מנגו DSP תהיה שותפתה של סיסקו בחוזה שיניב לה כמה מיליוני דולרים

החוזה יניב למנגו הכנסות ראשונות בשנת 2006, שיעלו בשנת2007

מנגו DSP מירושלים, המפתחת של פתרונות לתחום ביטחון הפנים ולתחום הוידיאו הדיגיטלי, נבחרה כשותפתה של סיסקו לפרויקט גדול בתחום ביטחון הפנים בארה"ב. הפרויקט יניב למנגו הכנסות כבר ב-2006, שיצמחו באופן משמעותי ב-2007 ויגיעו לכמה מיליוני דולרים.

חלקו הראשון של הפרויקט יהיה התקנת מערכות שליטה ובקרה באמצעות וידאו בתוך בניידות משטרה ובצמתי רחובות במרכזי הערים הגדולות בארה"ב. פתרונות הוידאו של מנגו מאפשרים עיבוד, דחיסה וישדור אלחוטי של הצילום באמצעות מיקרו-מעבד, כמו גם ניתוחים מורכבים אוטומטיים של התמונה.

לפני כחודש דיווח המנגו על גיוס של 1.5 מיליון דולר ובאותה הזדמנות מסרה כי היא עומדת לחתום על חוזה גדול עם אחת החברות המובילות בארה"ב. הכוונה הייתה לחוזה הנוכחי. הכנסותיה של מנגו הגיעו ב-2005 לכ-14 מיליון דולר, ולדברי החברה עומדות לצמוח בעשרות אחוזים ב-2006, בין היתר בזכות החוזה הנוכחי..

מנגו DSP מפתחת ומשווקת פתרונות לתחום בטחון הפנים והווידיאו הדיגיטלי. בתחילת דרכה התמקדה החברה בפתרונות לשוק ההדמיה הרפואית ובהסכמי OEM. בשנת 2004 שינתה כיוון לשווקי הווידאו ואבטחת הפנים. את סבב הגיוס האחרון הוביל בית ההשקעות סייבל, שבשליטת שחר סיידון, אחד מבעלי המניות הקיימים במנגו. בין המשקיעים בחברה נמנים דנבאר טכנולוגיות, אינספריישן אינסטרומנטס, D.O.H. Investments, ומשקיעים פרטיים. החברה מעסיקה כ-60 עובדים.

שוק הווידיאו הדיגיטלי מוערך על-ידי אנליסטים בשנת 2006 בכ-5 מיליארד דולרים.

שוק ביטחון הפנים נמצא אף הוא בצמיחה בולטת ומוערך ב-6 מיליארד דולרים.