לא רק דירות: אתר אינטרנט חדש מציע חלקי חילוף לרכב

לצד לוחות הדרושים וההצעות לרכישת דירות - תוכלו מעכשיו למצוא גם פנס חלופי למכונית או טסה לגלגל באתר חלקי חילוף שמתיימר לספק אלטרנטיבה אמיתית למוסכים ולחלפים המקוריים

שוק אתרי המודעות באינטרנט הוא כבר מזמן זירה לוהטת: מהיכרויות עד שכירות דירות, אבל עכשיו מצטרף למערכה שחקן חדש עם טוויסט מפתיע. אתר Junk Yard שנחנך לאחרונה מציע לגולשיו לפרסם ללא תשלום מודעות למכירת חלקי חילוף מכלי הרכב שברשותם או לחפש חלקי חילוף להם הם זקוקים עבור רכבם.

"תאר לעצמך שאתה יורד לרחוב ופתאום מגלה שמישהו דפק לך את הפנס - במוסך יתקינו לך פנס חדש תמורת 800 שקלים, בעוד שפנס משומש תוכל למצוא ב-350 שקלים ועוד יתקינו לך אותו חינם", מסביר חיים בר-יוסף, ממקימי האתר. "יש ליוזמה הזו ערך סביבתי של מחזור וגם ערך כלכלי לגולשים".

לדבריו של בר-יוסף, כיום גולשים מאות גולשים באתר והציפייה היא שהוא ימשיך להתפתח ככל שיותר אנשים ישמעו על הבשורה החדשה ויפנימו את החיסכון שהיא מגלמת. בשלב זה טרם נרשמות, לדבריו, הכנסות לאתר - אך הוא בטוח שבהמשך יימצאו מפרסמים מתאימים לקהל היעד.

לצד כלי חילוף למכוניות פרטיות מוצעת באתר גם קטגוריה של ג'יפים וכזו לרכבים מסחריים. בעוד כחודש צפויה להיפתח קטגוריה של קטנועים ואופנועים ובעתיד גם קטגוריה של חלקי חילוף לרכבי אספנות, טרקטורים וטרקטורונים - למי שתמיד חלם על חלקי חילוק של טרקטור, כמובן.

"האתר משרת את כולם - מעקרות בית עם מכונית ישנה בשווי 5000 שקל בנגב ועד לאנשי עסקים ממרכז הארץ", אומר הבעלים. "אנחנו בטוחים שככל שהמעגל יתרחב - נוכל להבטיח שכל מי שנכנס לאתר מוצא בדיוק את מה שהוא רוצה בצורה הטובה ביותר".