המפיק חיים סלוצקי ביקש רישיון להקמת ערוץ אוכל בכבלים ובלוויין

הערוץ, המתוכנן לעלות לאוויר כבר בדצמבר, יתבסס על תוכניות רכש מישראל ומחו"ל וישדר בתחילה כ-12 שעות ביום

המפיק חיים סלוצקי רוצה להיכנס גם לתחום האוכל: חברת סלוצקי אפיקי תקשורת שנמצאת בבעלות סלוצקי ודרי שי, פנתה למועצה לשידורי כבלים ולוויין בבקשה להקמת רישיון לערוץ מיוחד שיעסוק באוכל. כך נודע ל"גלובס". הערוץ אמור להיות משודר בכבלים ובלווין.

הערוץ, אותו מתעתדת חברת אפיקי תקשורת לעלות לאוויר ככל הנראה בדצמבר הקרוב, יהיה מבוסס על תוכניות רכש מחו"ל, רכש ישראלי וכן הפקות מקור.

בשלב ראשון מתוכנן ערוץ האוכל לשדר במשך 12 שעות ביום, ולאחר מכן יעבור ליום שידור של 18 שעות. בשנת הפעילות הראשונה של הערוץ תקציבו המתוכנן עומד על כ-2 מליון דולר.

סלוצקי אמר היום בתגובה: "ביקשתי מהמועצה לשידורי כבלים ולוויין אישור להעלאת ערוץ מיוחד, בו אנו נשלם דמי מעבר לכבלים ולוויין תמורת העברת הערוץ .

"ערוץ זה יצטרף לערוץ HOT בידור ישראלי, המשודר באופן בלעדי ב-HOT. אותו הרכב מנצח שאחראי על ערוץ הבידור הישראלי ושצבר ניסיון בערוצי נישה בהשקעה כספית לא גדולה אך עם הישגים גדולים מאוד יהיה אחראי גם על ערוץ האוכל".

כזכור, ערוץ HOT בידור ישראלי שנמצא בבעלות משותפת של HOT וסלוצקי אפיקי תקשורת, עלה לאוויר בנובמבר 2005 . בנוסף אחראי סלוצקי להפקות ותוכניות טלוויזיה עבור הגופים המשדרים הן בכבלים והן בערוצים 2 ו-10 כמו גם על ייצוגם של אומנים ואנשי תקשורת ובהם גדי סוקניק, ארי שביט, אושרת קוטלר, רוני דניאל ואודי סגל.

יורם מוקדי, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין אמר בתגובה, כי "למועצה אכן הוגשה בקשה לרישיון מיוחד לערוץ אוכל והיא תדון בה. המועצה תומכת ומעודדת הענקתם של רישיונות מיוחדים לשידור. השקענו מאמצים בקביעת כללים המעודדים ריבוי בעלויות בערוצים, ואנחנו מאמינים כי הענקת רישיונות מיוחדים תורמת אף היא לביזור הבעלויות בערוצים".