"לא ישנתי הרבה הלילה והלוואי ויהיו לי עוד הרבה לילות כאלה" - סיפר על התרגשות הניצחון בטדי

אוחנה בעקבות הסנסציה: היינו במצב אנוש, עכשיו המצב של כפ"ס יציב

הקבוצה "החמה" בליגת-העל - הפועל כפר-סבא, חזרה כבר היום (א') בבוקר להתאמן, אחרי הניצחון הגדול אמש - 0:1 על בית"ר ירושלים בטדי.

כפר-סבא, שכבר הוגדרה על-ידי רבים כיורדת בטוחה, שבה לחיים מאז שאלי אוחנה הגיע במקומו של אלישע לוי. הניצחון על בית"ר העלה את הירוקים מהמקום האחרון והציב אותם רק שתי נקודות מנצרת-עילית שמעל לקו האדום.

אוחנה אמר באימון הבוקר: "היינו במצב אנוש, עכשיו אנחנו במצב יציב. הסיכויים שלנו עכשיו יותר טובים אבל הדרך עוד ארוכה. אני מקווה שנדע בסופו של דבר להישאר בליגה. כפר-סבא לא יכולה להרשות לעצמה להיות באופוריה ובתחושה שהיא עשתה את שלה".

אוחנה לא הסתיר את התרגשותו מהניצחון בטדי: "לא ישנתי הרבה הלילה אבל לא חגגתי, אחרי ניצחונות כאלה האדרנלין זורם בגוף וקשה להרדם. הלוואי ויהיו לי הרבה לילות כאלה".

"עשינו רק רבע עבודה, אפילו לא שליש. כבר במשחק הראשון שלי בקבוצה ראיתי שיש כאן קבוצה יוצאת מן הכלל, עם שחקנים שיודעים כדורגל. צריך להגיד את האמת, במשחקים האחרונים המזל הולך איתנו. כשהכושר הגופני והיכולת טובים המזל עומד לצידך", הוא הדגיש.

כל השחקנים, פרט לאלעד בונפלד החולה, נכחו באימון. אלכסיס ווישן, החולה בסוכרת, שוחרר הבוקר בהמלצת רופאת הקבוצה.

בכפר-סבא ממשיכים לאסור על שחקני הקבוצה להתראיין. אוחנה כינס בתחילת האימון אסיפת שחקנים, לאחר מכן השחקנים סיפרו כי המשחק מול בית"ר הוא כבר היסטוריה והם מתרכזים במשחק הבא מול הפועל פ"ת.