חנות הספורט בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון יוצאת בקמפיין לגברים בלבד

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, עולה בעיתונות בהשקעה של כמיליון שקל, תחת הסיסמה "נעליים אליפות, מחירים ליגה"

05/04/2006, 13:40

חנות הספורט בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מעלה קמפיין עיתונות לרגל מבצעי חג הפסח, תחת הסיסמה: "דיוטי פרי ספורט - נעליים אליפות, מחירים ליגה". היקף ההשקעה בקמפיין נאמדת בכמיליון שקל, ומשרד הפרסום מקאן-אריקסון אחראי להפקתו.

אבי מרקוביץ', מנכ"ל החנות, מסר כי "קמפיין זה משקף את המיצוב החדש שנבחר עבור חנות הספורט. בחרנו למצב את החנות כחנות המציעה חוויה גברית, או במילים אחרות: 'ספורט כמו שרק גברים מבינים'. זאת לא רק כי הקהל המרכזי ברכישת נעלי ספורט הוא קהל הגברים, אלא גם כי מיצוב זה מייצר לגברים אלטרנטיבה רלבנטית בתוך הטרמינל, אל מול החוויה הנשית שמציעה חנות הבשמים והקוסמטיקה".

גלובס לחודש היכרות – כל הכתבות, המאמרים וטורי הדעה אצלך מדי ערב >>