"דה מרקר יצא נגדי למלחמה ממניעים אישיים"

"אני מקבלת מסרים ישר ממעלה. קיבלתי לפני שנתיים מסר שיהיה משבר כלכלי, שהרבה אנשים ישתגעו ושיהיו הרבה מחלות ואפילו תאונות של מטוסים - אבל גם קיבלתי מסר שאנחנו לקראת הגאולה". כך אמרה שרי אריסון בראיון מיוחד ל"חדשות ערוץ 2".

אריסון אמרה עוד: "יש לי חזון מאוד גדול של הבטחת הקיום האנושי ואני חושבת שאני יכולה להביא ערך מוסף לעולם. כבר הרבה שנים אני רואה דברים לפני שהם קורים, והתשובה שקיבלתי ממי שמעביר לי מסרים זה ללכת עם האמת. זה עובד אצלי או בתמונה או במלים - לא דרך אנשים".

אריסון התייחסה להוצאת ספרה החדש: "עשיתי הרבה דברים בחיים שלי אבל ספר זה משהו מהנשמה שלי. נתתי למה שרואים בחוץ לשלוט ולא יצאתי עם הקול שלי, הספר שלי זה הקול שלי. תמיד הרגשתי לא מובנת ושאנשים רואים דברים הפוך ממני".

בנוגע לשאלה מה לזה ולניהול בנק, ענתה אריסון: "לבנק יש תפקיד מאוד משמעותי בארץ ובעולם, בנק צריך לתת לאנשים את הכלים להתעצם".

בנוגע לפרטים בספרה על תחושת היותה קורבן אמרה אריסון למראיין, עמנואל רוזן: "מה שחשוב לי זה דברים של הלב. כל החומריות הזו זה דברים בעיני שלא לוקחים לקבר. יום אחד יש לך ויום אחד אין לך. אני נותנת פחות משמעות לדברים האלה. כשאתה נותן ונותן ומקבל רק ציניות ורוע, אתה מרגיש שאתה מתרוקן".

אריסון אישרה כי היא מעוניינת למכור את היאכטה שלה: "זה לא עניין שלא מגיעה לי יאכטה. זה פשוט לא בשבילי, נהניתי מזה תקופה מסוימת ואחר כך עברתי ייסורים. אני לא נהנית מההו-הא סביב זה. כשהגיע המשבר אמרתי יופי, יש לי תירוץ למכור".

אריסון התייחסה בראיון גם למאבק המתוקשר מול נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר: "אני לא נגד אף אחד. יצאתי בעד דני דנקנר כי הוא היה יו"ר מעולה, אבל מעבר לזה אני חושבת שהקריסה העולמית הרסה כל כך הרבה בגלל היעדר הערכים, ואני לא מאמינה שאפשר לתלות אדם בכיכר העיר בלי משפט.

"אני קודם כל הולכת עם האמת שלי. ישבתי בשקט ובעיתונות ובטלוויזיה כל אחד השמיע את קולו. בסוף אמרתי: עד כאן, יש לי מה להגיד. אני בטוחה שחשבו שאני אתקפל, אבל הם לא מכירים אותי. אני הולכת עם האמת שלי עד הסוף".

על העובדה שהמוסף הכלכלי של "הארץ" "דה מרקר" יצא נגדה בקמפיין תקשורתי, כשברקע חובות של "הארץ" לבנק הפועלים ודרישה של הבנק להקטין את האשראי לעיתון, אמרה אריסון: "זה אסון שיש כוח וכשמשתמשים בכוח הזה למניעים אישיים. הם יצאו נגדי למלחמה ממניעים אישיים, שקשורים ליחסים בין העיתון לבין הבנק. אני לא אכנס לזה, אבל אני חושבת שזה חמור מאוד".