הפועל ת"א גברה על בית"ר ירושלים 2:1 בגביע הטוטו

הקבוצה של יצחק שום גברה על קבוצת המיליונים המתחדשת של גאידמק, 2:1. שער הניצחון הובקע בדקה ה88

אוסי ארדילס רשם משחק רשמי ראשון כמאמן בית"ר, וגם הפסד ראשון - 2:1 להפועל תל אביב במסגרת גביע הטוטו.

זה התחיל דווקא טוב מאוד עבור האורחים - מיכאל זנדברג, הרכש שהגיע ממכבי חיפה, כבש בדקה ה-27 מ-17 מטר והעלה את בית"ר ל-0:1.

התגובה של הפועל תל-אביב לא איחרה להגיע - לוסיאנו דה-ברונו כבש מ-20 מטר שער יפה, והוריד את קבוצתו להפסקה בשוויון 1:1.

במחצית השניה הציגו שתי הקבוצות משחק משעמם שהרדים את הקהל הרב שהגיע לבלומפילד. השער של אבוקסיס, כאמור, העיר את המשחק ושינה את מצב הרוח בשני המחנות.

מחצית ראשונה
בדקה ה-10 פרץ מגן בית"ר רוני גפני מאגף ימין והרים כדור לכיוונו של טוטו תמוז - שחקן הפועל פ"ת בעונה החולפת התקשה למצוא את המסגרת מזווית קשה.

כעבור 5 דקות קיבלה בית"ר בעיטה חופשית מ-25 מטר - הכדור החופשי של דרק בואטנג חלף סנטימטרים מהמשקוף.

יוסי אבוקסיס הראה בדקה ה-23 שהוא לא שכח לתקל במהלך הפגרה - הקשר נכנס בגסות בבואטנג, אך השופט נמנע מלהוציא לו כרטיס צהוב.

דקה 27, 0:1 לבית"ר, תמוז חלף על פני שני שחקנים והשאיר את הכדור למיכאל זנדברג. הקשר שהגיע ממכבי חיפה, שלח בעיטה מ-17 מטר פנימה.

בדקה ה-33 איבן יוליץ' בעט כדור אלכסוני מ-18 מטר, אך הכדור חלף סמוך לקורת השער של איציק קורנפיין.

דקה 38, 1:1, לוסיאנו דה-ברונו קיבל כדור טועה משמעון גרשון ובעט מ-20 מטר כדור חזק - לקורנפיין לא היה סיכוי.

מחצית שניה
לאחר פתיחה פושרת של שתי הקבוצות, שלח דה-ברונו בעיטה חופשית מ-25 מטר, אך הכדור עבר מעל שערו של קורנפיין. זיטו אוגבונה נכנס במקומו של יוליץ' - שי אבוטבול החליף את אדגוארדו.

בחלוף דקה בלבד, פרץ אליניב ברדה באגף ימין והרים כדור למרכז הרחבה. הכדור ניתז לטועמה, שגם הוא הגביה לכיוונו של אוגבונה. קורנפיין היה במקום.

ארדילס ערך חילוף ראשון בדקה ה-58 כאשר הכניס את עמית בן-שושן על חשבונו של אבירם ברוכיאן. בדקה ה-65 הכניס שום את ברוך דגו במקומו של כובש שער השוויון, לוסיאנו דה-ברונו.

שום המשיך לערוך חילופים ובדקה ה-70 הכניס את כפיר אודי במקומו של אליניב ברדה.

דקה 88, 1:2 להפועל, אבוקסיס ניגש לכדור חופשי, 15 מטר אלכסונית לשער - כדור שטוח בלבל את ההגנה הירושלמית, פגע בשחקן הגנה ונכנס פנימה.

הרכב הפועל: שביט אלימלך, תומר חליבה, חבייר פאס, וואליד באדיר, מאור פרץ, רחים אדגוארדו, יוסי אבוקסיס, לוסיאנו דה ברונו, סלים טועמה, איבן יוליץ', אליניב ברדה.

הרכב בית"ר: איציק קורנפיין, שמעון גרשון, תומר בן-יוסף, רוני גפני, עומרי אפק, מילובן מילוסביץ', דרק בואטנג, גל אלברמן, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג, טוטו תמוז.