לאחר פרידה בת שנה: עו"ד גיא סגלוביץ' מתמזג בחזרה למשרד הירש-יניב

סגלוביץ', שהקים השנה משרד עצמאי, מביא עימו למשרד החדש-ישן את עו"ד איריס פרוימוביץ' וכן שורה של לקוחות עימם הוא עובד

משרד עוה"ד הירש, יניב ושות' ועו"ד גיא סגלוביץ' חוזרים לשתף פעולה, לאחר שנה של פרידה. הפעם, מדובר במיני-מיזוג, לאחר שסגלוביץ' הקים בשנה האחרונה משרד עצמאי, והוא מביא עימו למשרד החדש-ישן את עו"ד איריס פרוימוביץ', וכן שורה של לקוחות עימם הוא עובד.

משרד הירש יניב הוקם בשנת 1999 והוא מייצג גופים גדולים בפעילות בענף הנדל"ן, במיסוי עירוני וליטיגציה. השותפים בו הם עוה"ד רן הירש ויעקב יניב. עד לחודש שעבר, מנה המשרד שבעה עורכי דין, אולם אז עזבה עו"ד קרן קדמי, בעקבות מינויה ליועצת המשפטית של עיריית כפרסבא.

עו"ד גיא סגלוביץ', יוצא משרדי שרגא בירן ונשיץ-ברנדס ושות', עבד במשרד הירש יניב עד לפני כשנה, אז יצא לעצמאות. "יציאתה של קרן קדמי מהמשרד", אומר עו"ד הירש, "גרמה צורך להכניס למשרד עו"ד נוסף, שימשיך ויסייע להוביל את התפתחות המשרד, בהתאם לחזון שלנו". לדבריו, "בשנה בה יצא גיא לעצמאות הוא הקים מאפס משרד מצליח, והוכיח שיש לו יכולות ניהול ויכולת גם בגיוס לקוחות". בין היתר, מייצג סגלוביץ' את לשכת המהנדסים האדריכלים והאקדמאים במקצועות הטכנולוגיים והגופים הנספחים לה, וכן גורמים שונים בענף הנדל"ן.

סגלוביץ' אומר, שהחזרה למשרד הקודם היתה צעד מתבקש. "שמירה על חוג לקוחותינו והגדלתו הצריכה חבירה למשרד גדול יותר, שיספק את מכלול השירותים המשפטיים שלקוחותיי צריכים. במובן זה, החיבור למשרד הירש יניב היה טבעי - גם בשל ההיסטוריה המשותפת וגם בשל הביטחון שהלקוחות ימשיכו לקבל את השירות הכי טוב, מכל הבחינות".

לצורך המיזוג, רכש המשרד החדש "הירש יניב סגלוביץ'" משרד בשטח 300 מ"ר ב"בית עמגר" בת"א, אליו עברו שני המשרדים לפני כשבוע. את הצורך במעבר הסביר הירש: "כמי שמצויים בתוככי סצינת הנדל"ן המקומית, אנו חשים בתחילתה של אופטימיות זהירה בת"א. אמנם בצורה סלקטיבית, אך נראה כי זמני ההמתנה להשכרת משרדים מתקצרים והולכים, ולעיתים גם ניתן לראות עליית מחירים קלה".

הירש אומר, כי האזור הספציפי בו רכשו את המשרד החדש, מצוי בתנופת התפתחות. "סביב 'מגדלי אביב' הוותיקים הוקמו 'בית לוינשטיין' וכעת 'בית סונול'. קיימת השקעה אדירה בתשתיות באזור, ואנו מאמינים כי עיתוי העיסקה ותנאיה התאימו להשקעה".