זה תקין?כיסוי עלות זאת ע"י המדינה נקרא סיבסוד?

דירוג: 4  
60.
למה לא מיליון
14:40 24/10/2009
 חד (לא רשום)
העשירים יהיו מלומדים והעניים בורים ואלימים.

דירוג: 2  
59.
תקראו את 51 ו-52 ותראו את ההבדל בין
14:25 24/10/2009
 דחליל
סטודנט חכם אחד שיצליח לבין ה"דפוק התורן" ממזרחי הבכיין הנצחי.

דירוג: 2  
58.
מי דואג לאשכנזים
14:24 24/10/2009
 1יהו
רוב רובו של צה"ל הם הספרדים ששומרים על גבולות המדינה בכדי שהאשכנזים יתעשרו בעורף.

דירוג: 5  
57.
יועמ"ש
14:24 24/10/2009
 קוקוריקו (לא רשום)
תמיד מצליחים למצוא את ההזויים ביותר למשרת היועץ המשפטי לממשלה, כך שיש לו סיכוי טוב להבחר. דוקא מפרידמן החזקתי, או שהוא לא עובר טוב בתקשורת, או שהוא פשוט אידיוט. אגב מענין כמה הוא שילם שכר לימוד. אולי עדיף לחייב כאלו שגמרו לימודי משפטים ומרוויחים ממון רב, להחזיר לאוניברסיטה 100000$ על כל שנה שלמדו.

דירוג: 2  
56.
מה שמותר לפוליטקאים מותר לאזרחים לבטל חוקים
14:24 24/10/2009
 מדינה שהכל מותר (לא רשום)

דירוג: 1  
55.
רעיון מצוין. ככה יהיו עוד יותא עו"ד ועוד פחות
14:12 24/10/2009
 רופאים

דירוג: 1  
54.
בסדר פרופסור, בוא נמשיך עם הגישה הזאת
14:12 24/10/2009
 חושף הרעלות (לא רשום)
מי שמחזיק דירה במגדלי אקירוב ישרת שרות חובה בצה"ל 12 שנים, בעל טירה בארסוף 15 שנה, לחסום גישה למרכזים רואיים יקרים להמוני העם, אלא אם ישלמו אגרה בסך 100,000$ כדי לממן את משכורות הרופאים שיוכלו להחזיר את שכר הלימוד..... בזמן שאתה מגרד את הביצים באוניברסיטה, אני מבקש שתמשיך לבסס את התיאוריה המבריקה שלך לכל תחומי החיים. בהצלחה. ואני לתומי חשבתי שבאוניברסיטה מייצרים ידע לתועלת האנושות, תמים שכמותי....

דירוג: 2  
53.
קיפוח-זה מפחיד נכון ?
14:12 24/10/2009
 מכלוף (לא רשום)

דירוג: 0  
52.
לכל הסוציאליסטים בשקל שביננו
14:04 24/10/2009
 סטודנט
באיזה מדינה מערבית/ לא מערבית, יש כל כך הרבה מרצים מצוינים ברמה עולמית, זוכי פרסים. שכדי ללמוד אצלם צריך פשוט לעשות צבא (זה עם ה300 שקל משכורת אבל עם המלגות וההלוואות הנוחות והמענק) אפילן אין לך הורים עשירים או שאתה ממש עצלן.. ובכל מקרה 10000 שקל לשנה בשביל ללמוד באוניברסיטאות כמו שלנו זה בדיחה... אני אישית מוכן להעלות את השכר דירה או אפילו לקחת חצי שנה חופש כדי לממן את זה בשביל עצמי ובתמורה יבדקו לי את כל התרגילים (ולא רק שאלה אחת) כי אין כסף לבודקים/מתרגלים וזה מפי סטודנט שעבד חצי שנה בין הלימודים לצבא, לא מקבל שקל מההורים, וגם משלם שכר דירה בירושלים תפסיקן לבכות ותתחילו להרוויח את הלחם שלכם בעצמכם!!!

דירוג: 2  
51.
תגובה ל38
14:04 24/10/2009
 1יהו
מה הבעיה? תביא עוד מיליון רוסים לא יהודים ופתרת את הבעיה. רק להזכיר לך, ששונאי ישראל באונברסיטאות בעולם הם יהודים אשכנזים, ומזרחים הם אלה אוהבי ישראל ומתים למענה.

דירוג: 0  
50.
פרופסור מפוזר, בדיוק עבור ביבי-ביב ושו"ת
13:49 24/10/2009
 בוזגלו (לא רשום)

דירוג: 2  
49.
דבריו על בוגרי הפקולטות למשפטים הזויים לגמרי
13:49 24/10/2009
 עו"ד אחת (לא רשום)
אני בוגרת הפקולטה למשפטים באוני' העברית. לפני מספר חודשים הוסמכתי לעריכת דין. כמו רוב חברי, אני מרוויחה כיום שכר שאינו גבוה בהרבה משכר המינימום פר שעה, למרות שסיימתי את הלימודים בממוצע גבוה, והתמחיתי במשרד מסחרי מוביל. (למי שמסתקרן-7500 ש"ח ברוטו לעבודה של כ 250 שעות בחודש). המחשבה כאילו בוגרי משפטים נמצאים בדרכם הבטוחה לאלפיון העליון, היא לא פחות מהזויה, ומתאימה לשנות ה-80 במקרה הטוב, או למוחו הקודח של פרופ' דותן במקרה הרע.

דירוג: 24  
47.
ל-17 נכנסתי מיד וממש לא הבנתי אותך מה שכן אתה
13:49 24/10/2009
 דחליל
ממשיך במסורת של " דפקו אותי , לקחו לי , גזלו אותי " וזה קל להשאר מקובע עם הרגשי נחיתות. שאתן לך שמות של מזרחים שכן התקדמו במדינה האשכנזית ?

דירוג: 5  
48.
איש כלבבי
13:49 24/10/2009
 יעקב נאמן (לא רשום)
זה איש כלבבי ,ע"פ דעותיו סיכוי טוב להעביר את המנוי חבל שאולמרט לא ראש ממשלה שיאשר

דירוג: 0  
45.
האיש הזה חייב לקבוע פגישה דחופה עם המציאות
13:49 24/10/2009
 דור (לא רשום)
ראשית, אני מוכרח להוריד את הכובע. גיבוב הזוי וחסר אחריות כזה של שטויות כבר מזמן לא קראתי. החלק הראשון בכלל לא ראוי להתייחסות, אבל לומר שכל בוגר שלך יכול לעבודה שתהפוך אותו לאדם אמיד? "איש האלפיון העליון"? איפה אתה חי? אתה מכיר בכלל את המשכורות שמשרדי עורכי הדין בארץ נותנים לעורכי דין שכירים? שלא לדבר על תנאי העבודה. ומדוע אתה כל כך בטוח שכל בוגריך מוצאים את דרכם לעשרייה הראשונה של משרדי עורכי הדין? אם לא שמעת, אז די צפוף שם ובוגרי המכללות דוחקים גם את רגליהם של תלמידיך. אני מציע שבמקום להעניק ראיונות יחצנות פרובוקטיביים, תפשיל שרוולים ותתמקד במתן שירות טוב יותר לסטודנטים ובשמירה על קרנה של האונירסיטה העברית.

דירוג: 10  
46.
חרדים
13:49 24/10/2009
 לולו (לא רשום)
אז הייתי אומר שצריך לשדרג לחרדים את הקיצבה לעלות להם ב100 אחוז הקומנדו של המדינה

דירוג: 0  
44.
באם יעלו את שכר הלימוד כנידרש אז גם רופאים
13:49 24/10/2009
 דואגת (לא רשום)
לא יהיו לנו בארץ

דירוג: 4  
43.
אוי למדינה שאיש כזה מקבל תואר פרופסור
13:49 24/10/2009
 אחד שדואג (לא רשום)
שכל אין לו, ולכן לא יכול לחשוב לוגית.

דירוג: 9  
42.
הוא צודק.צריך לעשות הבחנה בין עבירה אתית לפלי
13:49 24/10/2009
 יעקוב (לא רשום)
צריך בהחלט לקבוע בחוק מה משמעותה של עבירה אתית של איש ציבור עליה לא מעמידים איש ציבור למשפט..לכל היותר הדבר זוכה לפירסום והציבור ישפוט בבוא העת בבחירות. לעומת זה צריך בהחלט לקבוע מהי עבירה פלילית שבגינה איש ציבור חייב לעמוד לדין פלילי ולהענש על כך....

דירוג: 0  
41.
ומקפחים את כל האשכנזים במקומות עבודה בארגונים
13:49 24/10/2009
 פרענקים שולטים  (לא רשום)
בכל מקום המזרחי מעדיף מזרחי, והאשכנזי האהבל מעדיף גם מזרחי, קומו אחים ואחיות אשכנזים ואשכנזיות והביעו מחאתכם אל תפחדו מהפרענקים תפעלו בשיטות שלהם, רמאות, התבכיינות, רברבנות, ויתר התנהגויות חולות אשר הפכו את המדינה ללבנטית מגעילה בכל אופן ולכל מקום שלא תביט, מזרחים עולים עלינו לכלותינו.

דירוג: 11  
40.
לו הייתי-מוקדי הכוח זזים זו הבעייה
13:49 24/10/2009
 מכלוף (לא רשום)
האליטה האשכנזית מתקשה לקבל שמוקדי הכוח זזו לסבסד סטודנטים בראשית המדינה ממוצא אשכנזי זה בסדר אך עכשיו אומרים לכולם תסדרו לבד כי הם כבר יכולים להסתדר או הסתדרו מה עם היתר תתי אדם ???????

דירוג: 0  
39.
מסכים עם כל מילה
13:32 24/10/2009
 ston
משלמי המס לא צריכים לספסד אליטות אקדמאיות שברובם אנטי ציונים....עם הצעה ראשונה לעבודה בחול עוזבים

דירוג: 1  
36.
שחיתות זו לא עברה פלילית, חינוך זו לא זכות
13:32 24/10/2009
 גונן (לא רשום)
יסודית לאזרח... הכל מוצרים והכל סחיר לפי הפרופ', שאני מקווה שלא יבחר בטעות ליועץ המשפטי הבא. יש דברים שהם לא נמדדים בכסף. אני שמח שמשפטנים מרוויחים הרבה, אבל איך תוכל להרוויח הרבה אם אתה לא תצליח לשלם את השכר לימוד? חוצמזה, חצי ממי שלומד משפטים לא הולך להיות עורך דין. נכריח אותו? חינוך הוא זכות שהמדינה צריכה לתת, הוא לא עושה לנו טובות

דירוג: 0  
37.
הציבור לא מעבדה לניסויים!!!!תמשיך באוניברסיטה
13:32 24/10/2009
 צריך קצת חכמת חיים (לא רשום)

דירוג: 1  
38.
המזרחי שייך למעמד המקפח גם במישור הכלכלי
13:32 24/10/2009
 היום האשכנזי מקופח (לא רשום)
וגם בתפקידי הציבור אלו המקפחים היום הם המזרחים שקיבלו לגיטימציה מהקשת המזרחית, ומיתר המזרחים המקצועיים, לרבות ש"ס וחבריהם החילונים בעדות המזרח ובייחוד המרוקאים, אך יתר המזרחים כולם בקליקה אנטי אשכנזית בינהם העירקים יחד עם הכורדים והפרסים, ויש את הקווקזים מהצד, רק האשכנזים לא עושים לביתם ולכן הם מקופחים היום. האליטה השולטת במדינה היא מזרחית, ולכן אחת הסיבות לרעות החולות במדינה זאת המזרחיות שהשתלטה עלינו מכל כיוון, רמאות מזרחית, חנפנות מזרחית, רע לב מזרחי, ושנאת האחר , שנאת האשכנזי, המדינה הזאת שייכת לערבים בעלי אמונה יהודית מבולבלת שבוודאי יתאסלמו מיד כאשר יכפו זאת עליהם, כפי שיהדות ספרד ומרוקו התנצרו והתאסלמו במאות הקודמות.

דירוג: 17  
35.
ואת לימודי המשפטים ל 500 אלף דולר - ואז אולי
13:32 24/10/2009
 קול העם (לא רשום)
אנשים כמוך לא היו לומדים משפטים אלה רפואה , והייתה קצת יותר עוזר לחברה בה אתה גר.

דירוג: 1  
34.
הוא דומה קצת ל...
13:31 24/10/2009
 1יהו
דביר שמתקן בעצמו את הדוד שמש שלו בפרסומת של בנק מזרחי. יאללה המדינה מתגייסת להעברתו של דביר.

דירוג: 0  
33.
אתה דוגמא להבדל שבין אקדמיה ------ למציאות !!
13:31 24/10/2009
 B.J
לא כל דיקן או פרופסור יכול להיות בעמדה ביצועית !!! מרביתם יכולים במקרה הטוב --- לכתוב ספרים !! ולכן תעשה טובה לעצמך ולנו ותישאר בתחום התאורטי !!!

דירוג: 2  
32.
לעצור את ההרס
13:31 24/10/2009
 מפחדת (לא רשום)
אחרי שנהרסה הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית מה עוד הוא יהרוס ?

דירוג: 2  
31.
לו הייתי מדינת ישראל
13:21 24/10/2009
 לו הייתי מדינת ישראל (לא רשום)
לו הייתי מדינת ישראל הייתי קובע את שכר הלימוד ללימודי משפטים על 1,000,000 $ (ובנוסף קובע שמי שרוצה לקבל את ההסמכה לעו"ד חובה עליו ללמוד רק באוניברסיטה ו/או מכללה בארץ ולא בחו"ל) ובכך הייתי מונע מאלטיסטים אשכנזים כמוך להיות בכלל מועמדים למשרת היועץ המשפטי לממשלה (כי כנראה שלא היית מליח לשלם את שכר הלימוד ולהיות מוסמך לעו"ד) . כל אחד שחושב שהוא ד"ר או פרופ' חושב שדעותיו עדיפות על פני העמך ! בושה !

דירוג: 1  
30.
ל 7: מה לאדם שעוסק בתאוריה...
13:21 24/10/2009
 בני בנקר (לא רשום)
על פי המשפט האחרון שלך,מינוי אהרון ברק ליועץ המשפטי לממשלה היה טעות חמורה(אני מסכים אתך,אבל לא מאותו נימוק),אסור למנות פרופסורים מהאוניברסיטה שעסקו רק בתאוריה למשרת שיפוט(בודאי בעליון) וכך הלאה...

דירוג: 1  
29.
ומה עם שרות בצבא בחינם !!שחייל יקבל שכר מנכ"ל
13:21 24/10/2009
 שחייל יקבל שכר מנכ"ל (לא רשום)

דירוג: 3  
28.
אדני הפר
13:21 24/10/2009
 צבי
בארה"ב הנשיא מודה מחזיר את הכסף וזהו אצלנו לא וזאת הבעיה. הם "הנבחרים אלק" חושבים שזה מגיע להם ולכן הם הולכים למשפט

דירוג: 2  
27.
מתחנף לפוליטיקאים כדי לקבל את המינוי
13:21 24/10/2009
 גונן (לא רשום)
חוצפן, נקווה שלא יבחר

דירוג: 3  
26.
יהיו שני תקציבים תקציב המדינה ותקציב לשחיתות
13:21 24/10/2009
 שר לעניני שחיתות (לא רשום)

דירוג: 2  
25.
דן מרגלית וגילת מנהלים את הפרקליטות
13:21 24/10/2009
 החתן של אולמרט (לא רשום)
היכן דן שצריך לבקר את חתנו שנתן מתנה לקצין משטרה?. מרגלית מינה עצמו למנכ"ל הצדיקים. כיצד בוטל אישום נגד בעלה של בייניש, זהבה גלאון, ועוד תומכי "כנופית שילטון החוק"

דירוג: 3  
24.
קראתי ולא ברור לי
13:21 24/10/2009
 חיים100
האם הירשזון היה עומד אצלך לדין או שזה ענין פעוט. האם משפחת שרון בנושא האי היווני היתה צריכה לעמוד לדין? האם בניזרי היה צריך לעמוד לדין או שזה ענין פעוט. הבאת את נושא אובמה.ארה"ב בשנים האחרונות מדינה מושחתת מאד וכלכלתה קורסת .חייליה מתים בעירק בגלל שחיתות. זאת הדוגמה שאתה מביא לנו.

דירוג: 4  
23.
מזל שלא כולם חושבים אותו דבר עשבים שוטים לנקש
13:21 24/10/2009
 תקציב ל"שחיתות" יגדל (לא רשום)

דירוג: 0  
22.
לגבי התקשורת צריך רק להוסיף גם........
13:20 24/10/2009
 אזרח מן הישוב.... (לא רשום)
....מתפקדת כלהקת צרעות מצורעת שרבים משליחיה בככרות העיר מעוותים את פני המציאות ברשעות ובזדון,ומזהמים בכך את תרבות השיח הציבורי ובעיקר את אורחות חייו של האזרח מן הישוב,וזה כולל את נציגיו של האזרח,וכל זאת תחת הכותרת, "עתונות חוקרת"...??

דירוג: 1  
21.
כל כך צןדק לגבי העל ובמיוחד לגבי סטודנטים
13:20 24/10/2009
 סטודנט

דירוג: 0  
20.
עוד אחד לחבורת הדבילים
13:20 24/10/2009
 ZEN (לא רשום)
שנמשיך ברוח האימפוטנציה הזו. בהצלחה

דירוג: 6  
19.
הכנסת תיהיה קיטנה של 4 שנים ונסמוך על המזל
13:20 24/10/2009
 אכול כפי יכולתך (לא רשום)

דירוג: 1  
18.
מסקנה !!!!!!!להיות מושחת זה לא עבירה!!!!!!!
13:07 24/10/2009
 הפקולטה לשחיתות !!!! (לא רשום)

דירוג: 3  
17.
אשכנזי דמגוג - תכנסו מייד ותבינו
13:07 24/10/2009
 בגין קיבוץ-גלויות (לא רשום)
אתה אשכנזי דמגוג. איך יקדמו ככה מזרחיים? יא נחש צפע. בגלל אנשים כמוך יש פיצול החברה. צריך לתת הזדמנות לכולם. בצבא כולם משרתים,נכון? אז לכן צריך לתת השכלה ונגישות לכולם ולא רק לבני אשכנזים כמוך שבאים עם יתרון כספי מדורות קודמים או יתרון השכלתי כמו בני דורך האשכנזים. דרוש שוויון ליציבות המדינה וחוזקה האיזור המזרח-התיכון.

דירוג: 11  
16.
לא כל המשוגעים מאושפזים ! ! !
13:07 24/10/2009
 המבין יבין !!
גם ברומא הקיסר היה קובע--מה נכון ומה לא !!! חבל עלינו כחברה אם אין לנו חוקי תשתית שאינם תלוים בגחמות של פקידים !!!

דירוג: 4  
15.
עם דעות כאלה הוא ללא ספק יבחר...
12:56 24/10/2009
 nativ

דירוג: 0  
14.
370 אלף בשנה?
12:56 24/10/2009
 370 אלף בשנה? (לא רשום)
טוב, נראה שסופית איבד סיכוייו להבחר למשהו (אם היו בעבר סיכויים כאלה). אם היה שותק- ניחא. אבל קיבל ריאיון בגלובס. חבל בשבילו.

דירוג: 0  
13.
מצוין
12:56 24/10/2009
 סטודנטית לרפואה (לא רשום)
אולי יש בוגרי הדסה בניו ג'רזי כי הם לא מרוויחים שם עשרים ושבעה שקלים לשעה בתור מתמחה, כפי שהם מרוויחים בארץ. אתם יודעים מה? סליחה. בואו באמת נשלם כל סטודנט לרפואה מאות אלפי שקלים, רעיון מצוין. אני רוצה לראות את זה קורה.

דירוג: 9  
12.
סיבסוד סטודנטים
12:48 24/10/2009
 כלכלה נכונה (לא רשום)
התחיבות סטודנטים לשרות העם צודק פרופ. דותן

דירוג: 0  
11.
אוי ואווי...ההון מצא את השלטון!
12:48 24/10/2009
 אח, אח, אח... (לא רשום)

דירוג: 1  
10.
כולל אנגליה שם את החינוך האמריקאי והישראלי
12:48 24/10/2009
 הסורבון והקונטיננט (לא רשום)
בכיס הקטן לא רואים אותך ממטר כל מה שאתה יודע לעשות זה שכבות של עניים כעבדים רודפי ממון של מעמד המשרדים המוביל, אתה מייצר אנשים ועורכי דין טכנוקרטים ולא חושבים, מביא את סופה של ישראל, ובדרך שואה עלינו כי ממילא לא עונים לאיום האירני בפקודת ארה"ב שביבי ושכמותו ממלאים בצייתנות.

דירוג: 1  
9.
רוח רעננה מגיעה לפתחה של לשכת היו"המ המיועד
12:48 24/10/2009
 משקיף ציבורי.... (לא רשום)
אם אכן זו הרוח שתנשב ותשרור במסדרונות במשרדו של המועמד החדש,אז על וועדת האיתור לרבות דעת הקהל והציבור הרחב יהיה לתמוך בבחירתו של האיש......

דירוג: 2  
8.
הוא חיי בעננים
12:48 24/10/2009
 גלי בוקרוס (לא רשום)
אם הפרופסור הזה חושב שבפרקליטות יש כאלו שעושים עבודה נאמנה, הוא נאיבי או צבוע. כדאי שיידע שאין חיה כזאת שנקראת פרקליט מדינה ישר.

דירוג: 7  
7.
אל תהיה כזה מתון-יחי הפרידמניזם!
12:48 24/10/2009
 עו"ד שהמדינהחשובה לו (לא רשום)
אתה חייב להבטיח באופן יותר מפורש איך תקל עם מי שאחראי למינוי שלך: ההבטחות שלך אינן מספיק מפורשות. עליך ללכת צעד נוסף קדימה ולהבטיח לפוליטיקאים שלא ייפתחו חקירות בגין תיקים פעוטים כאלה. אתה חייב להבין שייתכן ואחד המועמדים האחרים מבטיח כאלה הבטחות ומשפר סיכוייו לעומתך. אגב: מה לאדם שעוסק בתיאוריה ולמקצוע יועמ"ש?

דירוג: 4  
6.
סיכום הראיון
12:48 24/10/2009
 oren (לא רשום)
פוליטיקאים מושחתים הם גזרה משמים ואין מה לעשות בנדון. המשטרה והפרקליטות הן עבדים נרצעים של התקשורת סטודנטים לרפואה ולמשפטים שרובם ככולם מנוצלים במשך שנים ורק חלק מזערי מהם מגיע למעמד כלכלי כלשהו, צריכים לשלם שכר לימוד אמריקאי, במדינה עם משכורות שהן פחות מרבע מהמשכורות האמריקאיות. מעניין איך קיבלו אותך להיות דיקן ?

דירוג: 19  
4.
הוא צודק, כל כך צודק
12:38 24/10/2009
 ישראל (לא רשום)
אף פוליטיקאי עוד לא סיים הצורה נורמאלית, ואיני בא להגן על גנב או אנס. מגזימים בחיטוט, אין אדם שלא ימצאו עליו משהו לחקור. זה עוד יגיע למשיכת הצמות בגן הילדים. לאנשים טובים מהישוב אין ולא יהיה חשק להתעסק בסרחון הזה.

דירוג: 7  
5.
מתאים לביבי להמשיך להרוס את המדינה עם הקפיטלי
12:38 24/10/2009
 יועץ משפטי של ארה"ב (לא רשום)
מתאים לביבי ולנאמן להמשיך להרוס את המדינה עם הקפיטליזם הבהמי\חזירי\מטונף\ בכל חור אפשרי\בקרוב צבא שכירי חרב הרי זה ברור לא?

דירוג: 1  
3.
יועץ משפטי
12:38 24/10/2009
 AZ1 (לא רשום)
מסכים עם כל מילה. הגיע הזמן שאנשים כאלה יתחילו להשפיע על המדינה. כל הכבוד, הלואי ויבחר. אולי ניהיה פחות מדינה של פריירים.

דירוג: 6  
2.
שכר הלימוד מממן לו את המשכורת.
12:38 24/10/2009
 רן (לא רשום)
אחרי 3 שנים של תרומה למדינה בצבא ב- 300 ש"ח לחודש הוא מעז לטעון ששכ"ל נמוך? מאיפה הוא בא? פרובוקטור בשקל עשרים

דירוג: 2  
1.
וזה יהיה היועץ המשפטי?
12:20 24/10/2009
 איזמרלדה (לא רשום)
אללה יוסתור, איזו חגיגה תהיה כאן....

דירוג: 10