בימאי הפרסומות הישראלי נועם מורו מועמד לפרס איגוד הבימאים ההוליוודי

בשנה שעברה זכה מורו בפרס האיגוד על פרסומות לאדידס, סטארבאקס ו-eBay * השנה הוא מועמד על פרסומות לרכב ההאמר 3, נייקי ואורנג'

נועם מורו, במאי הפרסומות הישראלי היחיד שהצליח להשתלב בענף הפרסום האמריקאי, קטף את המועמדות הרביעית שלו ברציפות לפרס איגוד הבימאים ההוליוודי.

בשנה שעברה זכה מורו בפרס האיגוד על פרסומות שביים עבור אדידס, סטארבאקס ו-eBay.

הפרסומות שזיכו אותו בשבחי האיגוד השנה היו עבור רכב ההאמר 3, נייקי ומותג הסלולאר אורנג'.

מורו, ירושלמי לשעבר, שותף גם בחברת הפקות לפרסומות, אך עובר כעת לבימוי סרטים עלילתיים. אחד הפרוייקטים אותם הוא יביים יהיה עיבוד מחודש לקלאסיקה "זרים ברכבת" של היצ'קוק.