תרו צפויה להשלים את עריכת הדוחות הכספיים ל-2005 במהלך החודש הבא

החברה, שלא הגישה את דוחותיה הכספיים כנדרש, פירסמה בחודש שעבר הערכות לפיהן הכנסותיה אשתקד הסתכמו ב-295-305 מיליון דולר

משקיעי חברת הפרמצבטיקה הישראלית, תרו , שסבלו בשנתיים האחרונות מתנודתיות רבה במחיר המניה בעקבות הדיווחים של ההנהלה לגבי התוצאות הכספיות, קיבלו היום בשורה מעודדת. החברה הודיעה היום כי היא נכנסת לשלבים האחרונים בהכנת הדוחות הכספיים שלה עבור שנת 2005. הנהלת החברה מעריכה כי תשלים את דוחותיה המלאים במהלך החודש הבא.

בחברה מעריכים כי דו"ח ה-F-20, שהגשתו ל-SEC נדחתה בעקבות אי השלמת הדוחות הכספיים, יוגש בסמוך להשלמתם.

תרו הודיעה לפני כחודש על כך שתיאלץ לתקן לאחור את דו"חותיה הכספיים לשנים 2003-2004. בעקבות התיקון ירדו רווחי החברה בשנים אלה בכ-60 מיליון דולר.

נציין, כי ההפחתה מגיעה בעקבות ביקורת חשבונאית של תוצאות 2005. במהלך הביקורת, שביצע משרד רואי החשבון העצמאי, נערכו בדיקות נוספות המתייחסות לתהליך הערכת יתרות החייבים של החברה.

במהלך תקופת הבדיקה קיבלה החברה לדבריה מידע חדש, אשר לא עמד לרשותה בעבר, ממספר לקוחות עיקריים. אותו מידע אילץ את החברה לבצע התאמות ותיקונים לדו"חות השנים הקודמות.

החברה העריכה בחודש שעבר, כי מכירותיה ב-2005 יסתכמו בטווח של 295-305 מיליון דולר, וכי בשורה התחתונה היא תרשום רווח נקי של 14-16 מיליון דולר.

לתרו יש היסטוריה בשנה האחרונה של פספוס תחזיות האנליסטים. יחד עם דחיית הדוחות הכספיים ל-2005 הגיעה מניית החברה לשפל היסטורי. החברה נסחרת כיום בוול סטריט לפי שווי של 291.71 מיליון דולר.

תרו פרמצבטיקל