חברת הכבלים HOT האריכה את החוזה על ערוצי הסרטים שלה מול "ספייק" של דורי מדיה. החוזה עומד על סכום דומה לזה שנחתם בשנת 2007 ונאמד בין 45 ל-48 מיליון דולר. משך ההסכם תקף ל-3 שנים, בדומה לחוזה הקודם.
במסגרת מאמצי חברת הכבלים HOT לקצץ את ההסכמים מול ספקיה, לא חלה כל עלייה בסכום החוזה, ומדובר בסכום נמוך יחסית בשוק בעבור רכש ל-8 ערוצי סרטים.
על-פי גובה ההסכם ניתן להניח כי לא צפוי שינוי במבנה ערוצי הסרטים בין השנים 2011 ל-2014, משך החוזה.
המשא-ומתן בין הצדדים באשר לערוצי הסדרות של הכבלים עדיין נמשך, ועל-פי ההערכה, גם שם מנסה חברת הכבלים לבצע הפחתה בתקציב. זאת לאור העובדה כי חברת הכבלים החליטה באחרונה על קיצוץ של 200 מיליון שקל בתחום התוכן. מאז, החטיבה בראשותו של סמנכ"ל התוכן והאסטרטגיה יורם מוקדי שינתה חוזים מול ספקי ערוצים ותכני VOD.
החוזה הכללי (סרטים וסדרות) בין דורי מדיה לבין HOT, עומד על סכום שבין 52.5 ל-67.5 מיליון דולר, כאשר הטווח אמור היה להתייחס לשינויים במבנה הערוצים במשך השנים. ההערכה היא כי עד סוף השנה ייחתם ההסכם בין הצדדים גם באשר לערוצי הסדרות.
חברת הבת של דורי, "ספייק", היא המפעילה את ערוצי הסרטים של חברת הכבלים מאז שנת 2007, אז החליפה את חברת יסמין תקשורת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.