דורי מדיה תשיק ערוץ טלנובלות באינדונזיה

Indovision תשלם ל-DMI, חברה-בת של דורי מדיה, תשלום בשיעור של 50% מכל הכנסות הערוץ

קבוצת דורי מדיה תשיק את ערוץ הטלוויזיה VISION 2 באינדונזיה, זאת באמצעות חברת הבת השוויצרית של דורי מדיה, שנמצאת בבעלותה המלאה. החברה חתמה על הסכם עם ספק הלוויין היחיד שפועל באינדונזיה להשקת ערוץ ייעודי לטלנובלות באינדונזיה.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל קבוצת דורי מדיה גרופ הפעילה בהפקה, הפצה, שידור ומסחור (מרצ'נדייזינג) של טלנובלות, אמר כי חברת הבת השוויצרית שבבעלותה, DMI, חתמה על הסכם עם Indovision להשקת הערוץ. DMI תיצור, תפיק, תרכוש ותכין חבילות תכנים לערוץ על חשבונה. מוצרים אלה ישאו את המותג הבינלאומי של DMI וכן את המותג של Indovision, ששמו כאמור Vision 2.

ההסכם בין השתיים נערך לתקופת מינימום בת 10 שנים, במהלכן Indovision תשלם ל-DMI תשלום בשיעור של 50% מכל ההכנסות שתנבענה מערוץ זה.

השקת Vision 2 כערוץ טלנובלות ייחודי ראשון בדרום מזרח אסיה צפויה במרץ 2006. הערוץ ישדר במשך 18 עד 24 שעות של תוכניות מידי יום וידובב לשפת Bahasa אינדונזיה.

פלט אמר היום, כי "אנו נרגשים מאד לקראת השקת ערוץ הטלוויזיה הבינלאומי הראשון שלנו, התואמת את לוח הזמנים המתוכנן. מהלך זה תואם את האסטרטגיה שלנו להפוך לחברת שידור טלנובלות בינלאומית מובילה. אינדונזיה מהווה שוק מרכזי בדרום מזרח אסיה וחברת Indovision היא שותף טבעי עבורנו, בהיותה מפעילת שידורי לוויין ישירים הגדולה באינדונזיה, הצפויה להרחיב את פריסת הערוץ למיליוני בתי אב במדינה".

כזכור, לפני כ-10 חודשים הפכה דורי מדיה לחברה ציבורית, בעקבות הנפקתה בבורסה AIM הבריטית. המניות שהנופקו היוו כ-15% מהון המניות של החברה. עם הנפקתה ציין בית ההשקעות הבריטי Hardman בדו"ח שכתב על החברה, כי לדורי מדיה יש את הפוטנציאל להפוך לשחקן בינלאומי משמעותי בנישה של הפקת טלנובלות. עוד צויין כי החברה מתכוונת להרחיב את פעילותה גם למזרח אירופה, המזרח התיכון ואזור אסיה-פסיפיק.