נמשכים השינויים במגזין "רייטינג": מנכ"ל העיתון, דורון בן-שמחון, הוחלף ע"י רונן שקולניק

שקולניק, מנכ"ל העיתון "אנשים", יהיה אחראי גם על "ביג טיים" ו"מותק" * בן-שמחון יעבור לתפקיד אחר בקבוצת "מעריב"

השינויים במגזין "רייטינג" נמשכים. עופר נמרודי, מו"ל "מעריב", החליט כי מנכ"ל העיתון, דורון בן-שמחון, יוחלף ע"י רונן שקולניק, מנכ"ל העיתון "אנשים", אשר ישמש מעתה כמנכ"ל המגזינים "רייטינג", "ביג טיים" ו"מותק". כך נודע ל"גלובס".

בן-שמחון, המשמש בתפקיד מנכ"ל "רייטינג" במשך כשנה וחצי, יעבור לתפקיד אחר בקבוצת "מעריב".

מ"מעריב" נמסר בתגובה לידיעה, כי "בעקבות שינויי הבעלות ב'רייטינג' הסתיים החוזה עם דורון בן-שמחון, מנכ"ל העיתון, ויחליף אותו רונן שקולניק".

כזכור, לפני כחודשיים רכשה קבוצת "מעריב" את המגזינים "רייטינג", "ביג טיים" ו"מותק" מידי תמי מוזס-בורוביץ', לפי שווי מוערך של כ-18 מיליון שקל. עם השלמת העסקה דיווח "מעריב" על השקעה של 2 מיליון דולר, אותם הוא מתכנן להקצות לפיתוח המגזינים. בשלב זה לא נבחנת העברת העיתונים לבניין מערכת "מעריב".

כאמור, "מעריב" רכשה 50% ממניות קבוצת "רייטינג" שהיו בידי מוזס-בורוביץ' (45%) ויובל נתן (5%), ששימש כעורך העיתון מיום היווסדו, ואשר הודיע על רצונו לפרוש מתפקידו עם מכירת אחזקותיו ל"מעריב". בימים אלה צפוי להתמנות לתפקיד עורך "רייטינג" מני אבירם, המשמש כיום כעורך "ביג טיים", ואילו אלון צרפתי ומושיק כהן צפויים להתמנות לסגניו.

קבוצת "רייטינג" כוללת את מגזין הטלוויזיה והבידור "רייטינג", אתר האינטרנט rating2day, המגזין לאלפיון העליון "ביג טיים" ומגזין הדייטינג "מותק".

נמרודי הסביר בזמנו את החלטת "מעריב" לרכוש את מלוא הבעלות על "רייטינג", ואמר כי הרכישה תחזק משמעותית את "מעריב", הפועל בתחום המגזינים מזה שנים רבות, עם המגזינים "את", "נשיונל גי'אוגרפיק", "מעריב לנוער", "מעריב לילדים", "עיצוב" ו"שם המשחק". לדבריו, הרכישה תרחיב משמעותית את קהל היעד מבחינת הקוראים ומבחינת המפרסמים.

"רייטינג" הוקם ביוני 1999 והיווה תחרות ישירה ל"פנאי פלוס" שבבעלות המתחרה, קבוצת "ידיעות אחרונות". על פי דיווחו של נמרודי, המגזין מגיע מידי שבוע לכ-350 אלף קוראים, והוא ריווחי מזה 3 שנים. על-פי דיווחים אלה, ב"רייטינג" מועסקים כיום כ-40 עובדים.