"מעריב" ישקיע השנה 2 מיליון ד' בפיתוח קבוצת "רייטינג"

נמרודי: מגזין "רייטינג" לבדו מגיע ל-350 אלף קוראים בשבוע ושומר על רווחיות כבר 3 שנים * יודיע בקרוב על זהות עורך "רייטינג" החדש במקום יובל נתן שפרש

בעקבות רכישת מניות המגזינים "רייטינג", "ביג טיים" ו"מותק" על ידי קבוצת "מעריב " מידי תמי מוזס-בורוביץ', מדווח "מעריב" על השקעה של 2 מיליון דולר שיבצע בפיתוח המגזינים.

בשלב זה לא נבחנת העברת העיתונים לבניין מערכת "מעריב". כמו כן, בימים הקרובים תודיע קבוצת "מעריב" על זהות עורך "רייטינג" החדש.

בימים האחרונים השלימה "מעריב" את רכישת 50% ממניות קבוצת "רייטינג" שהיו בידי מוזס-בורוביץ' (45%) ויובל נתן (5%). על פי ההערכות בענף, שווי קבוצת "רייטינג" בעסקה עמד על 18 מיליון שקל.

קבוצת "רייטינג" כוללת את מגזין הטלוויזיה והבידור "רייטינג", אתר האינטרנט rating2day, המגזין לאלפיון העליון "ביג טיים" ומגזין הדייטינג "מותק".

מו"ל מעריב, עופר נמרודי, אמר כי הרכישה תחזק משמעותית את "מעריב", הפועל בתחום המגזינים מזה שנים רבות, עם המגזינים "את", "נשיונל גי'אוגרפיק", "מעריב לנוער", "מעריב לילדים", "עיצוב" ו"שם המשחק". הרכישה תרחיב משמעותית, לדבריו, את קהל היעד מבחינת הקוראים ומבחינת המפרסמים.

לדברי נמרודי, ההשקעה המדווחת בהרחבת המגזינים תבוצע בשנה הקרובה. נמרודי הביע צער על החלטתו של יובל נתן (עורך "רייטינג") לסיים את תפקידו.

"רייטינג" הוקם ביוני 1999. על פי דיווחו של נמרודי, המגזין מגיע מידי שבוע לכ-350 אלף קוראים והוא ריווחי מזה 3 שנים. לרייטינג 40 עובדים.