עסקה נוספת למנגו: שיתוף פעולה אסטרטגי עם השמירה

השמירה תספק את פתרונות הווידיאו של מנגו לארגונים בשוק הישראלי * על פי הערכות יגיעו ההכנסות מהשת"פ עד ל-2 מיליון דולר

חוזה משמעותי לחברת הסטארט-אפ, מנגו DSP, בתחום האבטחה הישראלית. החברה, כך נודע ל"גלובס", הגיעה לשיתוף פעולה אסטרטגי עם האינטגרטורית הגדולה בישראל לתחום מערכות האבטחה, חברת "השמירה". על פי הערכות עתיד שיתוף הפעולה בין החברות להסתכם בכ-2 מיליון דולר.

מנגו DSP מפתחת פתרונות וידיאו עבור שוק התקשורת, האבטחה והרפואה. החברה מספקת ניתוח משופר של תמונות ע"י עיבוד אותות דיגיטליים וכן דוחסת ומשדרת את הצילום. ההסכם הנוכחי יאפשר לחברה לספק פתרונות בתחום ההומלנד סקיוריטי לחברות וארגוני בטחון בישראל.

חברת השמירה נחשבת למעסיק הגדול בישראל, ומספק בעיקר מאבטחים לבתי עסק. בנוסף, מחזיקה השמירה פעילות לאספקת פתרונות אלקטרוניים, כגון מערכות הקלטה דיגיטאליות, אזיקים אלקטרוניים, מערכות ניטור ועקיבה, אזעקות ועוד. על פי ההסכם תספק השמירה את פתרונות הווידיאו של מנגו, שמאפשרים צילום "חכם" ופענוח תמונה אוטומטי.

ההסכם מגיע לאחר שלפני חודש וחצי הודיעה מנגו על הסכם עם ענקית התקשורת סיסקו, במסגרתו תתקין מערכות שליטה ובקרה מבוססת וידאו בתוך ניידות משטרה ובצמתי רחובות בערים הגדולות בארה"ב. הפרויקט אמור להכניס למנגו ככמה מיליוני דולרים בשנת 2007. בנוסף, הודיעה החברה לפני כחודשיים על גיוס של כ-1.5 מיליון דולר נוספים ממשקיעים. על פי נתוני IVC, גייסה החברה עד כה כ-11 מיליון דולר ב-4 סבבי גיוס. המשקיעים המרכזיים בחברה כוללים את בית ההשקעות סייבל, דנבאר טכנולוגיות, אינספריישן אינסטרומנטס, כלל פיננסים, D.O.H. Investments, ומשקיעים פרטיים.

שוק ההומלנד סקיוריטי בישראל עומד על כ-120 מיליון דולר, שמוערך בכ-2% מהשוק העולמי. החברה מכרה בהיקף של 14 מיליון דולר בשנת 2005 ועל פי הערכות הכנסותיה עתידות לגדול בשנה הנוכחית.