קניון גבעתיים מעלה קמפיין חדש בתקציב של כ-1.8 מיליון שקל, הכולל טלוויזיה, שלטי חוצות ודיוור ישיר, תחת הסיסמה ''קניון גבעתיים - תרשו לעצמכם להתפנק''.
הנהלת הקניון מעוניינת להעביר באמצעות הקמפיין מסר של קניות, פינוקים ונהנתנות דרך ארבע בירות האופנה בעולם.
הקמפיין, בכיכובה של הדוגמנית רוית ירקוני, הופק באמצעות משרד הפרסום דרורי-שלומי וכולל ארבעה תשדירים שצולמו בלונדון, ניו-יורק, פריז והמזרח-הרחוק. הסרטונים חושפים את הלוגו החדש של הקניון - פרפר צבעוני.
בנוסף, במסגרת מבצע קד"מ ייתלו 300 אלף תלי-דלת בערים הקרובות לקניון, שיזמינו את המבקרים להשתתף בהגרלה, במסגרתה יוכלו לזכות בכל חודש במשך שנה ב-1,000 שקל לקניות בקניון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.